Visi komentāri - Premjers: Ceļu stāvoklis Latvijā ir problēma, uz burvju mājienu salabot nav iespējams

Premjers: Ceļu stāvoklis Latvijā ir problēma, uz burvju mājienu salabot nav iespējams 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 7.marts 2017 12:15

Visus Latvijas ceļus uz burvju mājienu īsā laikā salabot nav iespējams, šorīt LTV "Rīta panorāmā" paziņoja premjers Māris Kučinskis (ZZS).

Politiķis atzina, ka ceļu stāvoklis Latvijā ir problēma, turklāt ne tikai Bauskas apkārtnē, un tās risināšanai Satiksmes ministrija īsteno, piemēram, lauku ceļu programmu, kas paredz kvalitatīvāku segumu ieklāšanu daudzos ceļos.

Nevaru solīt, ka nauda nokritīs no gaisa un tūlīt salabosim visus ceļus, paziņoja Kučinskis un norādīja, ka valdība ceļus sakārtos pakāpeniski līdz ar valsts ekonomiskā stāvokļa uzlabošanos.

Kā ziņots, Bauskas novada deputāti 6.martā domes ārkārtas sēdē nolēma aicināt Ministru kabinetu (MK) izsludināt novadā ārkārtas stāvokli valsts grants ceļu kritiskā stāvokļa dēļ.

Deputāti akceptēja Bauskas novada pašvaldības Uzņēmējdarbības konsultatīvās padomes 1.marta rezolūciju "Valsts vietējo autoceļu stāvoklis astoņos Bauskas novada pagastos" un pieprasīja MK izsludināt ārkārtas situāciju Bauskasnovada administratīvajā teritorijā saistībā ar valsts autoceļu ar grants segumu kritisko stāvokli un noteikt nekavējoši veicamos nepieciešamos pasākumus ārkārtējās situācijas novēršanai.

Bauskas novada uzņēmēji rezolūcijā valdībai un ministrijām pieprasa tūlītēju, saskaņotu valsts un pašvaldību politiku, kas balstīta uz izpratni par valsts vietējo grants autoceļu nozīmes un saglabāšanas nepieciešamību, pretējā gadījumā iedzīvotāju aizbraukšana no valsts turpināsies un apsīks uzņēmējdarbība novadā.

Rezolūcija, kurā norādīts, ka Saeimai un valdībai jābeidz izturēties pret ceļiem kā pret traucējošu sadaļu valsts budžetā, kurai finansējumu var viegli izsvītrot uz vairākām desmitgadēm, nosūtīta Valsts prezidentam, Saeimas deputātiem, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai, Finanšu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības, Satiksmes un Ekonomikas ministrijai, Latvijas Pašvaldību savienībai, VAS "Latvijas Valsts ceļi", Bauskas novada domes deputātiem.

Pieņemtajā rezolūcijā uzsvērta nepieciešamība steidzami veidot valstisku mehānismu grants ceļu glābšanai un atjaunošanai, nosakot galvenās prioritātes, tajā skaitā finanšu atbalsta un nodokļu politikas saskaņošanu. Padome, pirms pieņemt rezolūciju, iepriekš organizēja tikšanās ar iedzīvotājiem novada pagastos un uzklausīja viņu viedokli. Pieaicinot ceļu būves speciālistus, pagastos tika veikta ceļu apsekošana, identificējot problemātiskos ceļus, konstatējot būtiskos defektus, ceļu uzturēšanas vājās vietas.

 
Visi komentāri
 
reku 7.marts 2017 13:35
7 0 Atbildēt

Uz burvju mājiena csdd šefam var uzrasties tikai jauns džips,jahta vai villa.

paciks 7.marts 2017 18:26
8 0 Atbildēt

Problēma ir premjeri nespējnieki, kas viens pēc otra 20gadu garumā vaid vienu un to pašu dziesmu. Tikai visi kā uz burvju mājiena ir kļuvuši par miljonāriem.

Pļurkt 7.marts 2017 19:36
5 0 Atbildēt

Nevajag izzagt ceļu naudu, tad IESPĒJAMS vismaz pāris reizes gadā būs par ko nogreiderēt!

andris 8.marts 2017 0:07
2 0 Atbildēt

kur tad tagad paliek ta nauda kur smagie maksa par celiem atseviski 11 eiro par dienu mazak vaig bast kabatas tad pietiks celiem

Valmierietis 8.marts 2017 7:20
3 0 Atbildēt

Tāda premjera - ielikteņa vervelēšana ir kā spļāviens sejā tautai, viņš tur dzen par valsts ekonomiskā stāvokļa uzlabošanos, tāda uzlabošanās nebūs, kamēr esošie korumpanti nebūs cietumā vai atdoti linčam tautai!

Pļurkt 8.marts 2017 10:20
0 0 Atbildēt

Ķīnā vēl joprojām korumpantiem un lielajiem zagļiem piespriež un IZPILDA nāvesspriedumu.

Par Ķīnas ekonomikas izaugsmi laikam stāstīt nevajag?!!

Stjuarts 8.marts 2017 12:29
1 0 Atbildēt

Es arī atzīstu, ka man ir problēmas ar Latvijas politiķiem. Ko nu?

Kapēc vispār lietas jānoved tādā stāvoklī, ka ļaužiem jāsāk bloķēt tiltus, jātaisa akcijas/piketi?

Kāpēc nauda kas tiek paņemta par ceļu nodokli vispirms tiek ieskaitīta valsts kasē, un tad attiecīgi tikai 20% tiek iedoti ceļu uzturētājiem?

Atbilde vienkārša: TAPĒC!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bezceļu testā piedalās 5 ļoti atšķirīgi 4x4 automobiļi un “Latvijas Gada auto 2026” pretendenti (+ VIDEO)

Konkursa “Latvijas Gada auto 2026” lielajā testa braucienā tika pārbaudīti visi 33 jaunākie automobiļi. To vidū bija arī vairāki pilnpiedziņas automobiļi, kurus pārbaudīja bezceļu testā, tie arī pretendēs uz uzvaru nominācijā “Gada 4x4 apvidus auto 2026”. Lasīt vairāk

 

Renault Clio 2025 - Dizains pārsteidz, man patīk! Pirmie iespaidi (+ VIDEO) 14

Jaunās paaudzes Renault Clio drīzumā būs redzams visas Eiropas un arī mūsu ceļos. iAuto.lv vērtē tā izskatu un pirmais iespaids ir pozitīvs. Kā jums? Lasīt vairāk

 

Subaru maina kursu: vispirms hibrīdi, tad elektrība 8

Japānas autoražotājs Subaru mainījis sākotnējos plānus, vairāk resursu solot novirzīt hibrīdautomobiļu attīstībai. Lasīt vairāk

 

Tostarp ar dīzeļdzinēju: RAM parāda Brazīlijā izstrādāto pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO)

RAM Rampage izstrādāts un tiks ražots Brazīlijā, jau sākotnēji uzsvaru liekot uz Eiropas pircēju, tādēļ pircējiem piedāvās ne tikai versiju darbam, bet arī smalkāku un pilsētniekiem vairāk piemērotu versiju, kas saglabās RAM zīmolam raksturīgo brutālo izskatu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti