Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.
Centru vajag veidot, kā ekskluzīvu rajonu, kur tikai ir luksuss auto un bagātnieki. Un tā, ka katrs var piebraukt pie durvīm un nolikt auto kur vēlas. Vide kļūtu tīra un skaista. Tas arī piesaistu tūristus.
Aptuvenais scenārijs ir šāds tiks saceltas kārtējās "park&ride " stāvvietas, kur nevienam nevajag. Protams, normāls sab transports tur arī nebūs pieejams. Stāvvietas protams būs maksas, kas nonullēs jēgu tur atstāt auto. Un viss būs pa vecam. Savukārt, ja stāvvietas nebūs, tad apkārt centram būs haoss ar atstātiem auto. Tā risināšanai protams, tas tiks aizliegts. Un galā rezultātā, uz Rīgu vispār neviens nebrauks.
-nu kā ta nebrauks, LOhi noteikti brauks. Progressīvi deģenerējošā Progressijā, vizītē pie progresējošā Optometrista. Jā.
Trādirīdi, park'n'rīdi, pidrallīdi/rassasā (piedz.2x, Assā..).
Jauju spējām pacelt Railbaltic, neredzu nevienu iemeslu kapēc, nevarētu realizēt Ziemeļu šķērsojumu. Kas nav Rīgas, bet Valsts un pat Eiropas jautājums.
Skatos ka Vanšu tilts un Salu tilts arī iekšā. Tas gan ir kretīnisms. Ziemeļu šķērsojuma vēl nav un "progresīvie" stabiņspraudēji to tāpat nebūvēs. Tie imbji grib lai visi tagad brauc pa Dienvidu tiltu? Lai iet un uzsēžas uz saviem stabiņiem.
20 km stundā zonas ? Pusi centra "pilnīgai drošībai" pataisa par tādu kā veco ļaužu un invalīdu nometnes pagalmu.
Vispirms pamēģini pabraukt uz 20km/h nepārsniedzot par 1 km/h.
Ziemeļos tur satiksme nekāda, pietiek prāmi uzlikt reizi stundā.
"Ziemeļu satiksmes indikators" ir Daugavgrīvas šoseja.
Ja jau beidzot palaidīs to Bolderājas dzelzceļu, tad šoseja varētu nedaudz atslogoties. Skaidrs, ka neviens, kam ir savs auto, nestūķējas no Bolderājas un atpakaļ autobusā. Ja šis ceļš būs mērojams daudz ātrāk ar vilcienu, tad daudzi noteikti pārsēdīsies uz to.
Anonīmais laikam nav braucis pa Bolderājas ceļu. Īpaši darba dienās? No kurienes tādi DND vispār uzrodas?
Es reāli brīnos. Iesākumā varbūt visus šos līdzekļus kurua ir plānots tērēt, varbūt vajadzētu novirzīt elemntārai ielu seguma sakārtošanai vismaz basic gludā līmenī?
Kas vispār šis ir par pajoliņu izpļūtījumu ko? Ņirgājās par rīgas iedzīvotajiem?
Vai tad rīgā ir Iedzīvotāji?? Tie tak ir Lohi!
Neosim rīgu (un Naudu) Tumsai! Dodiet (ļaujiet) mums Ēst!
Vidējā briļļu cena rīgā (pagaidām) ir tikai 100eur, bet reku Hollandē lohi jau sen pērk pa 200!
Ritenim ir 28 collu rati, tie neko neņirgājās un mauc pār pa visām bedrēm ka nemetās!
Bildēs nākamā bomba 20 km/h zonas....jeb, lai pabraukt dažās vietās nevar vispār. un tad vēl redzu atsevišķu taisnāko par taisnu dirsasmietu svētu muldēšanu, ka nepārkāp un nemaksā....slieksnīti taču nemitīgi samazina/grib samazināt.
Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk
Salacgrīvā ir pilnībā nojaukts vecais tilts pār Salacu un turpinās jaunā tilta būvdarbi. Lai mazinātu ietekmi uz dabu, darbi veikti no peldošiem pontoniem, izmantojot celtņus un speciālus betona griezējus. Vecā tilta nojaukšanu veica PS «NB&Tilts» apakšuzņēmējs SIA «Grāvējs». Lasīt vairāk
iAuto.lv skaidro, kur tas "āķis" un, kā autovadītājiem neiekrist pie viltīgi izliktajām ceļa zīmju/luksoforu lamatām. Lasīt vairāk
Timrots ir pazīstams kā TV raidījuma „Zebra” vadītājs, kurš jau vairāk nekā divdesmit gadus analizē un komentē satiksmes drošības jautājumus Latvijā. Šoreiz viņš izsakās par dažādiem jautājumiem, tostarp pauž savu viedokli par vēlēšanām. Lasīt vairāk
Atbalstat vai nē?
Bez Ziemeļu šķērsojuma - NĒ!
risinājuma variants - ārpus zonas robežas atstāt Vanšu tiltu ar vienu vai vairākām piebraukšanas iespējām; un/vai papildinot ar (beidzot) prāmi pār Daugavu - derētu?
Viena piebraukšanas iespēja Vanšu tiltam nozīmē garantētus korķus, kas, savukārt, pasliktina ne tikai satiksmes kustību, bet arī gaisa kvalitāti (kas ir viens no iemesliem, kāpēc šo visu it kā dara). Kamēr centram nebūs adekvātas apbraukšanas iespējas, viss šis radīs tikai bardaku un neapmierinātību. Prāmis arī nav risinājums, tāpēc, ka tas radīs tikai un vienīgi vēl vairāk korķu, lai uz prāmi vispār nokļūtu, kā arī ne visi būs gatavi gaidīt 15min, lai tiktu uz prāmja, ja pa 20min varēs izstāvēt korķi pār Vanšu tiltu un nokļūt tieši tur pat. Prāmis strādātu, ja tā būtu vienīgā iespēja nokļūt otrā Daugavas pusē.
Vienīgais loģiskais risinājums paliek - Ziemeļu pārvada būvniecība. Kāmēr šī pārvada nav, visi šie zaļie brīnumdari var iet ieskrieties ar savām pseidoskandināvu idejām.
Nepiekrītu. Šķērsojums palielinās mobilitāti, bet centrs paliks tikpat sastrēdzis.
Bez tiem 70+ procentiem trafika, kuri caur centru brauc tikai tāpēc lai nebrauktu megalīkumu ar krustojumiem pa dienvidu pusi, būs novirzīti pa ziemeļu šķērsojumu, atlikumu par korķi diez vai varēs saukt.