Visi komentāri - Sastrēgumi pat 6 km garumā - Igaunija lūdz Latvijai sniegt informāciju saistībā ar Salacgrīvas tilta tehnisko stāvokli

Sastrēgumi pat 6 km garumā - Igaunija lūdz Latvijai sniegt informāciju saistībā ar Salacgrīvas tilta tehnisko stāvokli 24

 
Nozare.lv | 17.augusts 2023 12:36

Igaunijas Satiksmes departaments lūdzis Latvijas kolēģiem sniegt vairāk informācijas par "Via Baltica" maršrutā esošā Salacas tilta Salacgrīvā tehnisko stāvokli, ņemot vērā, ka pie tilta veidojas sastrēgumi.

"Satiksmes departaments lūdzis Latvijas kolēģus sniegt plašāku informāciju," sacīja Igaunijas Klimata ministrijas autoceļu dienesta vadītāja Jūlija Bergšteina.

Tilts pār Salacas upi Salacgrīvā jau gadiem ilgi nav renovēts, un transportlīdzekļi to šobrīd var šķērsot tikai vienā virzienā vienlaikus, lai izvairītos no novecojušās konstrukcijas pārslodzes.

Latvijas plašsaziņas līdzekļi vēsta, ka lieli sastrēgumi var veidoties svētku dienās un jo īpaši vasarā, kad papildu intensīvai kravas automašīnu satiksmei strauji pieaug arī personīgo transportlīdzekļu skaits.

Sešus kilometrus gara automašīnu rinda, kas gaidīja, lai šķērsotu Salacgrīvas tiltu, izveidojās pagājušās nedēļas nogalē, kad tūkstošiem cilvēku no Latvijas un Lietuvas devās uz dziedātāja "The Weeknd" koncertu Tallinā.

Tilts nav atjaunots, jo Limbažu novada pašvaldība, kurai tas pieder, nav spējusi rast nepieciešamos līdzekļus, savukārt Latvijas Satiksmes ministrija ir atteikusies pārņemt tiltu savā īpašumā, portālam "Baltic News" pastāstīja Limbažu novada pašvaldības vadītājs Dagnis Straubergs.

"Mēs ceram uz valsts subsīdijām un esam vairākkārt lūguši ministriju pārņemt tiltu savā īpašumā, bet tā līdz šim ir atteikusies. Taču mums jāsaprot, ka šim tiltam ir starptautiska nozīme un tas ir daļa no TEN-T transporta tīkla. Vietējā sabiedrība, protams, cieš, bet mēs zinām, ka tilts kalpo arī starptautiskajam transportam - gan militārajam, gan civilajam," teica Straubergs.

Latvija cer iegūt līdzekļus, par kuriem varētu atjaunot tiltu, no Eiropas Savienības (ES) militārās mobilitātes fonda, "Baltic News" pastāstīja Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece Ligita Austrupe.

Savukārt Straubergs sacīja, ka steidzami būtu jāizsludina konkurss, lai darbus varētu sākt vēl šogad. Tiek lēsts, ka remontdarbi ilgs pusotru gadu, taču vispirms ir jāatrisina jautājums par finansējumu.
 

 
Visi komentāri
 
650 17.augusts 2023 13:18
7 4 Atbildēt

Latvijai šite te te šajā te gad vajadzētu Norādīt uz/to, ka no igauņu puses iebrauc diezgan daudz tā dēvēto Lohu. 

Igauņu puse varētu rūpīgāk izvērtēt savu pavalstinieku patieso vajadzību pēc iebraukšanas LVijā. Jā.

vietējais 17.augusts 2023 13:24
3 0 Atbildēt

50 EUR par vienreizēju tilta šķērsošanu ne-Latvijas auto atrisinās šo problēmu. Pietiek mums būt lētā tranzīta zemei!

0pis 17.augusts 2023 14:52
0 0 Atbildēt

Robežas ciet! Lai rokas pa apakšu! Jo lidot pāri arī maksā naudu!

WALA 18.augusts 2023 10:52
0 0 Atbildēt

Kā tad ar dabas resusu nodokli ???

0pis 17.augusts 2023 13:48
1 0 Atbildēt

Brauciet ar vilcienu! Ak jā, tas vēl nav pabeigts, bet kad būs - atstājiet auto mājās.

Opis 17.augusts 2023 14:39
4 1 Atbildēt

Un viņi vēl sola mūs sargāt bez tiltiem un ceļiem. Toties ar 220 ļimoniem Zitariem noteikti pasargās.

Vate 17.augusts 2023 14:30
3 1 Atbildēt

#ValstīVissSlikti - lai VDK soda Igauniju par Kremļa naratīvu.

Slinkais 17.augusts 2023 14:46
1 1 Atbildēt

Jancīgi. Braucu tur pirms mēneša. Rinda bija 100m un ātra

BMW 17.augusts 2023 15:11
3 0 Atbildēt

Kā mana ome teica "bezdelnieki" no krievu (bezģeļņiki). 

Ja uzrakstīs vēstuli Eiropas komisijai un piedraudēs ar soda naudām, uzreiz ierēdņiem pakaļas sāks svilt, kā būtu ar terpentīnu iesmērētas. Jau sen varēja pontontiltu izveidot blakus esošajam, bet nē, rubina degunu un imitē darbību.

:-) 17.augusts 2023 15:35
2 0 Atbildēt

Jāsāk jau ar to, kā valstiski savrīga inženierbūve, faktiski maģistrāles daļa, var būt bez valsts atbalsta. Tas iespējams tikai pie Ašerādena un Kariņa.

BMW 17.augusts 2023 16:09
16 1 Atbildēt

Mazo pašvaldību spožums un posts. Nu kā var Salacgrīva ar 2000 iedzīvotājiem vispār kaut ko uzturēt?

msh 17.augusts 2023 17:17
1 0 Atbildēt

Nevis "kā", bet "kāpēc".

:-) 18.augusts 2023 12:21
0 0 Atbildēt

Tev taisnība!

anoagask 17.augusts 2023 15:38
14 1 Atbildēt

Jāatbild igauņiem, ka stāvoklis ir stabils, jo 5+ gadus uz tilta bez izmaiņām

Autovadītājs 17.augusts 2023 19:22
2 0 Atbildēt

Militāros līdzekļus nevar atmazgāt tāpēc SATIKSMES MAFIJAI nav interesanti pārņemt tiltu un nodrošināt drošu un ātru satiksmi...

dsa 17.augusts 2023 19:28
0 3 Atbildēt

Kad Rīgā valdīja Saskaņa, visi dzīvoja sakaņā. Laiks arī Latvijai dzīvot saskaņā, jo vienoties mēs nekādi nevaram.

lai 17.augusts 2023 21:41
2 0 Atbildēt

Esti uzliek savu tiltu tikai estu braukšanai.Citiem ni-ni,pat par bargu naudu.

no Ciblas 17.augusts 2023 21:43
0 0 Atbildēt

Bet nevienu krievu spiegu nevar noķert ....

PV 17.augusts 2023 22:25
0 0 Atbildēt

Ar vilcienu droši un ērti var atbraukt

James Bong 18.augusts 2023 12:41
2 0 Atbildēt

Latvijas veiksmes stāsts jau kuro desmitgadi. Nekas labāks nav gaidāms, cilvēki emigrē, demogrāfija vairs nepalīdzēs, un vietējie uzskata ka viss kārtībā- likumdevēji pareizie tiek ievēlēti uz mūžu.

Zikers 18.augusts 2023 15:37
0 0 Atbildēt

Tilts pieder pašvaldībai,a ceļa nodevu savāc valsts...Tas tikai Lv iespējams.

Krokodils 18.augusts 2023 15:57
0 0 Atbildēt

Veljoprojām? Liekas pa pirms 3 gadiem braucu to mazo tiltu ''remontēja'' salacgrīvā 😂

Žanis 18.augusts 2023 18:47
0 0 Atbildēt

Tak pie dirsas tie smagie un igauņi. Īstam latvietim jau nu jāmāk orientēties un apbraukt to tiltu. Turpat netālu ir vairāki tilti. Divus jau izmēģināju, pat pagonkot normāli pa zemnieku var.

LT 19.augusts 2023 15:42
1 0 Atbildēt

Latvijai un Igaunijai kopīgi vajadzētu uzrunāt Lietuvu, kapēc "Via Baltica" ceļš posmā Kauņa-Paneveži ir kritiskā stāvoklī jau pāris gadus un izskatās, ka arī šogad arī jaunu asfatu neklās.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas izaicinājums Eiropas SUV līderiem – “Tiggo 8” debitēs arī Latvijā (+ VIDEO) 22

Ķīnas auto ražotājs “Chery” izaicina konkurentus ar savu “Tiggo 8” modeli. Šogad tas debitējis vairākos Eiropas tirgos, tostarp Apvienotajā Karalistē, Polijā un Itālijā, un arī Latvijā drīz būs jauns “Chery” pārstāvis. Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 

Elektrisku vai benzīna? Jānis Vanks salīdzina divas Cupras (+ VIDEO) 4

Cupra Tavascan ir jaunākais zīmola elektromobilis, savukārt Cupra Terramar ir kataloniešu pirmais mēģinājums ģimenes krosoveru tirgū kopš Ateca laikiem - turklāt uz pilnīgi jaunas Volkswagen grupas platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti