Visi komentāri - Problēmas nebeidzas - ceturtdien atcelti divi vilcienu reisi Ogres līnijā, kā arī kavējas reisi Tukuma līnijā

Problēmas nebeidzas - ceturtdien atcelti divi vilcienu reisi Ogres līnijā, kā arī kavējas reisi Tukuma līnijā 40

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 4.janvāris 2024 11:11

Ceturtdien atcelti divi vilcienu reisi Ogres līnijā, kā arī kavējas reisi Tukuma līnijā, liecina "Pasažieru vilciena" publiskotā informācija.

Vilciens Tukums II (plkst.8.18)-Rīga (plkst.9.38) izbrauca no stacijas Dubulti ar 56 min kavējumu un uz Rīgu brauks pa pretējā virziena ceļu.

Vilciens Sloka (plkst.8.18)-Rīga (plkst.9.08) stāv pieturā Dzintari un paredzamais kavējums apmēram 90 minūtes,vilciens Sloka (plkst.9.20)-Rīga (plkst.10.08) stāv pieturā Dubulti un paredzamais kavējums ir apmēram 60 minūtes, bet vilciens Rīga (plkst.9.39)-Tukums II (plkst.10.59) brauc ar apmēram 20 minūšu kavējumu.

Vienlaikus tehnisku iemeslu dēļ ir atcelts vilciens Rīga (plkst.9.18)-Ogre (plkst.9.57) un Ogre (plkst.11.17)-Rīga (plkst.12).

"Pasažieru vilciena" pārstāve Sigita Zviedre aģentūrai LETA skaidroja, ka tehniskas problēmas Dzintaru stacijā radās jaunajam elektrovilcienam, kurš brauca reisā Sloka-Rīga. Vilcienam izlādējās baterija un nebija paceļams pantogrāfs. Šim vilcienam pakaļ ir devusies lokomotīve, lai aizvilktu to uz Rīgu. "Škoda Vagonka" pārstāvjiem garantijas ietvaros defekts ir jānovērš 24 vai 72 stundu laikā.

Savukārt vilciens Tukums II-Rīga, kurš nevarēja tikt garām iepriekšējam vilcienam, ir aizbraucis atpakaļ uz Dubultu staciju un dodas uz Rīgu pa pretējā virziena sliedēm.

Abi vilcieni Ogres līnijā atcelti tādēļ, ka šos reisus bija jāveic jaunajam elektrovilcienam, kuram Dzintaru stacijā radās tehniskas problēmas.

Jau ziņots, ka "Pasažieru vilciena" apgrozījums 2023.gada deviņos mēnešos bija 44,256 miljoni eiro, kas ir par 19,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% - līdz 458 074 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" bija 100% "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

 
Visi komentāri
 
0pis 4.janvāris 2024 11:49
8 0 Atbildēt

Pangrāfam vajag uzadīt sildītāju....aukstumā tas nestāv 🙈

Nja 4.janvāris 2024 11:57
7 0 Atbildēt

Varu saderētm, vecajiem vilcien šim ir manuāls risinājums, kā pacelt pantogrāfu, bet jaunajam, elektronikas, šedevram sūkā lēdu? Pat "piepīpēt" nevar. Tikai kurš vainīgs, specene sūdīga jeb vilciens?

Krotow 4.janvāris 2024 17:39
1 0 Atbildēt

Tur bija tāds pusmanuāls ar saspiesto gaisu. Ja arī tā nav nu tad tikai ar rokām 😃

mnde 4.janvāris 2024 12:26
3 1 Atbildēt

Man gan īsti nav skaidsrs, KĀ VAR IZLĀDĒTIES AKUMULATORI, ja vilciens visu laiku ir pie kontakktīkla pieslēgts?

Nja 4.janvāris 2024 13:28
2 1 Atbildēt

Nu tev ne tikai tas vien nav skaidrs, vilciens nav visu laiku pieslēgts pie tīkla! Nestāv tak visu nakti ar paceltu pantogrāfu, kad nav vajadzīgs, tiek atvienots!

mnde 4.janvāris 2024 15:36
1 0 Atbildēt

Tiem, kuri tankā - līdz stacijai, kurā nomira, tak kaut kā aizbrauca? Gribi teikt, ka uz akumulatoriem? Nopietni? Tas tak nav BEMU!

Un kas tie par akumulatoriem JAUNAM VILCIENAM, kuri atņirdzas uzreiz pēc pantogrāfa atvienošanās no kontakttīkla, da kaut pa vienu nakti noģībst?

Tu arī katru rītu šķil savu mašīnu ar palaišanas akumuatoru vai piepīpējot no kaimiņa?

Nja 4.janvāris 2024 15:42
2 1 Atbildēt

Tu izlasīji rakstu? Aizvilka viņus! Viss pārējais ir tava murgošana un prātošana, vilciens nav vieglais, kāpēc salīdzini? Un kur teikts ka uzreiz kā atvieno pantogrāfu viss ir melns? KUR?! Ej prasi dzelzceļa darbiniekm, lai skaidro kā tur viss notiek! Kādreiz izbrauc ar vilcienu cauri vagonuparkam, nestāv viņi tur ar paceltiem pantogrāfiem.

msh 4.janvāris 2024 18:21
1 0 Atbildēt

Ko aizvilka? Rakstā konkrēti uzrakstīts - vilciens nosprāga pusceļā - un noteikti vēl nevis sava dienas pirmā brauciena pusceļā, bet otrā.

Mnde 4.janvāris 2024 19:02
0 0 Atbildēt

Pats saprati, ko izlasīji?

Vilcienu aizvilka prom JAU PĒC TAM, KAD TAD BIJA NOMIRIS! Līdz pa togrāfa nolaišanās un faktiskās borta akumulatoru nomiršanai vietai tas tika pats saviem spēkiem!

Un vēlreiz atkàrtoju jautājumu - kas tie par sūda akumulatoriem, lasi alternatīvu strāvas avotu, kas nav saistīti ar riteņu dzinēju darbināšanu, jo vilciens NAV BEMU (!), kas nosprāgst vēl braucot, proti, vilcienam esot pieslēgtiem pie kontakttīkla, jo tikko pantogrāvs nolaidies, nespēj to vairs pacelt?

kontakttīkls (paraugs) 6.janvāris 2024 16:28
0 0 Atbildēt

Bet ja tā akumulatora tur nemaz nav?"Spizdilsja".

msh 4.janvāris 2024 12:46
7 0 Atbildēt

Pagaidiet kad vēl nopirks akumulatoru vilcienus... 😂

Krotow 4.janvāris 2024 17:40
0 0 Atbildēt

Tiem līdz būs jādod kurbulis ar rokas ģeneratoru.

OK 4.janvāris 2024 19:40
2 0 Atbildēt

Driiizaak buus jaauzstaada dinamo agregaats, -ja nav straavas, visi draudziigi minot dinamo, nokljuust liidz galam!

reku 5.janvāris 2024 0:05
0 0 Atbildēt

Piedāvāju risinājumu- katrā vilcienā uzstādīt pedāļus,katram gadījumam.Kādreiz lielaivas ar visi draudzīgi airēja.

0pis 4.janvāris 2024 13:43
0 0 Atbildēt

Pilnīga baterijas izlādēšanās laikam gan nav diez ko laba. Vai tad mašīnista palīgs neredzēja "low charge" lampiņu panelī? Skaņas signāla nav tik lētam vilcienam, to es labi saprotu.

Nja 4.janvāris 2024 15:44
1 0 Atbildēt

Kāds palīgs? Neizskatās ka tur var vairāki sēdēt, jaunajos šķiet pa vienam. Nedomāju ka kāds te izstāstīs kā notiek patiesībā, ja pa nakti stāv, tad vairāk vai mazāk ir skaidra situācija kāpēc izlādējas, nav labi, bet nu tur var būt savi iemesli. Gaitā jau nevajadzētu atvienoties, bet ja atvienojas un visa elektronika x iemesla pēc sēž uz baterijas, tad ātri var dabūt tukšu.

Mnde 4.janvāris 2024 19:06
1 0 Atbildēt

Tu, gadījumā, esi ko tiem, kuri spēj uzprojektēt vilcienu ar spaini pirkstiņa tipa elementu vai pārdesmit Ah ietilpīgu borta akumulatoru, nepadomājot vik borta elektrosistēmas patērē stundā?

Īsti arī nesaprotu, kāpēc ar putām uz lūpām ir jāaizstāv reāla inženieru laža un jāmēģina izskaidrot ar kritiku neizturiešiem aizbildinājumiem?

Nja 4.janvāris 2024 19:58
0 0 Atbildēt

Kur es ko aizstāvu? Situācijas ir dažādas un var gadīties čp. Gaitā gan ta nebūtu jābūt. A Tev neienāk prātā ka ir kļūda, sie atradis kāpēc pantogrāfi atvienojas un kāpēc aķis strauji izlādējas pēc tam. Inženieri te vari nevainot. Viņi savu darbu izdarīja. Tie kas lika kopā iespējams šo to ne tā salika vai softā gļuks. Iedomājies, tiešām nekas neparasts. Te jautājums Vivi kas visu tagad tik strauji pārmet uz jaunajiem redzot problēmas.

Mani patiesām interesē kāda ir problēmas nevis kādu noriet. To māk tādi ka Tu daudz labāk. Citu jau neko nespēj.

Mnde 4.janvāris 2024 20:44
0 0 Atbildēt

Par softu, tehnisko risinājumu, pārbaudēm atbild kaut kādi ļoļiki vai tomēr inženieri? Kā tur ir?

Kas to vilcienu projektē, pārbauda un nes atbildību? Vasjas vai inženieri?

Nja 4.janvāris 2024 20:52
0 0 Atbildēt

Inženieris neliek kopā vilcienu. Ka Tu zini ka tie kas lika kopā LV izdarīja visu pareizi? Jeb varbūt pats liki? Tad jau viss skaidrs. Tas jau patīk vidēja latvietim. Vainīgo atrast pirmajā minūtē un nodirst. Beigās vaina būs pavisam kur citur un ko tad? Specene nepareiza uzrakstīta iepirkumam. Jeb to arī inženieri rakstīja?

mnde 5.janvāris 2024 9:24
0 0 Atbildēt

Protams, protams, vilcienu lika kopā ceha apkopēja ar apsargu.

Vilcienus intensīvi netestēja vairāku mēnešu garumā.

Pirms tos nosertificēt un palaist ekspluatācijā, tiem ir jāveic intensīva testēšana. Nav gluži lidmašīna, bet visai svarīgs arī burtiskā nozīmē pasažieru transports, kuram ir obligāti jāiziet virkne testu. Ko un kā testēt nosaka tādi pat inženieri, nevis sekretāre un kadru daļa...

Pašus testus arī, kas gan to būtu domājis, veic inženieri, kuriem gļuks ar nelādējamiem, vai mirsošiem aķiem bija jāpamana vēl testējot, PIRMS vilcienu izlaiž pasažieru pārvadāšanai reisa maršrutos.

Nja 5.janvāris 2024 10:14
0 0 Atbildēt

Tu tagad katru strādnieku kas spēj skrūvēt sauc pa inženieri, katru volodju kura darbs ir vadus pa štekeriem saspraust? Nē nu manis pēc kabini klāt ko gribi viņu amatiem, izglītība tur var būt 9 klašu, ja tev viss kas jādara ir jāieliek viena detaļa 100 reižu dienā.

Sertificēšanai maz sakars ar pašu testēšanu, jo tad jau liktu pārbaudīt ziemas apstākļos, ne tā? Lidmašīnām kā reizi, to liek darīt un bieži lido uz arktiku, tikai lai izietu kādu testu. Sertifikācija ir papīru sakārtošana, ne kas vairāk. Cik bieži tu redzēji šos vilcienus braucām pirms tie tika nodoti VIVI? Bļin tikpat kā viņi NEBRAUCA!

mnde 5.janvāris 2024 11:09
0 0 Atbildēt

Nevajag spriest pēc sevis.

Iekārtas testēšana, jeb pārbaude pirms nodošanas pasūtītājam vai vēl vairāk - palaišanas reizā ir jāveic.

Normāls tests arī pateiktu ir vai nav pareisi savienoti vadi, kontakti, parādītu kur ir/nav strāva un vai tur vajag/nevajag  tai būt.

Pērkot jaunāko ņivu ir normāli, ka neslēdzās reduktors un jāizmanto divkārša sajūga izspiešana 2024. gada automašīnai.

Piegādājot jaunu modernu vilcienu tas ir atbilstoši jāpārbauda.

Cik zinu sals neietekmē kontaktus, nepievienots akumulators ir atrodams veicot iekārtas elektronikas testus.

Bet Tev nesaprast.

Apniki!

Nja 5.janvāris 2024 11:32
0 0 Atbildēt

Sals ietekmē akumulatora ietilpību, tāpat vadi vairs nav elasītgi un var veidoties nekontakts, ļoti daudz ko sals var ietekmēt un tieši salā izlīst ārā defekti. Kāpēc avio nozarei lidmašīnas ir jāsertificē attiecīgai temperatūrai un tests veicams tikai tad ja ir konkrēta temperatūra sasniedzama?

Pats kā redzi, testēšana nav bijusi, ziemā viņus neviens NETESTĒJA!

Jumu 4.janvāris 2024 16:50
3 0 Atbildēt

Bet ekspluatācijas pārbaude ideāla !!! Tikko sāka braukt un ārā gaisa temperatūra čik zem -10°C. Vasarā varbūt viss strādātu perfekti. Ha, ha !!!🚂🚂🚂🚂

Hmm 4.janvāris 2024 17:27
0 1 Atbildēt

Nejauši ietrāpīju uz vietējo blogeri - škoda vilcienā esot divas pavadones. Esot arī divas tualetes, kas strādā "bez garantijas" - ja beidzies ūdens, tad vairs nekā - arī interesanta nianse.

Mnde 4.janvāris 2024 19:07
0 0 Atbildēt

RVR šedevrus vispār nebija tualešu pēc definīcijas, guļamvagoniem tualetes nestrādāja stacijās un apdzīvotās vietās, jo faktiski viss tika izgāzts pa tiešo uz sliedēm… nenoliedzami labāks risinājums, vai ne?

msh 4.janvāris 2024 23:07
0 0 Atbildēt

Kāpēc "nebija pēc definīcijas"? Tas ir klasiskais vilcienu tualešu risinājums - to kur vilciens vadā sūdu tvertni ieviesa salīdzinoši nesen.

mnde 5.janvāris 2024 11:05
0 0 Atbildēt

Vēl agrāk pašu vilcienu arī nebija.

Uzlabojas gan konstrukcijas, gan drošība, gan ērtības.

Tas saucās progress.

No šībrīža skatu punkta - vienkārša sūdu izbēršana uz sliedēm diez ko higiēniski un ētiski neizklausās. Viduslaikos tā būtu norma!

Pa radio 4.janvāris 2024 17:56
2 0 Atbildēt

Tikko izskanēja jaunākais jociņš - labi, ka Škoda neražo lidmašīnas un kuģus

Nja 4.janvāris 2024 20:53
0 0 Atbildēt

Nu bet Rīgas Satiksmei tak nekāda vaina ar škoda tramvajiem, ne tā?

mnde 5.janvāris 2024 11:10
0 0 Atbildēt

esi pārliecināts ka škoda vagonka ražoja tramvajus?

Un no kurienes rāvi, ka tiem nebija problēmu?

650 4.janvāris 2024 22:26
0 0 Atbildēt

Vai kauč kur ir vēl vispār Kāds tāds, kuram nebūtu noriebies šo te suuuda lažu klausīties? Nu kam var likties norm'āla šī situācija? Vai nu pilnīgam galēji nekaunīgam demagogam, vai nu pilnīgam (galējam) Loham.

Ne viena (ne-viena!) pasūtījuma, iepirkuma un/vai apguvuma bez tradiciOnālās nanoafēras piegaršas. Un 24jā gadusimtā PROTAMS, ka tiem hlamiem(ar ko ved dzīvus cilvēkus) ir jāstājas/nost pie katra staba.Un nevienam pat nav nekāda jautājuma/Par! -ko plānoja tie nabaga passažieri, ko viņi nokavēja,kādu (patieso) labumu viņi neguva un/vai kā viņi "atskaitījās" tam savam iespējamajam (ļoti alkatīgajam) tā dēvētajam darba Devējam. Jā.

