Pasažieru vilciens starp Viļņu un Rīgu sāks kursēt nākamā gada sākumā, piektdien paziņoja Lietuvas Satiksmes ministrija.
Lietuvas satiksmes ministrs Marjus Skuodis atzina, ka pagaidām nav skaidrības, vai vilciens kursēs caur Šauļiem vai Daugavpili.
"Ziemeļlietuvas pašvaldības ir izrādījušas lielu interesi un vēlmi, lai pasažieru vilciens Viļņa-Rīga kursētu caur Šauļiem, un paralēli notiek diskusijas par vilcienu satiksmes atjaunošanu uz Daugavpili. Es ticu, ka kopā ar kolēģiem atradīsim labāko risinājumu," sacīja Skuodis.
Pēc viņa teiktā, tuvākajā laikā tiks noslēgti nepieciešamie līgumi starp Lietuvas un Latvijas uzņēmumiem.
Piektdien Baltijas valstu satiksmes ministri Rīgā vienojās par ātru Eiropas sliežu platuma standarta dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" pabeigšanu, informēja Lietuvas Satiksmes ministrijā.
Kā norādīja Lietuvas Satiksmes ministrijā, visu "Rail Baltica" projektu, kas savieno Baltijas valstis ar Eiropu, plānots pabeigt 2030. gadā, savukārt Lietuvas un Polijas dzelzceļa sliežu ceļu savienošana paredzēta 2028. gadā.
No Viļņas līdz Latvijas robežai vilcieni kursē. Kas neļauj tos palaist vēl 20 km līdz Daugavpilij. Pagājušo reizi palaida tik neērtā laikā un cenas uzskrūvēja tādas, ka proekts izbeidzās nesācies.
Strādāt vajaga priekš cilvēkiem nevis priekš savas alkatības.
Nu kā tu zini, tad Bārda un Šļosers kontrolē pasažieru pārvadājumu biznesu un vilciens viņiem galīgi nav izdevīgs.
Tagad, kad šamajiem problēmas ar šoferiem un sāk izkrist reisi, sāk atcerēties par vilcieniem. Un skat, uz Liepāju jau sāk bīdīt 2 vilcienus dienā. Ja vēl sapirks jaunos vilcienus un vilciens varēs braukt ātrāk par 90km/h, tauta pati brauks ar vilcieniem, jo būs ātrāk, ērtālāk un drosāk, kā kratīties pa bedrainajiem latvijas ceļiem vidējā ātruma radara zonā.