Rīgu satiksmes jomā sagaida vērienīgas pārmaiņas, šodien jaunizbūvētā veloceļa Centrs - Ziepniekkalns atklāšanā teica Rīgas vicemērs Vilnis Ķirsis (JV).
Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde, iezīmējot aktuālos darbus un tuvākos plānus satiksmes infrastruktūras jomā, Ķirsis norādīja, ka autotransportam tiks nodrošināta pilsētas centra apbraukšanas iespēja, tiks uzlabota mikromobilitāte un izveidota pilsētas sabiedriskā transporta savienojamību ar pasažieru vilcienu un citiem pārvietošanās līdzekļiem.
"Rīgā satiksmes infrastruktūras jomā aktīvi turpinās būvniecības sezona.
Neraugoties uz Krievijas izraisītā kara Ukrainā radīto ievērojamo būvniecības izmaksu kāpumu, esam spējuši veiksmīgi novadīt un pabeigt vēl vienu rīdziniekiem svarīgu infrastruktūras objektu, kas tuvāko apkaimju iedzīvotājiem nodrošinās kvalitatīvu velotransporta savienojumu un labākas mikromobilitātes iespējas," teica Ķirsis.
Viņš norādīja, ka novembrī noslēgsies Sarkandaugavas pārvada būvniecība, pilnā sparā turpinās Austrumu maģistrāles izbūve, kā arī tiek veikti priekšdarbi, lai nākamajos gados uzsāktu Vanšu un Gaisa tilta, Gustava Zemgala pārvada, Jorģa Zemitāna pārvada un Mūkusalas krastmalas atjaunošanu un pārbūvi.
Līdztekus šiem lielajiem objektiem vēl viena sadaļa ir Eiropas Komisijas Atveseļošanas un noturības mehānisma ietvaros paredzētie projekti par kopējo summu ap 300 miljoniem eiro, kurus būs iespējams izlietot sabiedriskā transporta sistēmas uzlabojumiem, kā arī velotransporta savienojumu un mobilitātes punktu izveidei Rīgas metropoles areālā.
LETA jau ziņoja, ka šodien Rīgā tiks atklāts jaunizbūvētais veloceļš Centrs-Ziepniekkalns.
Veloceļa būvniecība tika sākta 2021.gada rudenī un noslēdzās šī gada oktobrī. Projekta ietvaros ir izbūvēts no gājējiem un autosatiksmes atdalīts veloceļš, veikti satiksmes organizācijas uzlabojumi, kā arī iestādīti aptuveni 400 jauni košumkrūmu stādi. Darbus veica ceļu būves uzņēmums SIA "Binders".
Kā aģentūra LETA noskaidroja Rīgas domē, veloceļa "Centrs-Ziepniekkalns" plānotās izmaksas ir 1 796 680 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Iespējams šī summa varētu tikt palielināta sadārdzinājuma dēļ atsevišķās pozīcijās.
Es tik nesaprotu, nah ir jābrauc cauri centram, ja tev viņu vajag apbraukt?
Tāpēc, ka tā ļoti bieži ir ātrāk, kā mēģināt apbraukt, tā nu reiz tā infrastruktūra ir tikusi saplānota ...
Es reti lietoju Waze, bet ir gadījumi, kad prikola pēc Mārupē ieslēdzu, pa kurieni ta mani vedīs, un bieži ved pa Salu tiltu un/vai Dienvidu tiltu un laiku sola ļoti tuvu 1h, es pa Akmens tiltu un Centru tieku cauri 30-45 min. ar ļoti retiem gadījumiem, kad lēnāk (tad stabili ir kāda avārija vai 2 manā maršrutā). Un tas ir arī kapēc Waze nelietoju, tā ir ar baigo aizturi, un dažādus sīkos ceļus tāpat zinu labāk ...