Gaisa tilts jeb tā dēvētais VEF tilts Rīgā nākotnē varētu būt bez bruģa un ar plašāku velosipēdu un gājēju ceļu, šodien izskanēja Ārtelpas un mobilitātes departamenta tiešsaistes pasākumā par Gaisa tilta pārbūves projekta izstrādi.
Kā viens no paredzētajiem risinājumiem tika minēta paplašinātas ietves un veloceļš, kā arī kontakttīklu stabi, kas iznesti ārpus satiksmes telpas.
Plānots nākotnē nodrošināt sabiedriskā transporta joslu pa tramvaju sliežu ceļu klātni.
Tāpat plānots bruģa segumu aizstāt ar asfaltu.
Visi pārveidojumi neļaus palielināt transportlīdzekļu braukšanas ātrumu, un tas varētu tikt saglabāts 30 kilometri stundā.
Tilta pārbūve ietekmēs satiksmi arī tam piegulošajās ielās.
Pārbūves laikā tilta platums varētu pieaugt, savukārt brauktuve - sašaurināties. Arī tilta augstums varētu pieaugt Latvijas dzelzceļa plānotās elektrifikācijas prasību dēļ.
Kā ziņots, būvprojektu "Gaisa tilta būvprojekta minimālā sastāvā izstrāde" izstrādā piegādātāju apvienība AS "Ceļuprojekts" un SIA "BRD projekts".
Pašlaik projekta izstrādātāji sadarbībā ar pašvaldību un valsts AS "Latvijas dzelzceļš" noslēdz būvprojekta minimālā sastāvā izstrādes stadiju.
ļoti jauki Z koridoru necelsim, bet pudeles kaklus atstāsim, kāda jēga rekonstruēt, ja nevar vienādot brauktuvju skaitu ar Brīvibas ielu pirms un pēc....protams veloceļu jau arī vajag, gan arī normālu ietvi gājējiem, kur var iet nebaidoties no kārtēja lidotāja uz 2 riteņiem. Bet auto tur vajag 2 joslas katrā virzienā !