Visi komentāri - Grīziņkalnā un Klusajā centrā ieviesīs ātruma ierobežojumu 30 km/h

Grīziņkalnā un Klusajā centrā ieviesīs ātruma ierobežojumu 30 km/h 11

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 10.marts 2021 10:35

Gājēju un citu mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošības uzlabošanai, kā arī transporta radītā trokšņa samazināšanai, sākot no 11.marta, Grīziņkalna apkaimē tiks ierīkota ātruma ierobežojuma 30 km/h zona, savukārt no 16.marta šādas izmaiņas tiks veiktas divās Klusā centra teritorijās.

Ātruma ierobežojuma zona Grīziņkalnā tiks ieviesta teritorijā starp Aleksandra Čaka ielu, Pērnavas ielu, Jāņa Asara ielu, Avotu ielu un Matīsa ielu. Minētajās ielās, kā arī Tallinas ielā atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs. Jaunās satiksmes organizācijas izmaiņas attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām (skatīt Grīziņkalna satiksmes organizācijas shēmu).

Klusā centra apkaimē ātruma ierobežojumu zonas tiks ieviestas divās vietās:

1) Teritorijā starp Kalpaka bulvāri, Pulkveža Brieža ielu, Hanzas ielu un Krišjāņa Valdemāra ielu. Minētajās ielās atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs, savukārt ātruma ierobežojums 30 km/h attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām.

2) Teritorijā starp Elizabetes ielu, Eksporta ielu, Hanzas ielu un Pulkveža Brieža ielu. Minētajās ielās atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs, savukārt ātruma ierobežojums 30 km/h attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām (skatīt Klusā centra teritoriju satiksmes organizācijas shēmu).

Lai pieņemtu šādu lēmumu, tiek ņemti vērā vairāki satiksmes drošību ietekmējoši faktori - vai ielas ir pārblīvētas ar stāvošu transportu, tiek vērtēts brauktuvju un ietvju platums, izglītības iestāžu esamība, krustojumu un līkumu pārredzamība, transportlīdzekļu, gājēju, velosipēdistu intensitāte un citi aspekti.

Šādas zonas Rīgas ielās pakāpeniski tiks ieviestas arī turpmāk, īpaši apkaimju ielās, kur ir privātmājas un vēsturiski nav izbūvētas ietves.

Aicinām autovadītājiem būt vērīgiem un sekot līdzi satiksmes organizācijas izmaiņām.

Lasi vēl iAuto:

 
Visi komentāri
 
Antons 10.marts 2021 12:16
7 1 Atbildēt

Problēma tāda, ka Eiropā pat 2x lielākās pilsētās pēc pāris luksoforiem tu esi uz zaļā viļņa vai tunelī - 5-10 min un 100-120, tikmēr Rīgā nekā līdzīga nav un tev jāvelkas 30-40 min līdz pilsētas robežai. Un arī tad sākas, piemēram, Ulbroka utt. Nav brīnums, ka ceļš Rīga -Sigulda citās valstis aizņemtu divreiz mazāku laiku.

autovadītājs 10.marts 2021 23:26
0 3 Atbildēt

tagad pa Brīvības ielu var trāpīt zaļajā, ja mauc uz 55 un vietām vico uz dzeltenās gaismas, nu brauksim uz 30 un atkal būs zaļais vilnis, no otras cikla puses - tikai netrakojot.

Rudā velobraucēja 11.marts 2021 10:13
4 2 Atbildēt

Jauki! Braukšu ar riteni un aiz manis auto rinda, un nevienam nenāks prātā doma mani apdzīt, nerunājot par piespiešanu pie apmales.

Rudais motobraucējs 11.marts 2021 12:09
1 3 Atbildēt

Muļķības tāpat visi tur brauks, kā minimums +10, vai +15.

Varēsi mīt slapju muguru

Rudā 11.marts 2021 14:23
5 0 Atbildēt

Nosvīdīs maksāt sodiņus, īpaši tad, kad saliks radarus katrā krustojumā.

dziļš izpratējs 11.marts 2021 15:52
0 0 Atbildēt

Ja smuka pēcpuse un līgani ciči,tad lūgtum!

Rudā 11.marts 2021 19:19
0 0 Atbildēt

Skatīties vari, tikai braucot nesāc fantazēt vai, kas trakāk, veikt straujas kustības...zin kā, laimes brīdī pievērsi acis un BUMS! gan

jj 11.marts 2021 10:54
1 1 Atbildēt

Par ierobežojumiem tiek domāts pārsvarā Rīgā, bet ir arī citas pilsētas kur dažās ielās ātrāk par 30 km nemaz nevar pabraukt.Ir arī ielas kur ar 30 km vilksies, bet 50 km normāls ātrums. Tātad kungi domājiet ar galvu , bet ne ar pakaļu līdz mainiet kopējo ātruma ierobežojumu pilsētās.

Krotow 11.marts 2021 14:57
0 0 Atbildēt

Rīgas "jauno rajonu" iekšpagalmos daudz kur tiešām pat 20 km/h ierobežojumu nevajag, jo pa "bumbu bedrēm" brauktuvēs ātrāk par 5 km/h braucot, riskē salauzt ritošo daļu.

hm 11.marts 2021 15:29
0 0 Atbildēt

Tie iekšpagalmi gadījumā nav uz mājām piekrītošās zemes? Tur, kur iedzīvotāji to privatizējuši, pašiem būtu arī jālabo, ne? Tur, kur nomā, acīmredzot jālabo īpašniekam un jāsadala izdevumi ar zemes īrniekiem.

Īpašums - tās ir ne tikai tiesības, bet arī pienākumi....

Vimpelis 12.marts 2021 9:11
4 1 Atbildēt

Šis būs labs iemesls izvēlēties darbavietu, kur var strādāt attālināti vai pārcelties dzīvot uz centru, kur auto nav vajadzīgs. Es pilnībā atbalstu privāto auto kustības apgrūtināšanu Rīgā. Ja kādam liekās par lēnu - ir Biķeru trase un apvedceļš.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)

Labas ziņas no Jūrmalas - ja remonti būs veikti kvalitatīvi, Mūzikas ielā vairs nekrāsies lietus ūdeņi, bet Mellužu estrādes apkaime izskatīsies pievilcīgāk. Lasīt vairāk

 

Šonedēļ Salacgrīvā atklās jauno tiltu pār Salacu (+ VIDEO)

Trešdien, 12. novembrī, plkst. 11 Salacgrīvā svinīgi tiks atklāts Tallinas šosejas jaunais tilts pār Salacu, kas uzbūvēts vecā tilta vietā, aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti