Visi komentāri - Īstenota nozīmīga satiksmes mezgla pārbūve Kārļa Ulmaņa gatves posmā

Īstenota nozīmīga satiksmes mezgla pārbūve Kārļa Ulmaņa gatves posmā 8

 

Foto: Vastint Latvia

Vastint Latvia | 25.janvāris 2025 8:49

Sadarbībā ar “DEPO”, “Lidl” un “Moller Auto” Vastint Latvia īstenoja nozīmīga satiksmes mezgla pārbūvi Kārļa Ulmaņa gatves posmā starp Lielo, Lielirbes, Upesgrīvas un Jaunmoku ielu. Pārbūve tika pabeigta 2024. gada novembrī.

Mārupi, lidostu un Kurzemi. Pārbūves ietvaros izveidoti regulējami savienojumi starp Lielirbes un Lielo ielu, Upesgrīvas un Jaunmoku ielu, radītas papildu braukšanas joslas, atjaunots brauktuvju segums, izbūvēti regulējami šķērsojumi ar ietvēm un veloceliņiem, kā arī radīta infrastruktūra četru pieturvietu izveidei esošajos un perspektīvajos sabiedriskā transporta maršrutos.

“Mēs 15 gadus cīnījāmies vieni, lai izveidotu pilnvērtīgus satiksmes savienojumus starp Rīgu un Mārupi. Esam gandarīti, ka mūsu jauni kaimiņi bija ieinteresēti sadarboties apkārtējās teritorijas attīstībā. Apvienojot spēkus, mums kopā izdevās pārliecināt kompetentās iestādes, savukārt apvienojot finanšu resursus – arī pārbūvēt abus krustojumus, padarot satiksmi uz Rīgas un Mārupes robežas ērtāku un drošāku visiem tās dalībniekiem. Man bija vairākas sarunas ar apkārtējo māju iedzīvotājiem Mārupes un Bieriņu pusē, kuri līdz šim vispār nelaida savus bērnus pāri Ulmaņa gatvei uz “Rimi” vai “Maximu" (un nupat tur atvēries arī “Lidl”), jo tas bija pārāk bīstami.  Vairs  tā  nav,”  pauž Vastint Latvia rīkotājdirektors Romāns Astahovs.

Privāto partneru finansētā projekta kopējās izmaksas ir 7,3 miljoni eiro, kur Vastint Latvia ir otrs lielākais investors pēc “DEPO”. Pārbūves rezultātā uzlabota Kārļa Ulmaņa gatves caurlaidspēja un radīta iespēja ātri, ērti un droši šķērsot maģistrālo ielu visiem satiksmes dalībniekiem ceļā no Rīgas uz Mārupi un atpakaļ. Krustojumi aprīkoti ar viediem luksoforiem, kas papildus uzlabo satiksmes drošību, fiksējot ātruma pārsniegšanu un citus pārkāpumus.

“No vairākiem risinājuma variantiem, kurus gadu gaitā esam apsvēruši, šis ir labākais. Ielu caurlaides spējas pieaugums ir pierādīts īpaši veiktajā transporta plūsmas modelēšanas pētījumā. Gādājot par gājējiem, riteņbraucējiem un cilvēkiem ar ierobežotām kustībām, pārejas ir veidotas vienā līmenī, bez pakāpieniem. Modelējot satiksmes plūsmas, secināts, ka regulējamā pāreja ir optimāls risinājums – luksofora laiku kompensē izveidotās papildu joslas,” stāsta Vastint Latvia projektu vadītājs Roberts Grīnfelds.

Ieviestie risinājumi būtiski uzlabos Rīgas apkaimju un Mārupes sasniedzamību Rail Baltica projekta  īstenošanas  laikā,  kad  plānots  slēgt  dzelzceļa  pārbrauktuvi  Liepājas  ielā.

Dalība publiskās infrastruktūras attīstības projektā par privāto investoru līdzekļiem apliecina Vastint Latvia atbildīgo pieeju uzņēmējdarbībai, gādājot par ilgtermiņa vērtības radīšanu ne tikai savu projektu lietotājiem, bet arī plašākai apkārtnei.

Foto: Vastint Latvia

Foto: Vastint Latvia

 
Visi komentāri
 
W12 25.janvāris 2025 11:31
3 0 Atbildēt

Beidzot vairs nav korķi braucot pa Ulmaņa gatvi Jūrmalas virzienā. Satiksme ir kļuvusi krietni raitāka.

Jūrmalnieks 27.janvāris 2025 8:43
2 0 Atbildēt

Laikam tālākl par 'tc spici' nebrauc Rīgā, ka tagad tā slavini. 😂  Ulmaņa gatves ikrīta un vakara šausmas nekur nav pazudušas! Abos virzienos!

KAS te ir 'salabots?' 7km posms no salu tilta līz lidostas viaduktam, kuru būtu jauzbrauc 5min nu maksimums 10minūtēs 'pīķa' stundās, jāstumdās ir 20-25minūtes.

Vienīgi pa lielam Mārupieši tagad gan var tikt ērtāk no sava gala jo priekš viņiem ir tagad papildu luksofors, kur visi pārejie stāv, lai kundziņi izbrauktu. 😉

Freijers 27.janvāris 2025 10:51
2 0 Atbildēt

Visa šī huiņa ir tādēļ, ka Krusts ar Vienības gatvi un pēc tam arī ar Garozes/Valdeķu ir vienlīmeņa ar luksoforu, kas čakarē plūsmu visos visos virzienos, turklāt šīm šausmām, kā nesen konstatēju ir pievienojušās jaunas, Salinieks, ja grib uz Krasta nogriezties, tupa stāv, ja "noveicās" apmēram jau tilta vidū....

ZZZZ 25.janvāris 2025 16:17
1 1 Atbildēt

Patīkami, ka ir arī pozitīvi rezultāti. Tas krustojumu mezgls ir palicis vieglāk šķērsojams iĀ.

4r 26.janvāris 2025 16:19
1 1 Atbildēt

Izdevās tiešām labi. Vienīgais,  uz abām ielām,  kas No Mārupes,  mierīgi varēja vēl papildus joslas,  lai nogrieztos pa labi,  vietas pilnīgi pietiekami.  Šobrīd ir tā, līdz ar galiem,  bet ja nebūs karš un ekonomika (auto daudzums) sāks augt,  tad tur būs par ïsu/šauru/korķi.

Freijers 27.janvāris 2025 10:53
2 0 Atbildēt

Pats Krustojums jau feins, labi tur ir pārbūvēts, diemžēl tas nekādi nepalīdz kustībai Rīgas virzienā ar mūžsenajiem štoperiem uz Ulmaņa pārvada (kas reāli reizēm no Liepājas ielas sākas).

W12 27.janvāris 2025 22:57
1 0 Atbildēt

Nu tur diemžēl visu nojauc krustojums ar Vienības gatvi. Kā nekā ir jārespektē arī tos, kas Rīgā iebrauc no Jelgavas puses.

Mārtiņš 27.janvāris 2025 23:41
0 0 Atbildēt

Viss būtu forši, ja no Jaunmoku ielas būtu iespējams izbraukt uz Ulmaņa gatvi. Zaļais luksofors  Jaunmoku x Remtes ir tad, kad Ulmaņa x Jaunmoku ir sarkanais. Bet viss posms no Ulmaņa līdz Remtes ir pilns ar pie sarkanā stāvošiem auto, tāpēc Jaunmoku x Remtes bez pārkāpumiem ir neizbraucams

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nespēj konkurēt - Porsche varētu atteikties no elektromobiļu pārdošanas Ķīnā 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche varētu atteikties no elektromobiļu pārdošanas Ķīnā, jo nespēj izturēt konkurenci ar vietējiem ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Kāpēc autovadītāji notic paziņojumiem no CSDD par it kā neapmaksātu sodu? (+ VIDEO) 5

Saņemts paziņojums no CSDD par it kā neapmaksātu sodu. Kam jāpievērš uzmanība, lai neiekristu krāpnieku nagos? Saņemot šādus krāpnieciskus e-pastus, ir svarīgi ziņot kā policijai, tā arī uzņēmumam, kura vārdā tie sūtīti, lai pēc iespējas ātrāk varētu rīkoties un informēt citus. Lasīt vairāk

 

Vajag vairāk veloceliņu - aizvadīts ikgadējais “Kritiskās masas” brauciens (+ VIDEO) 25

Arī šogad Rīgā noticis ikgadējais velobrauciens “Kritiskā masa”, ar ko velosipēdisti aicina pievērst uzmanību infrastruktūras nepieciešamībai. Iepriekšējos braucienos dalībnieki mēdza pārkāpt satiksmes noteikumus, līdz ar to nereti ir veidojušās konflikta situācijas ar policiju. Šogad brauciens – bez starpgadījumiem. Lasīt vairāk

 

Dacia sasniedz 8 miljonu robežu

Šonedēļ Mioveni rūpnīcā izlaists astoņmiljonais Dacia transportlīdzeklis. Jubilejas eksemplāra gods ticis modelim Bigster Indigo Blue Metallic krāsā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti