Visi komentāri - LVC nepieņem SIA Binders nekvalitatīvi veiktos garantijas remontdarbus ceļa posmā starp Nīcu un Rucavu

LVC nepieņem SIA Binders nekvalitatīvi veiktos garantijas remontdarbus ceļa posmā starp Nīcu un Rucavu 8

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde

5.decembris 2019 14:43

Valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) posmā starp Nīcu un Rucavu (34,9.-36,3. km) būvnieks - SIA Binders - veicis garantijas remontdarbus, izmantojot laika apstākļiem neatbilstošu tehnoloģiju, kā arī darbu veikšanu nesaskaņojot ar VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC).

Nekvalitatīvi veikto darbu LVC nepieņem un būvniekam darbi būs jāveic atkārtoti

Visticamāk tas notiks nākamajā gadā, iestājoties būvdarbu veikšanai piemērotiem laika apstākļiem. Remontam vispiemērotākā  metode tiks izvēlēta, piesaistot Ceļu laboratorijas speciālistus.

Rekonstrukcijas darbi valsts galvenā autoceļa Liepāja-Lietuvas robeža (Rucava) (A11) 23 km garā posmā no Nīcas līdz Rucavai (27,32.-50,49. km) tika uzsākti 2015. gada jūnijā un pabeigti 2016. gada septembrī. Tos veica ceļu būves uzņēmums SIA Binders. Rekonstruētā posma projektu sagatavoja SIA Polyroad, būvuzraudzību veica – SIA Teede Insenerid un SIA Sweco EST (Igaunija). Posma rekonstrukcijas izmaksas bija 14,97 miljoni EUR (ieskaitot PVN). Objekta garantijas termiņš – pieci gadi.

Rekonstrukcijas ietvaros autoceļa vecā virskārta tika reciklēta – uzirdināta, masai pievienojot šķembas un cementu, un iestrādāta jaunajā ceļa segā, kas sastāv arī no salizturīgās un šķembu kārtas, kā arī divām kārtām asfalta. Tāpat demontēti un no jauna uzbūvēti tilti pār Līgupi un Paurupi, atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, iztīrītas vecās caurtekas un atsevišķās vietā ierīkotas jaunas. Autoceļa posmā caur Nīcu ierīkots apgaismojums un apgaismota gājēju pāreja.

2018. un 2019. gadā būvnieks garantijas termiņa ietvaros par saviem līdzekļiem posmā no 27,3. – 39. kilometram veica plaisu aizliešana ar bitumena emulsiju.

 
Visi komentāri
 
msh 5.decembris 2019 17:25
3 1 Atbildēt

Jā, ir tāda lieta - nesen tika aizpļūtīta čupiņa ar bedrēm vienā posmā, bedres galvenokārt pie viduslīnijas. Arī tās plaisas, par kurām ir runa, pamatā bija gareniskās plaisas viduslīnijā.

Jāpiebilst ka binders neko nebūvēja, tikai nosmēla krējumu - būvēja CTB un Aizputes Ceļinieks. CTB būvēja bik smukāk, atšķirībā no ceļinieka gabala, pa granti jābrauc nebija, un arī izlīdzinošo kārtu uzlēja nākamā gada pavasarī - bet kaut kā tās plaisas pamatā bija viņu posmā, un šitas pļūtījums - arī viņu posmā. Toties ceļinieka posms ir jūtami nelīdzenāks...

Martins 5.decembris 2019 21:35
3 0 Atbildēt

Aizputes ceļinieks vairs nav.

msh 9.decembris 2019 18:55
0 0 Atbildēt

Jā, nosaukumu kārklu angļi ir uzlikuši īpatnēju, zinu, Āzput' Raud Bilding, bet tas domu nemaina.

vadātājs 6.decembris 2019 10:37
2 0 Atbildēt

Ko nozīmē "plaisu aizliešana"? Ja parādās plaisas, tad problēma ir ceļa pamatnē! Tās plaisas tikai pletīsies! Kā var par garantijas remontu uzskatīt acu aizmālēšanu?

es 9.decembris 2019 1:47
0 0 Atbildēt

vidusplaisa rodas no tā ka visu platumu neklāj vienā reizē bet divos piegājienos, kad jau blakus esošā ir atdzisusi... to pienākas hermetizēt.. citādi ūdens un sals dara savu.. Tadēļa reizēm parasta aizmālēšana tomēr noder... protams ne mīnus grādos, kat šuvē, jeb plaisā jau ir ūdens...

msh 9.decembris 2019 18:59
0 0 Atbildēt

Kā tu tranzītšoseju uzklāsi vienā piegājienā visu platumu? Neiespējamā misija. Bet nu tev nav taisnība - iemesls ir cits, es gan nezinu kāds - starpība starp ceļinieka un CTB pieeju bija tāda ka ceļinieks noraka vienu pusi, sabēra, sablietēja, palaida mašīnas pa grantu, tikmēr raka nost otru pusi, sabēra, sablietēja, un tad lēja asfaltu abām pusēm, bet nekādīgi vienlaicīgi [jo mašīnām arī bija kaut kur jābrauc; neba pa siltu asfaltu palaida] - CTB izraksa, sabēra, sablietēja, uzlēja nesošo kārtu, palaida satiksmi, otru pusi izraka, sabēra, sablietēja un uzlēja tur nesošo kārtu - varbūt kaut ko ar blietēšanu nolohojās.

Vuntars 6.decembris 2019 19:45
1 0 Atbildēt

Binders miljonus sagrabis nu var dzit mulki un telot nevainigos

650 8.decembris 2019 2:26
0 0 Atbildēt

Kam shitas vairs intetresē, tagad gaidām jūrmal/šossejas Brīnumu..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

4096 tonnas 12 stundās: Claas Jaguar uzstāda pasaules rekordu (+ FOTO)

ASV uzstādīts Ginesa rekords lauksaimniecības mašīnu ražīguma jomā, tikai 12 stundu laikā sagatavojot 4096 tonnas zaļās masas skābbarībai. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autobūve ar jaunu eksporta rekordu 9

2025. gada pirmajos desmit mēnešos Ķīnas autobūves eksports sasniedzis jaunu rekordu – gandrīz 800 miljardus juaņu, kas ir nepilni 100 miljardi eiro. Lasīt vairāk

 

Ar hibrīdu vai bez? Jānis Vanks salīdzina divus Škoda Kodiaq (+ VIDEO) 4

Škoda Kodiaq ir viens no populārākajiem modeļiem Latvijā, tomēr arī viena modeļa ietvaros ir sastopamas atšķirīgas personības. Lasīt vairāk

 

Vai dzinējs aukstā rīta jāsilda vai tomēr labāk braukt uzreiz? (+ VIDEO) 15

Lai gan kārtīgu salu sinoptiķi pagaidām nesola, termometra stabiņš zogas arvien tuvāk nullei. Negatīvas temperatūras netīk daudziem automašīnu darba šķidrumiem - it sevišķi dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti