Visi komentāri - Daugavpilī sāks kursēt jaunie Krievijā ražotie tramvaji

Daugavpilī sāks kursēt jaunie Krievijā ražotie tramvaji 11

 

Foto: Ekrānbilde no Daugavpils.lv

Nozare.lv | 30.janvāris 2020 13:05

Piektdien, 31.janvārī, Daugavpilī 2.maršrutā sāks kursēt pirmie jaunie Krievijā ražotie tramvaji, aģentūra LETA uzzināja pilsētas pašvaldībā.

Šonedēļ pašvaldības AS "Daugavpils satiksme" pieņēmusi pirmos četrus Lietuvas uzņēmuma UAB "Railvec" piegādātos četrasu tramvaju vagonus. Pārvadātāja pārstāvji skaidroja, ka tramvaju vagonu piegādes ir kavētas, tāpēc tramvaju pieņemšana tiek organizēta atbilstoši to gatavībai un pēc attiecīgo līguma nosacījumu izpildes.

Piektdien arī plānots pieņemt vēl divus tramvaju vagonus. Savukārt pēdējie divi no līgumā paredzētajiem astoņiem tramvaju vagoniem pašlaik atrodas Daugavpilī un piegādātājs tuvākajā laikā plāno veikt tā pārbaudes.

Pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem tramvaju vagoniem plānots sākt piektdien 2.maršrutā.

Paralēli ir sākta tramvaju līnijas jaunbūves nodošana ekspluatācijā un drīzumā tā tiks atklāta pasažieru pārvadājumiem.

Kā ziņots, Daugavpils dome tika nolēmusi pirkt Krievijas militāri rūpnieciskā kompleksa ražotus tramvajus, ko pašvaldības uzņēmumam "Daugavpils satiksme" piegādās Lietuvas uzņēmums "Railvec". Dome darījuma īstenošanai savai kapitālsabiedrībai nodrošinājusi galvojumu.

Kopējā līguma summa ir 4 093 600 eiro.

Līgumā norādītais piegādes laiks bija jau 26.jūlijs, līdz ar to piegādātājs nepilda līguma noteikumus, iepriekš norādīja "Daugavpils satiksmē".

Pēc piegādēm pārvadātājs strādājis ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru, pierādot tramvaju tehnisko rādītāju un parametru atbilstību tām prasībām, kas ir spēkā Eiropas Savienībā. Pilsētas mērs Andrejs Elksniņš (S) uzsvēra, ka dažādas pārbaudes notiek, lai pašvaldība kāda neizdarības dēļ nezaudētu līdzekļus.

 
Visi komentāri
 
Bjak 30.janvāris 2020 14:14
10 7 Atbildēt

Elksniņš varētu kā dienesta auto sākt izmantot Lada!

Ja jau Daugavpiliešiem jābrauc ar Krievu džimbuļiem, tad lai pats arī izbauda krievu transporta būves šedevrus!

Kāds vispār ir pārbaudījis, vai tas krievu kantoris nav sankciju sarakstā!?

Pļurkt 30.janvāris 2020 15:59
3 4 Atbildēt

Kādreiz Daugavpilī ripinājās Latvijā ražoti tramvaji, bet kopš tiem laikiem kad zagļu varzai nekas nav vajadzīgs, kas nenodrošina regulārus otkatus, pilsēta pērk kur lētāk!

++

Pie kam gan biļete lētāka, gan dotēt nevajag, kā Lielpicānijā!

felix65 30.janvāris 2020 19:18
3 0 Atbildēt

Var būt būs labāki par baltkrievu, kas līdz šim tur braukāja. Tāda sajūta, ka būtu ar cirvi taisīti. Vizuāli.

reku 30.janvāris 2020 21:28
0 0 Atbildēt

Un pofig ka ar cirvi taisīti.Galvenais lai savu funkciju veic,pēc rezerves daļām ar tāļu nebūs jābrauc.Rīgā toties vēl Leonīda vai pat Ņikitas laiku klaburkastes vēl ripo.

felix65 31.janvāris 2020 7:32
2 0 Atbildēt

Nez kāda Tev mašīna? Arī tikai funkcijas veikšanai?

imzz 30.janvāris 2020 23:37
0 0 Atbildēt

pirmos četrus Lietuvas uzņēmuma UAB "Railvec" piegādātos -- interesanti ,ko tad Krievijas ražojumu nepērkt no krieviem , bet dod vēl leišiem nopelnīt ?

Zemesgramata 31.janvāris 2020 9:20
1 0 Atbildēt

Nedomāju, ka būtu ko pārmest Daugavpilij, kur viss iepirkums ir tik liels cik Rīgā viens tramvajs maksā

Frontera 31.janvāris 2020 15:57
0 0 Atbildēt

nu un??lai tik ripinās,nesaprotu ,kas par cepienu???To ka no krievijas???Nu un???Ražojiet paši un nekunkstat..labāk aizbrauciet uz LT iepildat bendzīnu par 1,14.

Pļurkt 31.janvāris 2020 16:51
0 0 Atbildēt

Toties RVR vietā tīri glauna dižpārdotuve uzslieta!!!

+++

Interesanti vai līdz ar katru nākamo dižpārdotuvi valsts IKP pieaug, vai iedzīvotāju labklājība krasi paceļas???

vietējais 31.janvāris 2020 21:57
1 0 Atbildēt

Es teiktu, varbūt ne krasi, bet paceļas. Jaunas darbavietas pārdotavā, loģistikā. Iespēja vietējiem ražotājiem savus brūvējumus nogrūst. Katrā ziņā, piķis valstij ienāk stipri vairāk kā RVR laikos, kad pa astoņiem caurumiem sētā stiepa ārā pat to, ko nevarēja celt.

Pļurkt 2.februāris 2020 8:48
0 0 Atbildēt

Izlasi vismaz Marksa un Engelsa grāmatas Kapitāls ievaddaļu, lai nav jārunā pilnīgas stulbības!

Tir5dzniec'ba tikai un vienīgi veicina ražošanu! Kādu ražošana veicina tās saceltās dižzpārdotuves iznīdēto rūpnīcu vietā???

Aha - rūpniecību citās valstīs, tai pat laikā Latvānija velk dzīvību uz izpārdotā meža rēķina un IZMUKUŠAJIEM Latvijas iedzīvotājiem, kas spiesti katru mēnesi sūtīt lielas naudas summas savu vecāku uzturēšanai!!!

Un tas ir VISS!! Tā ir visa attīstība! No tā ka viens targašs pārdod citam vienu preci un tad atpērk atpakaļ nekas ekonomikā nepieaug!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 000 eiro par ātruma pārsniegšanu, taču pastāv iespēja laboties 7

Kādam turīgam Šveices iedzīvotājam var nākties maksāt 95 500 eiro par ātruma pārsniegšanu, tomēr pastāv iespēja saglābt 85 500 eiro - ar vienu nosacījumu. Lasīt vairāk

 

Lāzerieroči, milzīgi zemūdens bezpilota lidaparāti, hiperskaņas raķetes - Pekinā aizvadīta vērienīga militārā parāde 8

Klātesot Krievijas diktatoram Vladimiram Putinam un Ziemeļkorejas līderim Kimam Čenunam, Ķīna trešdien izrādīja savu militāro spēku un jaunākos ieročus vērienīgā militārā parādē par godu Otrā pasaules kara beigu 80.gadadienai. Lasīt vairāk

 

Pētījums: 83% autovadītāju mēdz pārsniegt atļauto ātrumu par 10 km/h 42

Lielākā daļa (83%) autovadītāju mēdz pārsniegt atļauto ātrumu par 10 km/h – no tiem 17% atzīst, ka to dara bieži, 6% - regulāri, bet 61% - reti, liecina “Carlsberg 0.0 atbildīgas braukšanas indeksa” dati. Salīdzinot ar situāciju pērn, kad atļauto ātrumu par 10 km/h mēdza pārsniegt 84% autovadītāju, statistika nav būtiski mainījusies. Lasīt vairāk

 

"Scania" Zviedrijā likvidēs 750 darbavietas

Zviedrijas autobusu un kravas automobiļu ražošanas uzņēmums "Scania" pirmdien paziņoja, ka valstī likvidēs 750 darbavietas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti