Panākta vienošanās par risinājumiem sabiedriskā transporta aizkavēšanās gadījumos - iAuto

Panākta vienošanās par risinājumiem sabiedriskā transporta aizkavēšanās gadījumos 6

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

SM | 4.janvāris 2024 15:55

Ceturtdien, 4. janvārī, satiksmes ministrs Kaspars Briškens tikās ar uzņēmuma “Pasažieru vilciens”, “Autotransporta direkcija” un “Latvijas dzelzceļš” vadību, lai vienotos par ātriem un efektīviem risinājumiem, nodrošinot operatīvu informāciju un pārvietošanās alternatīvas gadījumiem, kad sabiedriskais transports kavējas.

Ministrs skaidro, ka tiekoties puses vienojās par konkrētām veicamajām darbībām un izpildes termiņiem. Kā pirmais darāmais, kura izpildes ir termiņš šodiena, ir vienota tiešsaistes datubāzes izveide, kurā dispečeri operatīvi reģistrē kavējumus un prognozes. “Jā, diemžēl līdz šim šādas vienotas pieejas nav bijis. Informācijas aprite pašreiz ir sadrumstalota, caur īsziņām, zvaniem, bet vienots informācijas kanāls palīdzētu ātrāk un precīzāk nodot pasažieriem informāciju. Negaidīsim arī uz nekādiem dārgiem IT iepirkumiem; vienojāmies par vienkāršu pagaidu risinājumu,” komentē Kaspars Briškens.

Tāpat puses vienojās par sinhronu komunikāciju, lai kavējumu datubāzes aktuālā informācija uzreiz nonāk visos komunikācijas kanālos, tostarp Vivi lietotnē, tīmekļvietnēs, sociālajos tīklos, mašīnista vai konduktora balss paziņojumā vilcienā, nākotnē arī perona displeji u.tml. Ministrs uzsver, ka katram kanālam jābūt atbildīgajam, kas zina un spēj uzreiz izplatīt vienotu un uzticamu informāciju. Izpildes termiņš informācijas sinhronizēšanai ir 5. janvāris.

“Pats svarīgākais – jānodrošina alternatīvi transporta risinājumi reisu atcelšanas gadījumā! Nav pieņemami atstāt cilvēkus gaidīt salā un neziņā. Nav viegli atrisināt problēmu, kas vienkārši tikusi gadiem atlikta, bet es prasu ātrus, nevis perfektus risinājumus. Vai tie būtu autobusi, rezerves vilcieni, taksometri – esmu pieprasījis visām iespējamām alternatīvām izmaksu un ieviešanas ātruma aplēses, lai mēs varētu pieņemt nekavējošus lēmumus jau šajā ziemas sezonā,” uzsver ministrs. Alternatīvu nodrošināšanas priekšlikumu iesniegšanas termiņš ir 8. janvāris.

Satiksmes ministrs visu iesaistīto institūciju vārdā atvainojas pasažieriem par neērtībām jauno vilcienu ieviešanas un dzelzceļa infrastruktūras modernizācijas fāzē. “Kļūdas un ķibeles būs, bet mēs aktīvi strādājam, lai kopīgi pārvarētu šos izaicinājumus un veidotu Latvijā modernu sabiedriskā transporta pakalpojumu sistēmu,” skaidro Briškens.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Nja 4.janvāris 2024 17:22
1 0 Atbildēt

Kur vecie vilcieni? Sapresēti? Lai laiž vecos un kamēr skoda nepierāda ka viss ok, maksā par dīkstāvi jaunajiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dakota Nightfall – koncepts iezīmē ceļu sērijveida modelim (+ FOTO)

Ram Trucks, kas ir daļa no Stellantis Group komerctransporta nodaļas, nesen atklāja savu jauno konceptauto Dakota Nightfall, iezīmējot ceļu vidēja izmēra pikapam, kas paredzēts Dienvidamerikai. Lasīt vairāk

 

Volkswagen elektrisko ID automobiļu jau 1,5 miljoni 4

Volkswagen Emdenas rūpnīcā no konveijera noripojis pusotrmiljonais elektriskās ID saimes eksemplārs, dodot iemeslu kārtējam ierakstam statistikas ailēs un uzņēmuma vadībai - ar lepnumu atskatīties uz paveikto. Lasīt vairāk

 

Jauns zīmols ienāk Latvijas tirgū - MG mājvieta būs Krasta iela Rīgā (+ VIDEO) 2

Iezīmējot nozīmīgu brīdi Latvijas auto tirgū, 14. augustā Rīgas Motormuzejā norisinājās britu auto zīmola MG oficiālā prezentācija, ko rīkoja “AUTOBRAVA Motors”. Lasīt vairāk

 

Krēslus - gaisā! Ko prot jaunais Volkswagen Caddy Fleixible? (+ VIDEO) 11

Baltais Volkswagen Caddy ir un izskatās kā parasts kravas furgons Caddy Cargo. Taču tā nosaukumā pavīd vārds “Flexible”. Slīddurvīs ir logi, tātad tur jābūt arī kaut kādiem sēdekļiem. Taču šeit otrās rindas sēdeklis izgatavots kopā ar starpsienu, un visa konstrukcija ir salokāma uz priekšu un augšu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti