Visi komentāri - Pārbūvēs autoceļa P37 posmu starp Cesvaini un Jaungulbeni

Pārbūvēs autoceļa P37 posmu starp Cesvaini un Jaungulbeni 9

 

P37 ceļa posms Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

LVC | 2.augusts 2024 10:16

Sāk pārbūvēt reģionālā autoceļa Pļaviņas (Gostiņi)–Madona–Gulbene (P37) posmu starp Cesvaini un Jaungulbeni (60,14–71,50) km, būvdarbus plānots pabeigt 2025. gada rudenī.

Šogad darbus veiks uz deviņiem kilometriem ceļa Dzelzavas pagastā (60,66.–69,5. km), bet nākampavasar, atsākot darbus pēc ziemas tehnoloģiskā pārtraukuma, pārbūvēs arī posma  sākumu un beigas, kas atrodas Cesvaines un Jaungulbenes pagastā.

Šonedēļ darbu zonā satiksmi divās vietās organizēs pa vienu joslu ar priekšrocības ceļazīmēm vai luksoforiem, no nākamās nedēļas – jau piecās. Braukšanas ātruma ierobežojums būvdarbu posmā 70 km/h, darbu zonā 50 km/h, tā izbraukšanai būs nepieciešama pusstunda.

Darbu ietvaros starp Cesvaini un Jaungulbeni pārbūvēs ceļa konstruktīvās kārtas, izbūvējot arī reciklēto kārtu, un ieklās trīs kārtas asfaltbetona. Sakārtos ūdens atvadi – raks grāvjus, ierīkos drenāžas sistēma ūdens novadīšanai no ceļa segas konstrukcijas, remontēs un atjaunos caurtekas. Apiņupītes caurteku autoceļa P37 60,78. kilometrā demontēs un tās vietā izbūvēs jaunu dzelzsbetona kastveida caurteku. Darbu laikā satiksmi pār Apiņupīti organizēs pa pagaidu tiltu.

Pārbūvēs arī visas autobusu pieturvietas, izbūvējot tajās jaunu platformu ar soliņu un atkritumu urnu, bet pieturvietā Jaunbakāni abās ceļa pusēs uzstādīs pieturvietas paviljonu. Lai uzlabotu satiksmes drošību, pie veikala Padoms ceļa 64,9. kilometrā labajā pusē izbūvēs paplašinātu nomali apmeklētāju un piegādes transportam, kā arī samazinās atļauto braukšanas ātrumu uz 70 km/h. Atjaunos ceļa aprīkojumu, pie Apiņupītes caurtekas un citās vietās, kur tas ir nepieciešams, uzstādīs drošības barjeras.  

Lai īstenotu projektā paredzētos ūdens atvades risinājumus un uzlabotu satiksmes drošību, ceļa nodalījumu joslā likvidēs krūmus un satiksmei bīstamos kokus. Paredzēts nocirst 241 koku, kuru ciršanai saņemta Madonas un Gulbenes novada pašvaldību atļauja. Šādu kārtību nosaka MK noteikumi Nr. 309 Par koku ciršanu ārpus meža. Par papildu speciālistu, piemēram, Dabas aizsardzības pārvaldes vai arboristu piesaisti, kā arī publiskās apspiešanas rīkošanu lemj pašvaldība. Tā izvērtē visu pušu sniegtos argumentus un saskaņo vai nesaskaņo koku ciršanu. Tāpat tiks cirsts 191 koks, kura diametrs ir mazāks par 17 cm, tādu koku ciršanai ceļa nodalījuma joslā saskaņojums nav nepieciešams.  

Būvdarbus veic SIA ACBR par līgumcenu 11 578 577,30 eiro (ar PVN), būvuzraudzību – SIA  Firma L4. Autoceļa pārbūves projekta autors ir SIA PRO VIA, bet projektu Apiņupītes caurtekas pārbūvei izstrādāja SIA Inženieru birojs Kurbada tilti.  

Būvdarbi notiks atbilstoši Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) Administratīvi teritoriālās reformas ietvaros izstrādātajai ceļu remontdarbu programmai un tiek līdzfinansēti no ES Atveseļošanas fonda (AF).

 
Visi komentāri
 
Hmm 2.augusts 2024 10:25
0 0 Atbildēt

nez vai nepārsteidzās?, manuprāt, 1 km vajadzēja saglabāt īpaši izjūtu cienītājiem un atbildīgo mazspējai salabot ceļus tur, kur tas patiesi ir kardināli nepieciešams.

Hmm 2.augusts 2024 10:29
1 0 Atbildēt

Ja šo posmu salabos, īpašu izjūtu cienītājiem Vidzemes/Latgales pusē paliks apmēram 10 km Madona-Nereta, braucot no Neretas. Par grants ceļiem es nerunāju, tā cita tēma.

Mehs 2.augusts 2024 12:06
0 0 Atbildēt

Madona-Vecpiebalga. Posms Lautere-pagrieziens uz Ozoliem.

Ielāps uz ielāpa ne adatas dūriena.

0pis 2.augusts 2024 12:54
0 0 Atbildēt

Tiek plānots izbrukums kultūrvēsturiskajam mantojumam, kam vieta jau ANO reģistros.

W12 3.augusts 2024 11:25
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka asfalta segums te ir saglabājies vēl no padomju laikiem. Tādu vietējās nozīmes ceļu ar šādu segumu mums vēl ir daudz. Pat Polijā vairs šādus ceļus neatrast. Tur pat visšaurākais vietējās nozīmes ceļš ir ar labu asfalta segumu.

0pis 3.augusts 2024 11:30
0 0 Atbildēt

Nekas, dekomunizēsim!

arba 3.augusts 2024 12:03
1 0 Atbildēt

Nespratu ,,pat Polija,,

Polija ir liela valsts ar 4 lielaku iedzivotaju blivumu, tikai normali, ka tur celi labaki

WALA 5.augusts 2024 9:45
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros stāstu tad 70-tajos tur tika uzlikts šis asfalts ... t.i. mazliet pirms manas dzimšanas ...

seller 3.augusts 2024 13:52
3 1 Atbildēt

jā tad jau vislabākie ceļi pasaulē laikam būs Indijā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 1

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 3

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 2

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti