Visi komentāri - Šogad uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru

Šogad uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru 8

 

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 30.jūnijs 2018 10:12

Šogad Latvijā uz valsts ceļiem remontējamo bedru apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru, liecina VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) prognoze.

LAU pārstāve Sigita Audere aģentūrai LETA norādīja, ka uzņēmums patlaban ir pabeidzis bedru masveida remontu uz asfalta seguma valsts autoceļiem, kopumā saremontējot ceļu 237 236 kvadrātmetru platībā. Ņemot vērā, ka bedres, kuras rodas no jauna, tiek labotas visa gada garumā, šogad kopumā remontdarbu apmērs varētu sasniegt 300 000 kvadrātmetru.

Viņa atzīmēja, ka desmit gadu laikā, proti, salīdzinājumā ar 2008.gadu remontējamo bedru apmērs ir sarucis divas reizes. "Saremontēto bedru apjoma samazinājums skaidrojams ar iepriekšējos gados veiktajiem intensīvajiem būvniecības un rekonstrukcijas darbiem uz asfaltētajiem valsts autoceļiem, kas ir būtiski uzlabojis melnā seguma autoceļu kvalitāti," sacīja Audere.

Viņa informēja, ka saremontēto bedru platība 2008.gadā bija 685 581 kvadrātmetrs, 2009.gadā - 603 075 kvadrātmetri, 2010.gadā - 489 389 kvadrātmetri, 2011.gadā - 575 229 kvadrātmetri, 2014.gadā - 478 274 kvadrātmetri, 2013.gadā - 575 708 kvadrātmetri, 2014.gadā - 444 242 kvadrātmetri, 2015.gadā - 411 787 kvadrātmetri, 2016.gadā - 368 896 kvadrātmetri un 2017.gadā - 336 127 kvadrātmetri.

Audere skaidroja, ka uz asfaltētajiem autoceļiem bedres veidojās dažādu iemeslu dēļ, tostarp galvenokārt tās veidojas uz novecojušiem autoceļu segumiem, kuru asfalta vecums ir 30 un vairāk gadu, kā arī to ietekmēsatiksmes intensitāte, laika apstākļi, nokrišņu daudzums.

"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometri, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
 

 
Visi komentāri
 
650 1.jūlijs 2018 13:22
1 0 Atbildēt

Jā.

Jāāāā!

650 2.jūlijs 2018 3:07
0 0 Atbildēt

Kas te ir,johaidī, ko neviens nekomentē?? Viedokļa nav vai ko?

Paskat, kas notiek-

30 miljoni kvadrātdecimetru !

3 miljardi kvadrātcentimetru !!!

056 2.jūlijs 2018 8:03
1 0 Atbildēt

Pagājšnedēļ biju iebraucis Lietuvā no tās puses, kur mums Nereta, Pilskalne. Visā visumā LT no LV neatšķiras - cilvēki dzīvo samērā nabadzīgi, ko var redzēt pēc mājām, pagalmiem, mašīnām utt, taču viens mani pārsteidza - ceļus tur remontē tā, ka izzāģē četrstūra vai taisnstūra bedri asfaltā un tad aizpilda kā paredzēts, beigās panākot līdzenu asfaltu. KĀDĒĻ TĀ NENOTIEK PIE MUMS ????????????

jaaanis 2.jūlijs 2018 9:05
0 0 Atbildēt

Igauņos tieši tāpat, izgriež taisnstūri un aizlāpa tā ka nejūt, tikai var redzēt.

Bet pie mums nevis remontē bedres, bet aizdirš bedres.

reku 8.jūlijs 2018 12:21
0 0 Atbildēt

Daži ceļu būvnieki pie mums asfaltu uzklāj gludi,taisni.Viņiem ir lāzer aparatūra kas koriģē līmeni,bet citi klāj ceļu tā ka paliek visas vecās ieplakas.Tā ir izsaimniekota nauda un"martiškin trud".

jaaanis 2.jūlijs 2018 9:07
0 0 Atbildēt

Rakstam pievienotā bilde uzskatāmi parāda cik "kvalitatīvi" tiek aizpļackātas bedres.

650 2.jūlijs 2018 9:49
1 1 Atbildēt

Palīgā!Heelp!Pļetj! Ja vienas joslas platums piem ir 3m, gadā sanāk 100km ceļa (ta gan jau 1gab Bbedre dziļumā tiek rēķināta uz kādi 30 cm/300mm/vid,,,)

27 jaunlaiku LV gados 2700 km JaunaCeļa!

100 neatkarības gados- 270 000 km jauna ceļa!

Tas ir kā no Rīgas līdz Mēnesim !

Kā pēc Wāzes ņemot no Filozofu ieals 69 Jelgavā līdz Ekvatoram, tad 5 (piec!) reiz apkārt ZemesLodei un vel atpakaļ lidz Strenčiem!! Glābiet!

SIA 2.jūlijs 2018 19:18
5 0 Atbildēt

Ļoti labi, kādreiz katru gadu taisīju vairākas firmas, un uz mazajiem pagastiem tiku, kā apakšuzņēmējs. Kvalitāte protams zem katras kritikas, krietni citādāk nekā LT. Bet nu līdzekļi tur sadalīti, kā "nākas", ja remontētu, pēc tehnoloģijas, tad privātmājai un jaunam auto es nenopelnītu.

Tā jau nodokļu maksāji tik cik, lai nenobloķē kontus uz vasaras beigām protams - maksātnespēja, bet nu neko darīt, Latvijā tā vismaz var nopelnīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Benzīna motors, 666 Zs un aizmugures piedziņa - Bentley piesaka Supersports tikai 500 vienībās (+ FOTO)

Britu sportisko luksusa automobiļu ražotājs Bentley iepriecinās augstas veiktspējas cienītājus ar tīrasiņu benzīna modeli, kas apvieno 666 Zs ar aizmugures riteņu piedziņu un ievērojami mazāku svaru. Lasīt vairāk

 

4096 tonnas 12 stundās: Claas Jaguar uzstāda pasaules rekordu (+ FOTO) 11

ASV uzstādīts Ginesa rekords lauksaimniecības mašīnu ražīguma jomā, tikai 12 stundu laikā sagatavojot 4096 tonnas zaļās masas skābbarībai. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūve ar jaunu eksporta rekordu 11

2025. gada pirmajos desmit mēnešos Ķīnas autobūves eksports sasniedzis jaunu rekordu – gandrīz 800 miljardus juaņu, kas ir nepilni 100 miljardi eiro. Lasīt vairāk

 

Ar hibrīdu vai bez? Jānis Vanks salīdzina divus Škoda Kodiaq (+ VIDEO) 4

Škoda Kodiaq ir viens no populārākajiem modeļiem Latvijā, tomēr arī viena modeļa ietvaros ir sastopamas atšķirīgas personības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti