Visi komentāri - Bauskas novada mērs paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus par kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai

Bauskas novada mērs paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus par kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.aprīlis 2022 19:59

Bauskas novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis (NA) paļaujas tikai uz pašas pašvaldības spēju atrast risinājumus saistībā ar kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, noslēdzot konferenci par Bauskas apvedceļa plāniem un kravas automašīnu caurbraukšanu cauri Bauskai, teica Okmanis.

Okmanis pauda, ka pašvaldība ir domājusi par kravas automašīnu plūsmas aizliegšanu brīvdienās un svētku dienās cauri Bauskai, lai pašvaldība varētu "dzīvot" šajās dienās.

Konferencē piedāvāts samazināt Kalna ielas brauktuves joslu, kā arī izbūvēt gājēju pāreju un rotācijas apļus drošākai auto, velo un gājēju satiksmei.

Konferencē arī minēts, ka pašreizējais plāns Bauskas un Iecavas apvedceļa jautājumā ir rudenī Ministru kabinetam nodot izmaksas, cik šāds projekts varētu maksāt publiskajā un privātajā partnerībā.

Okmanis aicināja pasteigties, jo tas būšot Saeimas vēlēšanu laiks un, ja nebūs iespējams par projektu lemt līdz Saeimas vēlēšanām, pastāv risks, ka to neizskatīs vispār. 

"Ir divi attīstības scenāriji pēc vēlēšanām - vai koalīcija paliek tā pati, vai arī valdība mainās, un līdz ar to mainās prioritātes," teica Okmanis. 

Gan VSIA "Latvijas Valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis, gan satiksmes ministrs Tālis Linkaits (K) solīja, ka nekādas kavēšanās nebūšot.

Raksturojot situāciju, Okmanis secinājis, ka "slīcēju glābšana ir pašu slīcēju rokās", piebilstot, ka pašvaldībai jāizmanto ieceres un instrumenti, ko atbalsta ministrijas. "Cerēsim, ka vēlāk tie nebūs instrumenti "ar nosacījumiem", kas vēl ir jāsaskaņo vai jāveido vēl citi plāni," konferences noslēgumā teica Okmanis. 

Jau ziņots, ka šodien Bauskas novada pašvaldība organizēja konferenci "Kā (iz)dzīvosim līdz Bauskas apvedceļam?", lai aktualizētu ar Bauskas un Iecavas apvedceļa izbūvi saistīto jautājumu virzību, kā arī diskutētu par iespējamiem īstermiņa risinājumiem A7 tranzīta ietekmes mazināšanai abās pilsētās.

Valsts galvenā autoceļa A7 satiksmes intensitāte ir trīs reizes lielāka par projektēto transporta vienību optimālo skaitu, būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

Bauskas novada pašvaldībā skaidroja, ka pētījumos ir pierādīta maģistrāles pārlieku negatīvā ietekme uz tās iedzīvotāju dzīves kvalitāti, īpaši veselību, un pilsētvidi kopumā. Gaisa piesārņojums un trokšņu līmenis pilsētā pārsniedz normatīvajos aktos noteiktos robežlielumus.
 

 
Visi komentāri
 
anoagask 14.aprīlis 2022 9:13
0 0 Atbildēt

atbalstu baušķeniekus, sen bija laiks. un iebraukšanas maksu. visu tranzītu stumt caur pilsētas centru ir noziedzīgi

tak 14.aprīlis 2022 12:52
0 0 Atbildēt

viņiem ir ģeniāla ideja nevis cīnīties par apvedceļu, bet sašaurināt esošās ielas, lai Bauskas centrā būtu mūžīgs fūru sastrēgums

1984 15.aprīlis 2022 19:17
0 0 Atbildēt

30 brīves gados nebija nekādu iespēju uzbūvēt apvedceļu?

650 15.aprīlis 2022 0:25
0 0 Atbildēt

Vajag vienkārši nojaukt to tiltu.Lai brauc caur Eleju.Vai lai iet na...

Vietējais 17.aprīlis 2022 0:33
1 0 Atbildēt

Lai brīvdienās liegtu braugt smagajām mašīnā, tad pirms pilsētas jābūt smako mašīnu stāvlaukumiem. Kur var stāvēt kamēr ir liegums. Var jau sākumā mēģināt uzlikt zīni smagajiem ka pēs 22:00-6:00h smagajiem jābrauc 30km/h.

Rr19 23.aprīlis 2022 12:15
0 0 Atbildēt

Nesmīdini pasauli, kurš tās zīmes ievēro.

Hmm 11.maijs 2022 19:02
0 0 Atbildēt

Visi tādi gudri, ka tik aizliegt. Kad jūsu internetā pasūtītie sūdi kavēsies par dienu divām dēļ aizliegumiem, tad varēsiet raudāt. Labāk Bauskas pašvaldība varētu salabot tās briesmīgās kanalizācijas lūkas, būs mazāks troksnis, un mājas tā nedrebēs! Es protams tikai PAR apvedceļu! Lai Bauskas iedzīvotāji dodas uz Satiksmes ministriju un bloķē to kamēr nepakļaujas prasībām, un pie vien lai paķer līdzi arī Iecavas iedzīvotājus kopā ir liekāks spēks.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Talsu novadā kravas un vieglās automašīnas sadursmē gājuši bojā divi cilvēki 32

Otrdienas rītā Talsu novadā kravas un vieglās automašīnas sadursmē gājušas bojā divas personas, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pēdējais “Godzilla” jeb Nissan R35 GT-R nobrauc no konveijera; vai tās ir stāsta beigas? (+ FOTO) 3

Pēc saražotiem 48 000 eksemplāru, šonedēļ no Nissan rūpnīcas konveijera Točigi nobraucis pēdējais R35 GT-R eksemplārs, noslēdzot dzīves cikla posmu 18 gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Man patīk kā tas brauc! Eko rallija dalībnieks Caune vērtē jauno Škoda Enyaq (+ VIDEO)

Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar Enyaq 85, kam ir 82 kWh (bruto) baterija un 286 ZS elektromotors. Elektromobilis ir ļoti izskatīgs, taču pajautāsim FIA Eco Rally dalībniekam Krišjānim Caunem, kā jābrauc un jāizskatās kārtīgam elektromobilim. Lasīt vairāk

 

Pirmie sešacu Firefly elektroautomobiļi piegādāti Eiropas klientiem 1

Ķīnas autoražotāja Nio apakšzīmols Firefly uzsācis piegādes Eiropas klientiem, kā pirmo valsti šajā sarakstā iezīmējot Nīderlandi. Drīzumā piegādes sāksies arī Norvēģijā un virknē citu valstu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti