Valsts ceļu tīklā patlaban būvdarbi notiek 78 posmos, turklāt sešos no tiem, lai šķērsotu būvdarbu vietu, ceļā jāpavada no 50 minūtēm līdz stundai, aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas Valsts ceļi".
Tāpēc autovadītāji aicināti plānot papildu laiku ceļā vai, ja iespējams, izvēlēties alternatīvu maršrutu.
Īpaši ilga gaidīšana iespējama Vidzemes šosejas (A2) posmā no pagrieziena uz Cēsīm (P20) līdz Rīdzenei, tomēr šo posmu iespējams apbraukt pa reģionālajiem autoceļiem P20 un P30. Būvdarbu vietu ilgstoša šķērsošana paredzama arī ceļu posmos no Kārsavas līdz Grebņevai (A13), no Madonas līdz Dzelzavai (P37), no Rīgas apvedceļa (A4) līdz pagriezienam uz Tīnūžiem (P4), no Valmieras līdz Rencēniem (P17), kā arī no no Stalbes līdz Cēsīm (P14).
Informācijas par visiem būvdarbu posmiem un satiksmes ierobežojumiem tajos pieejama remontdarbu kartē "Latvijas Valsts ceļi" mājaslapā.
Nu prottams, nukāgancitādi, nutakkājauvienmēr.Pārrokam vienlaikus visu Cēsu novadu un miers/mājās.Nau ko tiem lauķiem pa tiem laukiem tur braukāt.Lai ņem piemēru no liel-rīgas un brauc ar drēbjuUtis saturošo sabtransu.
No Stalbes līdz Cēsim, P14, ja? Un CIK tur tehnikas vienību (cītīgi, naski..) strādā un kāda ir to tur inžernier cūkrakumu nanoizrakumu veidošanas loģika?
Kas tur ir tajā (P20) no/līdz Rīdzenei? Cik tur tehnikas vienību 24/8 raujās un kāds ir inženiertehnisko cūkurakumu izveidošanas pamatojums tur? Vai tikai randomā AUGU DIEN NAKTI vienādi debili degoši luksofori un bezjēgā pārrakta (norakta) ta kreisā, ta labā esošās brauktuves daļa? Tur ko, vienlaikus to visu tagad "salabos"? Cik diez ira "ūdens patēriņš", kas tur salaistīts līdz pat plaukstas biezuma Dubļukārtas izveidei?