Visi komentāri - Ķirsis sola Rīgā autotransportam nodrošināt pilsētas centra apbraukšanas iespējas

Ķirsis sola Rīgā autotransportam nodrošināt pilsētas centra apbraukšanas iespējas 23

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 15.oktobris 2022 17:49

Rīgu satiksmes jomā sagaida vērienīgas pārmaiņas, šodien jaunizbūvētā veloceļa Centrs - Ziepniekkalns atklāšanā teica Rīgas vicemērs Vilnis Ķirsis (JV).

Kā aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvalde, iezīmējot aktuālos darbus un tuvākos plānus satiksmes infrastruktūras jomā, Ķirsis norādīja, ka autotransportam tiks nodrošināta pilsētas centra apbraukšanas iespēja, tiks uzlabota mikromobilitāte un izveidota pilsētas sabiedriskā transporta savienojamību ar pasažieru vilcienu un citiem pārvietošanās līdzekļiem.
"Rīgā satiksmes infrastruktūras jomā aktīvi turpinās būvniecības sezona.

Neraugoties uz Krievijas izraisītā kara Ukrainā radīto ievērojamo būvniecības izmaksu kāpumu, esam spējuši veiksmīgi novadīt un pabeigt vēl vienu rīdziniekiem svarīgu infrastruktūras objektu, kas tuvāko apkaimju iedzīvotājiem nodrošinās kvalitatīvu velotransporta savienojumu un labākas mikromobilitātes iespējas," teica Ķirsis.

Viņš norādīja, ka novembrī noslēgsies Sarkandaugavas pārvada būvniecība, pilnā sparā turpinās Austrumu maģistrāles izbūve, kā arī tiek veikti priekšdarbi, lai nākamajos gados uzsāktu Vanšu un Gaisa tilta, Gustava Zemgala pārvada, Jorģa Zemitāna pārvada un Mūkusalas krastmalas atjaunošanu un pārbūvi.

Līdztekus šiem lielajiem objektiem vēl viena sadaļa ir Eiropas Komisijas Atveseļošanas un noturības mehānisma ietvaros paredzētie projekti par kopējo summu ap 300 miljoniem eiro, kurus būs iespējams izlietot sabiedriskā transporta sistēmas uzlabojumiem, kā arī velotransporta savienojumu un mobilitātes punktu izveidei Rīgas metropoles areālā.

LETA jau ziņoja, ka šodien Rīgā tiks atklāts jaunizbūvētais veloceļš Centrs-Ziepniekkalns.

Veloceļa būvniecība tika sākta 2021.gada rudenī un noslēdzās šī gada oktobrī. Projekta ietvaros ir izbūvēts no gājējiem un autosatiksmes atdalīts veloceļš, veikti satiksmes organizācijas uzlabojumi, kā arī iestādīti aptuveni 400 jauni košumkrūmu stādi. Darbus veica ceļu būves uzņēmums SIA "Binders".

Kā aģentūra LETA noskaidroja Rīgas domē, veloceļa "Centrs-Ziepniekkalns" plānotās izmaksas ir 1 796 680 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Iespējams šī summa varētu tikt palielināta sadārdzinājuma dēļ atsevišķās pozīcijās.

 
Visi komentāri
 
rt 15.oktobris 2022 18:21
2 2 Atbildēt

Es tik nesaprotu, nah ir jābrauc cauri centram, ja tev viņu vajag apbraukt?

WALA 16.oktobris 2022 9:12
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tā ļoti bieži ir ātrāk, kā mēģināt apbraukt, tā nu reiz tā infrastruktūra ir tikusi saplānota ...

Es reti lietoju Waze, bet ir gadījumi, kad prikola pēc Mārupē ieslēdzu, pa kurieni ta mani vedīs, un bieži ved pa Salu tiltu un/vai Dienvidu tiltu un laiku sola ļoti tuvu 1h, es pa Akmens tiltu un Centru tieku cauri 30-45 min. ar ļoti retiem gadījumiem, kad lēnāk (tad stabili ir kāda avārija vai 2 manā maršrutā). Un tas ir arī kapēc Waze nelietoju, tā ir ar baigo aizturi, un dažādus sīkos ceļus tāpat zinu labāk ...

Ābolis 15.oktobris 2022 19:44
9 0 Atbildēt

Ķirsim vajadzētu domāt kā uzbūvēt pārvadu pār Brīvibas un Gustava zemgala gatvi savādāk visa tā austrumu maģistrāle tur visu dienu arī nostāvēs.

Tur jau tagad ir neiespējami braukt pīķī, jāstāv pa pusstundu.

HE 15.oktobris 2022 19:53
2 4 Atbildēt

To sauc par satiksmes mierināšanu,bet Rīgas centrs ir pārvērties par smakojošu purvu ar humpalu bodēm un kazino

R(8) 16.oktobris 2022 13:30
2 0 Atbildēt

Tur var likt kadu vaditaju tu gribi , nekas tur neuzlabosies , ari ja tevi ieceltu saja amata , vienkarsi atsitisies pret sienu , problema tur ir nepareizi izveidota infrastruktura , kam par to ir ja pteicas padomju savienibas gudrajiem pratiem , Riga un netikai , praktiski visas Latvijas pilsetas netika paredzetas privatajam transportam , viss tika veidots prieks sabiedriska transporta , lai kauto drastisku tur mainitu ir pilnigi japartaisa visa Rigas celu un tiltu infrastruktura , teoretiski tas ir iespejams , bet praktiski to nevar izdarit , jo tas raditu sobtid vel lielaki haosu Rigas ielas , tapat Rigai nav naudas , lai vispar sadu projektu varetu pavilkti

vietējais 15.oktobris 2022 20:12
4 0 Atbildēt

Es gaidu to brīdi, kad ielaidīs to jauno Mega A7 maģistrāli Rīgā. Kā aizrīsies Dienvidu tilts un Ziepniekkalna-Bauskas ielu krustojums.

Mājsēde 15.oktobris 2022 21:08
3 4 Atbildēt

Visi strādā no mājām.

A tie kas brauc no kekavas, pie šīm degvielas cenām brauks ar elektrovelosipēdiem

Bet Baušķinieki tak brauks ar Railbalrica.

Ta kā drīzāk kādā brīdī Ella Hudges var aizrīties ar lielu lielu tumšu desiņu

aizejošais 15.oktobris 2022 22:27
0 3 Atbildēt

Satiksmi ar papildus ceļu būvēšanu autotransportam uzlabot nav iespējams. Induced demand.

WALA 16.oktobris 2022 9:16
2 0 Atbildēt

Nepareizi, ir jāsalabo kļūdas un vēlams netaisīt jaunas, tad problēmas izzudīs kā tādas. Mums vienkārši ur "laba atruna" nevaram izdarīt labāk, jo naudas nav ...

650 16.oktobris 2022 3:28
3 0 Atbildēt

-ja es būtu vilnis khisrsis, būtu es vēl vairāk Dr sis

HE 16.oktobris 2022 6:53
1 0 Atbildēt

Nedaudz savādāk: Stāv un brīnās šofers ķirsis , kas tai mašīnā ir di...is (sēdējis)

atrabotka 16.oktobris 2022 14:22
0 0 Atbildēt

Viss jau labi, bet uzbūvējot kaut kādus super pārvadus ar vairākām joslām viss tāpat atduries pie nākamā luksofora-pudeles kakla, kur būs rāvejsslēdzējs un viss saies vienā joslā. Tā būtībā ir tikai sastrēguma pārnešana uz citu vietu.

R(8) 16.oktobris 2022 18:44
3 0 Atbildēt

No sastregumiem nekad vala netiksi , bet autoplusmu var padarit dinamiskaku veidojot vienvirziena ielas , aplveida krustojumus , maximali anulejot kreisos pagrirzienus , racionali izvietojot luksaforus , ta lai autoplusma butu dinamiska nevis tiktu bremzeta ka ta ir sobrid

Ābols 17.oktobris 2022 11:09
4 1 Atbildēt

Uzskatu, ka centra apbraukšanas iespējas ir, bet jāsamazina mašīnu plūsma centrā un to iebraukšana. Piemēram, iebraukšanas maksa centrā vizmas 10eur par reizi, Brīvības un Kr.Barona ar vienu joslu katrā virzienā utt. Protams, būs nemirstīgie, kuri 10km būs gatavi braukt 2 stundas no rīta un vakarā, bet lielākā daļa salāgos darbu un dzīvesvietu. lai var aizbraukt ar elektroskūteri (un lādēt to darbā), vai aiziet kājām.

mnde 17.oktobris 2022 11:20
1 0 Atbildēt

pasaku par lietojamiem un ātrākiem centra apbraucamajiem ceļiem vari nestāstīt, pagaidām vēl nekas nav pabeigts. Kad būs izdevīgāk apbraukt centru, tad arī centrs pats iztukšosies, bez nekādien speciāliem aizliegumiem

650 17.oktobris 2022 14:14
0 0 Atbildēt

-nujajā, zin kā, nieka 3desmit neatkakarīgajos varoņgados nekādīgi nebij laika nemaz tā riktīgi Uzsākt, ta kur nu vēl Pabeigt

Vrumm 17.oktobris 2022 11:11
2 4 Atbildēt

Jo vairāk uzlabo apstākļus autovadītājiem, jo vairāk arī brauks ar auto un rezultāts paliek tikai sliktāks. Nosacījumi autovadītājiem ir jāpasliktina.

WALA 17.oktobris 2022 14:51
1 0 Atbildēt

Saka cilvēks no tautas kura prasti izmirst un notin uz ārzemēm ?!?!?

Vilberts 17.oktobris 2022 15:21
0 2 Atbildēt

Padzīvojis dīzelis, dodot virsū, sataisa vairāk izmešus, nekā stāvot sastrēgumā. Līdz ar to ir muļķīgi veidot raitu satiksmi cauri Rīgai, bet drīzāk to vajag mierināt. Ķirsis laikam nezina, ka eksistē apvedceļš, pa kuru Rīgu apbraukt. Lai cilvēki pa to brauktu, nepieciešams padarīt satiksmi Rīgā ļoti lēnu, tad arī vairāk izmantos apvedceļu.

Esi stulbs? 17.oktobris 2022 16:10
4 0 Atbildēt

Esi stulbs? Centies vismaz neizrādīt to publiski...

Tieši uzsākot braukšanu, izmešu ir visvairāk un vismazāk - vienmērīgā nesaraustītā satiksmē. Bet nu pamuļķu paaudzei, kas izdomājuši terminu "satiksmes mierināšana", fiziku neviens nav mācījis...

Jānis 17.oktobris 2022 16:14
3 0 Atbildēt

Kā būtu ar Ziemeļu koridoru, lai nav centrs jāapbrauc pa Dienvidu tiltu?

Krotow 19.oktobris 2022 0:11
0 0 Atbildēt

Daugavas ziemeļu šķērsojums ar apvedceļu uz ziemeļiem no centra atslogotu centru vēl vairāk.

VST 19.oktobris 2022 7:37
0 0 Atbildēt

Es tikai priecājos, ka man ir sanācis tā, ka centrā ar auto jābūt reti. Un ja jābūt, es nopietni apsveru autobusu.

Mums nav piespiedu noteikumi alternatīvi apdāvinātājiem braukšanai apļos. Tieši kāpēc lielā trīs joslu aplī (Slāvu, Mūkusalas) sastrēgumu stundā ir stūrgalvīgi jāmīca pa ārējo joslu, ka neesi autobuss, smagais vai kāds cits apgrūtināts ar gabarītu? Kāpēc Ventspilī var skaidri un gaiši aplī ar ceļa zīmēm norādīt pareizas braukšanas joslas, bet Rīgā nevar?

Slāviniekā vēl ir speciāli mietiņi vienā joslā salikti pret tādiem ārējās joslas lieciniekiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tostarp ar dīzeļdzinēju: RAM parāda Brazīlijā izstrādāto pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO)

RAM Rampage izstrādāts un tiks ražots Brazīlijā, jau sākotnēji uzsvaru liekot uz Eiropas pircēju, tādēļ pircējiem piedāvās ne tikai versiju darbam, bet arī smalkāku un pilsētniekiem vairāk piemērotu versiju, kas saglabās RAM zīmolam raksturīgo brutālo izskatu. Lasīt vairāk

 

Beigas medusmaizei? - Lielbritānija plāno jaunu nodokli elektroautomobiļiem 22

Lielbritānija plāno ieviest jaunu nodokli elektroautomobiļiem, kas tiktu aprēķināts pēc nobrauktā attāluma, tas ir, jo vairāk brauc, jo vairāk maksā. Lasīt vairāk

 

100 īpaši 3. sērijas BMW Kanādas tirgum (+ FOTO) 1

BMW Canada saviem klientiem sagatavojis īpašu pārsteigumu – ierobežotā izdevuma BMW M340i xDrive 50 Years Edition, kas veltīts BMW 3. sērijas piecdesmitgadei. Lasīt vairāk

 

RAM piesaka pikapu Rampage Eiropas tirgum (+ FOTO) 5

Stellantis zīmols RAM Itālijas Fieracavalli 2025 pasākumā nodemonstrēs pikapa Rampage Eiropas versiju, kas mūsu kontinenta pircējiem kļūs pieejams, iespējams, jau 2026. gadā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti