Visi komentāri - Aktuālie satiksmes ierobežojumi Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvdarbu laikā

Aktuālie satiksmes ierobežojumi Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvdarbu laikā 6

 

Gājēju pārvietošanās karte Foto: Publicitātes attēls

Rīgas pašvaldība | 22.janvāris 2025 16:23

Rīgā turpinās Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvdarbi, kuru laikā plānotas ilgstošas satiksmes organizācijas izmaiņas. Šonedēļ būvdarbu zonā ir ieviesti pirmie ilgstošie satiksmi ierobežojumi, ierobežojot satiksmi Ziepniekkalna ielas posmā no Kalētu ielas līdz Rīgas administratīvās teritorijas robežai.

Par turpmākajiem satiksmes ierobežojumiem, īsi pirms to ieviešanas, pašvaldība informēs atsevišķi.

Šobrīd, saistībā ar būvdarbu norisi, transportlīdzekļu satiksme ir ierobežota Vienības gatves posmā no Ozolciema ielas līdz Tīraines ielai, kā arī Vienības gatves un Tīraines ielas krustojumā. Plānots, ka minētie ierobežojumi būs spēkā ne ilgāk kā līdz 1. aprīlim.

Tāpat plānots, ka līdz 30. maijam transportlīdzekļu satiksmes ierobežojumi būs spēkā Ziepniekkalna ielas posmā no Kalētu ielas līdz Rīgas administratīvās teritorijas robežai.

No piektdienas, 24. janvāra, līdz sestdienai, 31. maijam, transportlīdzekļu satiksmi ierobežos arī Valdeķu ielas posmā no ēkas Valdeķu ielā 61 līdz ēkai Valdeķu ielā 75 un Ozolciema ielas posmā no ēkas Ozolciema ielā 32 k-1 līdz Liesmas ielai. Tāpat minētajā laika periodā tiks slēgta gājēju kustību Ozolciema ielā pirms krustojuma ar Valdeķu ielu un Valdeķu ielas posmā no ēkas Valdeķu ielā 65 līdz krustojumam ar Ozolciema ielu.

Ieviestās satiksmes organizācijas izmaiņas gājējiem un transportlīdzekļiem, kā arī iespējamos braukšanas maršrutus būvdarbu zonas apkārtnē iespējams aplūkot pievienotajās kartēs.

Iepriekš jau ziņots, ka pērnā gada izskaņā Rīgā sākās Dienvidu tilta ceturtās kārtas būvniecība. Projekta ietvaros izbūvēs Jāņa Čakstes gatvi un ar to saistīto infrastruktūru posmā no Valdeķu ielas līdz Ziepniekkalna ielai un posmā no Vienības gatves līdz Valdeķu ielai. Tāpat veiks inženiertīklu būvniecību un pārbūvi, kā arī teritorijas labiekārtošanas darbus. Realizējot projektu, tiks sakārtots apkārtējo ielu tīkls, nodrošinot ērtu satiksmes plūsmu. Tuvējās dzīvojamajās apkaimēs palielināsies drošība, jo realizējot projektu, samazināsies caurbraucošā auto transporta plūsmu cauri tām. Tāpat projekta realizācija nodrošinās kravas transporta tranzīta satiksmes sakārtošanu Daugavas kreisajā krastā. Darbus plānots pabeigt 2027. gadā.

Projekta izmaksas: 122 732 478,67 eiro (t.sk. PVN 21%), no tiem 60 185 896,00 eiro – Kohēzijas fonda līdzfinansējums, 62 546 582,67 eiro - Pašvaldības finansējums.

 

 

 

Transportlīdzekļu karte

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 23.janvāris 2025 7:50
3 0 Atbildēt

Ko gribētu šeit pieminēt! Uz A7 pie/ap to nogriezšanos uz D tilta mezglu, UZSTĀDĪT LABU APGAISMOJUMU! Tajā rajonā, kad visi brauc pa TUMSU ir velnišķīgi grūti pat pieredzējušam vadītājam tur vadīties. Strādnieki pārvietojās šurpu turpu, ceļš dubļains, nesaprotami kur paliek brauktuve, tad zinātāji cenšas nokļūt ātrāk savās katlu un kalnu rajona mājās...

Mēs parastie mirstīgie LŪDZAM.

650 23.janvāris 2025 22:14
1 0 Atbildēt

Otr';a galā ir vēl labāk- parastie mirstīgie (tie Jaunolains/Jelgavs lohi) itin Drrroši brauc pār izrakņāto "Tīraines mezglu". Plus vēl papildus paveicies ir tiem, kuri "pa ceļam" (pa tumsu) vēlas tajā sūūdā nogriezties pa kreisi, lai apmeklētu kādu maize/veikalu.KĀ šādu suuudu varēja pieļaut- tas drošvien "jāpajautā" tiem citkārt runīgajiem trekni pretīgajiem Lielrīgass demagogiem (apmīisszstās Metropolles Metropollītiem).

VP 23.janvāris 2025 8:36
0 4 Atbildēt

Es ieteiktu jau laicīgi domāt par Dienvidu tilta otro galu - Ilūkstes ielas krustojuma kreiso pagriezienu. Tas ir reāls pudeles kakls. Tur kreiso vispār vajag likvidēt un noņemt luksaforu. Lai paliek tikai Saharova ielas krustojums. Un kam vajag kreiso, lai brauc caur Slāvu apli vai caur CircleK.

Mnde 23.janvāris 2025 19:44
2 0 Atbildēt

Aha - caur slāvu apli, tas nozīmē Ilūkstes ielas kreiso pagriezienu un stūķi pārcelt uz Krustpils/Katlakana krustojumu. Un papildus noslogot Katlakalna Lubānas krustojumu.

Pie Ilūkstes ielas vajag būtiski garāku trešo joslu kreisajam pagriezienam

Sviesc 23.janvāris 2025 20:01
3 0 Atbildēt

Atļausos nepiekrist. Kopš tur ir papildsekcija, tur vispār vairs nav sastrēgumu. Taisni ir visu laiku zaļais, izņemot priekš gājējiem tur pārslēdz sarakanu. Braucu katru dienu turp un atpakaļ. Tik raita satiksme nekad tur nav bijusi vēl.

darklight 25.janvāris 2025 14:35
2 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Katru dienu tur braucu, korķis sastrēgumstundās ir, bet kustās raiti. Pēc luksofora pārregulēšanas tur ir labāk nekā jebkad. Un kreisais uz Saharova ielu  jau sen ir likvidēts, atstāts tikai sabiedriskajam. Braukt uz Ilūkstes ielu caur Slāvu apli ir idiotisks piedāvājums, novirzīt visu Ilūkstes ielas satiksmi caur benzīntanku vispār ir debīlākais, ko jebkad esmu dzirdējis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Paula Timrota pirmie iespaidi par jaunākajiem automobiļiem "Latvijas Gada auto 2026" konkursā (+ VIDEO) 2

Savas domas par "Latvijas Gada auto 2026" konkursam pieteiktajiem automobiļiem izsaka auto žurnālists un satiksmes eksperts Pauls Timrots. Lasīt vairāk

 

Elektriskā pikapa starts atikts - Ford pārskata plānus 1

Ford atlicis divu nākamās paaudzes elektroautomobiļu laišanu tirgū, jo uzņēmums pārslēdz savu uzmanību uz mazākiem un pieejamākiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Pēc uzņēmēja pasūtījuma - Bugatti izgatavos unikālo Brouillard (+ FOTO) 1

Brouillard ir unikāls automobilis, ko Bugatti vienā eksemplārā izgatavos pēc holandiešu uzņēmēja Mišela Peridona pasūtījuma. Lasīt vairāk

 

Pažēlo barjeras, bet zaudē busiņu un gandrīz arī dzīvību (+ VIDEO) 7

Ignorēt brīdinājuma signālus nekādā gadījumā nedrīkst, tomēr nonākot šādā situācijā, jāturpina spiesties virsū barjerām, kas atbloķē drošības mehānismu - pamācīts video aprakstā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti