Trešdien, 1.novembrī, no plkst.17 līdz 18 Rīgas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments (ĀMD) tiešsaistes pasākumā informēs par Gaisa tilta pārbūves projekta izstrādi, aģentūru LETA informēja pašvaldības pārstāve Lelde Rudzika.
Tiešsaistes pasākumā sabiedrību informēs par būvprojekta izstrādātajiem risinājumiem, kurus detalizēti risinās pilnvērtīgā būvprojekta izstrādes stadijā.
Būvprojektu "Gaisa tilta būvprojekta minimālā sastāvā izstrāde" izstrādā piegādātāju apvienība AS "Ceļuprojekts" un SIA "BRD projekts".
Šobrīd projekta izstrādātāji sadarbībā ar ĀMD, Pilsētas attīstības departamentu, SIA "Rīgas satiksme" un VAS "Latvijas dzelzceļš" noslēdz būvprojekta minimālā sastāvā izstrādes stadiju. Pašvaldība aicina iedzīvotājus iesaistīties būvprojekta izstrādes stadijā, lai veicinātu tā veiksmīgu integrēšanu pilsētvidē.
Tiešsaistes pasākums norisināsies video konferences formātā "MS Teams" vidē un to varēs vērot "Rīga attīstās" "Facebook" kontā. Pēc risinājumu izskatīšanas paredzēta neliela diskusiju sadaļa. Pēc pasākuma ĀMD gaidīs rakstiskus viedokļus un ierosinājumus par projekta risinājumiem.
Lai būtu iespēja uzdot jautājumus un piedalīties diskusijā "MS Teams" vidē, pasākuma dalībnieki aicināti reģistrēties līdz trešdienas, 1.novembra, plkst.10, aizpildot aptaujas anketu vietnē "ej.uz/rygs".
Līdz sanāksmes norisei ar izstrādātajiem priekšizpētes materiāliem iespējams iepazīties vietnē "ej.uz/urfq".
Pašlaik turpinās darbs pie četru tiltu - Jorģa Zemitāna, Gaisa tilta, Vanšu tilta un satiksmes pārvada pār dzelzceļu Gustava Zemgala gatvē - būvprojektu izstrādes. Visu novembri katru trešdienu, no plkst.17 līdz 18 departaments organizēs informatīvus tiešsaistes pasākumus, kuros iedzīvotājiem būs iespēja iepazīties ar projektu gaitu un uzdot sev interesējošus jautājumus.
Par katra tiešsaistes pasākuma norisi un iespēju reģistrēties diskusijā "MS Teams" vidē informācija sekos, pauž Rudzika.
Kurā pusē tad jauks nost ēkas? Loģiskāk būtu kreisās puses, ja brauc uz centru.
Kur tur ir redzams ka kaut ko jauks nost?
Jaukšot nost auto joslas. Atstās tikai vidu ar tramvaja sliedēm 😃
Izslēgts. tad jau nevarēs realizēt pilsētu cilvēkiem, resp. Ķīnu pag.gadsimta 60-70.gados, kad visi nabadzības dēļ brauca ar divriteņiem.
Nu, kāpēc gan. Pa vidu brauks tramvajs, sānos būs vienā pusē gājēju ietve, otrā - velojosla. Lai beidzot nebūtu šaurās ietves kāzusa ar gājējiem un velosipēdistiem uz 90cm platas ietves.
Auto būs elegants jaunais šķērsojums apkārt centram lai nav jāperas pa Brīvības ielu nokvēpinot vēsturiskās fasādes.
Tramvaju laidīšot pa apakšu, būs otrais tramvaja/vilciena krustojums Rīgā. Augšā būs 2 pilvērtīgas auto joslas, 2 sabtransa, + balkoni gājējiem un velo.
Ja nebūs atdalīti velo no gājējiem, tad uzskatām tirsā darbs un materiāls. Nu nevar likt gājējiem likt riskēt, ejot pa veloceļu. Un otrādi. Pat ja tas balkons būs platāks - vienmēr atradīsies gājēji kas iet blakus, vai velosipēdists vai skūterists kas brauc par ātru un par tuvu gājējam. Atsevišķi un miers mājās.
Kāpēc nē, vello nevar adkvātu ātrumu izvēlēties - t.i. nenesties pa ietvi vai kā ? Pats esmu ar vello tur braucis, piebremzē vienkārši un viss. Jo ilgāk ar šiem priviliģetajiem satiksmes dalībniekiem auklējas, jo sliktāka kultūra viņiem izveidojas, par ko var pateikt paldies visādām pilsētām cilvēkiem un pseido auto ekspertiem (kādi te arī papilnam) - auto nīdējiem. Mazāk joslas tur nevar atstāt, tādēļ, ka apvedceļa nav !
Kā tad nav apvedceļa? Blakus Zemitānu un Brasas tilti, nav tā arī Deglava. Priekš auto tas ir vien pūtiens 😊
Bet par velo piebremzēšanu man doma patīk, jā. Īpaši dzirdēt no auto vadītāja, kas nesaprot kāpēc ne pa visiem ceļiem un ne vienmēr drīkst braukt ar 100km/st. Jo tā taču ir pavisam cita lieta, vai ne tā.