Nja 4.janvāris 2024 23:27
1 0 Atbildēt

Ne nu problēmas bija sagaidāmas. Bet redz visi, kas taisija speceni un izskatīja piedāvājumus noteikti sen kā nestrādā tur. Vainot pat nav ko. Kāpēc man liekas ka specene sūds? Tāpēc ka baigi pa kluso te viss notiek. Vivi paši būtu pirmie kas ar pirkstu balstītu. Arī viss tas ieviešanas un sertificēšanas posms bija smags. Tāds ir parasti ja specene ir dirsā un tad piegādā kaut ko smagi neatbilstošu tai vai neejošu, jo specenē vij X nevis Y.

650 5.janvāris 2024 11:58
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka nestrādā. Nav tak te nekadi lohi.Zin kā,- uztais to speceni (ieviesi,apguvi) - uzreiz marš uz Paaugstinajumu. Nomaini nosaukumu- visi vivigali ūdenī (sniegā).Ta kuŗš tur ko meklēs.Kam to vajag.Kā pēc. 

Paskatko, atraduši par ko cepties tie passažēri.Kavējas viņi.Tak nav kur skriet! Ārā ziema, jākustās ir apdomīgi!

Nokavēji darbu,netiki pie daktera,neguvi kādu plānoto (patieso) labumu- nekas,tak Vivis uzsauks tev taksi (ieskrūvēs/boltu).

BMW 5.janvāris 2024 12:09
0 0 Atbildēt

Jātaisa atkal rebrendings no ViVi uz: "VaiVai", "AkVai".

pilnīgi skaidrs 6.janvāris 2024 12:24
2 0 Atbildēt

Vainīgi pasažieri!Par daudz dzer stipro alko,par maz vājos alus.Pārāk resnas.

ierosinājums 6.janvāris 2024 16:26
0 0 Atbildēt

Katram ViVi jaunajam vilcienam piešķirt satiksmes ministra vārdu.(Nosprāga Briškens.Apstājās Linkaits ...) un tad arī citus čiekurus iemūžināt (tas Strakšas gan nemaz nekust).Vēsturi izķēza personas!

polittehnologs 6.janvāris 2024 16:32
0 0 Atbildēt

Laba doma!Paldies.Tad aitas tos atkal ievēlēs.

progressīvi 6.janvāris 2024 16:41
1 0 Atbildēt

Vecajā Ziemeļkorejā Vadonis uz vieta vadītu pantogrāfa pacelšanu vai pat pats to paceltu.Tagadējā Vadonis ar lielkalibra ložberi apšautu visus ko tik sadzītu.Mūsu Kaspariņš piezvanīja sekretāri uz to vagonku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dakota Nightfall – koncepts iezīmē ceļu sērijveida modelim (+ FOTO)

Ram Trucks, kas ir daļa no Stellantis Group komerctransporta nodaļas, nesen atklāja savu jauno konceptauto Dakota Nightfall, iezīmējot ceļu vidēja izmēra pikapam, kas paredzēts Dienvidamerikai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen elektrisko ID automobiļu jau 1,5 miljoni 4

Volkswagen Emdenas rūpnīcā no konveijera noripojis pusotrmiljonais elektriskās ID saimes eksemplārs, dodot iemeslu kārtējam ierakstam statistikas ailēs un uzņēmuma vadībai - ar lepnumu atskatīties uz paveikto. Lasīt vairāk

 

Jauns zīmols ienāk Latvijas tirgū - MG mājvieta būs Krasta iela Rīgā (+ VIDEO) 2

Iezīmējot nozīmīgu brīdi Latvijas auto tirgū, 14. augustā Rīgas Motormuzejā norisinājās britu auto zīmola MG oficiālā prezentācija, ko rīkoja “AUTOBRAVA Motors”. Lasīt vairāk

 

Krēslus - gaisā! Ko prot jaunais Volkswagen Caddy Fleixible? (+ VIDEO) 11

Baltais Volkswagen Caddy ir un izskatās kā parasts kravas furgons Caddy Cargo. Taču tā nosaukumā pavīd vārds “Flexible”. Slīddurvīs ir logi, tātad tur jābūt arī kaut kādiem sēdekļiem. Taču šeit otrās rindas sēdeklis izgatavots kopā ar starpsienu, un visa konstrukcija ir salokāma uz priekšu un augšu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti