Visi komentāri - Salacgrīvā satiksmei atvērts pagaidu tilts pār Salacu

Salacgrīvā satiksmei atvērts pagaidu tilts pār Salacu 2

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 13.maijs 2025 10:51

Salacgrīvā, pabeidzot remontdarbus, satiksmei atkal ir atvērts pagaidu tilts pār Salacu, aģentūrai LETA pavēstīja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Kompānijā informē, ka satiksme uz pagaidu tilta tiek organizēta ar luksoforiem reversā kārtībā.

Vienlaikus LVC pārstāvji uzsver, ka transportam, kas ir smagāks par 44 tonnām, satiksme pār pagaidu tiltu joprojām ir slēgta. Attiecīgajiem transportlīdzekļiem apbraucamais ceļš ir caur Limbažiem un Aloju. Smagsvara kravas transportam satiksme pār Salacu Salacgrīvā tiks atjaunota pēc jaunā tilta atklāšanas.

Tāpat LVC pārstāvji norāda, ka jaunā tilta būvdarbi turpinās. Esošo tiltu pilnībā nojauks un vietā uzbūvēs jaunu četru laidumu tēraudbetona siju tiltu ar jauniem balstiem un tērauda sijām.

Abos tilta galos zemtilta daļā paredzēts izveidot arī gājēju ietvi. Ainažu pusē zemtilta ietve tiks savienota ar esošo ietves konstrukciju, kura izbūvēta gar Salacas upi, bet Rīgas pusē ietve būs izveidota lokāli, un tās galā izbūvēs arī jaunas kāpnes. Gājēju infrastruktūru izbūvēs arī uz tilta.

Būvdarbi ir jāpabeidz 2025.gada rudenī.

Tilta projekta autors ir SIA "Projekts 3", bet būvuzraudzību nodrošina AS "Ceļuprojekts".

LETA jau vēstīja, ka Salacgrīvā no šā gada 6.maija uz nedēļu autotransporta satiksmei bija slēgts pagaidu tilts pār Salacu, lai veiktu brauktuves klāja pastiprināšanu.

LVC iepriekš skaidroja, ka esošās brauktuves tērauda klājs transporta slodzes dēļ regulāri plīst, tādēļ bija jāveic papildu jaunu plātņu piemetināšana, šo darbu laikā slēdzot satiksmi.

Kopš 2024.gada 30.augusta satiksme pār Salacu Salacgrīvā notiek pa pagaidu tiltu, kura nestspēja sākotnēji tika noteikta līdz 52 tonnām, taču kopš 2025.gada 28.februāra smagajam transportam virs 44 tonnām ir aizliegts šķērsot Salacu pa pagaidu tiltu.

Tilta projekta izstrādi pasūtīja Salacgrīvas (tagad Limbažu novada) pašvaldība. Tilta izbūvi veic pilnsabiedrība "NB&Tilts", kuras sastāvā ir "Nordes būve" un "Tilts", par piedāvāto līgumcenu 14,972 miljonu eiro apmērā bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Jauna tilta būvniecību trešā militārās mobilitātes projektu uzsaukumā līdzfinansē Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments (EISI).

Tilts pār Salacu atrodas uz Tallinas šosejas un ietilpst Eiropas transporta tīklā (TEN-T), kā arī ir Eiropas nozīmes autoceļu maršrutā E67 jeb "Via Baltica" posmā, kas nodrošina vietējo un starpvalstu satiksmi, kā arī militāro mobilitāti.

 
Visi komentāri
 
0pis 13.maijs 2025 19:46
1 0 Atbildēt

Vai tad ir mūžīgi tilti? Visi ir pagaidu.

Kanibaals 14.maijs 2025 22:03
0 0 Atbildēt

Pagaidu-pagaidu tilts ir tagad atvērts. Gaidām pagaidu-pagaidu-pagaidu tiltu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 2

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 9

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 5

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti