Visi komentāri - Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem

Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem 20

 
iAuto.lv | 12.jūnijs 2025 15:55

Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.

 
Visi komentāri
 
Nujā 12.jūnijs 2025 16:34
1 0 Atbildēt

Atbalstat vai nē?

Krotow 12.jūnijs 2025 19:10
3 0 Atbildēt

Bez Ziemeļu šķērsojuma - NĒ!

topinamburs 13.jūnijs 2025 5:32
0 0 Atbildēt

risinājuma variants - ārpus zonas robežas atstāt Vanšu tiltu ar vienu vai vairākām piebraukšanas iespējām; un/vai papildinot ar (beidzot) prāmi pār Daugavu - derētu?

Original Nja 13.jūnijs 2025 8:55
1 0 Atbildēt

Viena piebraukšanas iespēja Vanšu tiltam nozīmē garantētus korķus, kas, savukārt, pasliktina ne tikai satiksmes kustību, bet arī gaisa kvalitāti (kas ir viens no iemesliem, kāpēc šo visu it kā dara). Kamēr centram nebūs adekvātas apbraukšanas iespējas, viss šis radīs tikai bardaku un neapmierinātību. Prāmis arī nav risinājums, tāpēc, ka tas radīs tikai un vienīgi vēl vairāk korķu, lai uz prāmi vispār nokļūtu, kā arī ne visi būs gatavi gaidīt 15min, lai tiktu uz prāmja, ja pa 20min varēs izstāvēt korķi pār Vanšu tiltu un nokļūt tieši tur pat. Prāmis strādātu, ja tā būtu vienīgā iespēja nokļūt otrā Daugavas pusē.

Vienīgais loģiskais risinājums paliek - Ziemeļu pārvada būvniecība. Kāmēr šī pārvada nav, visi šie zaļie brīnumdari var iet ieskrieties ar savām pseidoskandināvu idejām.

topinamburs 13.jūnijs 2025 11:27
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu. Šķērsojums palielinās mobilitāti, bet centrs paliks tikpat sastrēdzis.

Krotow 13.jūnijs 2025 12:07
1 0 Atbildēt

Bez tiem 70+ procentiem trafika, kuri caur centru brauc tikai tāpēc lai nebrauktu megalīkumu ar krustojumiem pa dienvidu pusi, būs novirzīti pa ziemeļu šķērsojumu, atlikumu par korķi diez vai varēs saukt.

haha 12.jūnijs 2025 16:51
3 0 Atbildēt

Centru vajag veidot, kā ekskluzīvu rajonu, kur tikai ir luksuss auto un bagātnieki. Un tā, ka katrs var piebraukt pie durvīm un nolikt auto kur vēlas. Vide kļūtu tīra un skaista. Tas arī piesaistu tūristus.

Ha 12.jūnijs 2025 17:30
6 0 Atbildēt

Aptuvenais scenārijs ir šāds tiks saceltas kārtējās "park&ride " stāvvietas,   kur nevienam nevajag.  Protams,  normāls sab transports tur arī nebūs pieejams.  Stāvvietas protams būs maksas, kas nonullēs jēgu tur atstāt auto.  Un viss būs pa vecam.  Savukārt,  ja stāvvietas nebūs,  tad apkārt centram būs haoss ar atstātiem auto.  Tā risināšanai protams,  tas tiks aizliegts.  Un galā rezultātā,  uz Rīgu vispār neviens nebrauks.

650 13.jūnijs 2025 3:22
0 0 Atbildēt

-nu kā ta nebrauks, LOhi noteikti brauks. Progressīvi deģenerējošā Progressijā, vizītē pie progresējošā Optometrista. Jā. 

Trādirīdi, park'n'rīdi, pidrallīdi/rassasā (piedz.2x, Assā..).

haha 12.jūnijs 2025 18:24
2 0 Atbildēt

Jauju spējām pacelt Railbaltic, neredzu nevienu iemeslu kapēc, nevarētu realizēt Ziemeļu šķērsojumu. Kas nav Rīgas, bet Valsts un pat Eiropas jautājums.

Krotow 12.jūnijs 2025 19:09
8 1 Atbildēt

Skatos ka Vanšu tilts un Salu tilts arī iekšā. Tas gan ir kretīnisms. Ziemeļu šķērsojuma vēl nav un "progresīvie" stabiņspraudēji to tāpat nebūvēs. Tie imbji grib lai visi tagad brauc pa Dienvidu tiltu? Lai iet un uzsēžas uz saviem stabiņiem.

imzz 12.jūnijs 2025 20:18
1 1 Atbildēt

20 km stundā zonas ? Pusi centra "pilnīgai drošībai" pataisa par tādu kā veco ļaužu un invalīdu nometnes pagalmu.

haha 12.jūnijs 2025 23:04
3 0 Atbildēt

Vispirms pamēģini pabraukt uz 20km/h nepārsniedzot par 1 km/h.

anonimikis 12.jūnijs 2025 20:29
1 2 Atbildēt

Ziemeļos tur satiksme nekāda, pietiek prāmi uzlikt reizi stundā.

imzz 12.jūnijs 2025 23:15
3 0 Atbildēt

"Ziemeļu satiksmes indikators" ir Daugavgrīvas šoseja.

darklight 13.jūnijs 2025 0:12
0 0 Atbildēt

Ja jau beidzot palaidīs to Bolderājas dzelzceļu, tad šoseja varētu nedaudz atslogoties. Skaidrs, ka neviens, kam ir savs auto, nestūķējas no Bolderājas un atpakaļ autobusā. Ja šis ceļš būs mērojams daudz ātrāk ar vilcienu, tad daudzi noteikti pārsēdīsies uz to.

Krotow 13.jūnijs 2025 12:03
1 0 Atbildēt

Anonīmais laikam nav braucis pa Bolderājas ceļu. Īpaši darba dienās? No kurienes tādi DND vispār uzrodas?

Naudasmaiss 13.jūnijs 2025 0:53
3 0 Atbildēt

Es reāli brīnos. Iesākumā varbūt visus šos līdzekļus kurua ir plānots tērēt, varbūt vajadzētu novirzīt elemntārai ielu seguma sakārtošanai vismaz basic gludā līmenī? 

Kas vispār šis ir par pajoliņu izpļūtījumu ko? Ņirgājās par rīgas iedzīvotajiem?

650 13.jūnijs 2025 3:36
0 0 Atbildēt

Vai tad rīgā ir Iedzīvotāji?? Tie tak ir Lohi! 

Neosim rīgu (un Naudu) Tumsai! Dodiet (ļaujiet) mums Ēst!

Vidējā briļļu cena rīgā (pagaidām) ir tikai 100eur, bet reku Hollandē lohi jau sen pērk pa 200! 

Ritenim ir 28 collu rati, tie neko neņirgājās un mauc pār pa visām bedrēm ka nemetās!

Freijers 13.jūnijs 2025 15:30
0 0 Atbildēt

Bildēs nākamā bomba 20 km/h zonas....jeb, lai pabraukt dažās vietās nevar vispār. un tad vēl redzu atsevišķu taisnāko par taisnu dirsasmietu svētu muldēšanu, ka nepārkāp un nemaksā....slieksnīti taču nemitīgi samazina/grib samazināt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 35

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 

Veco tiltu Salacgrīvā demontēja, nepieskaroties ūdenim (+ FOTO) 1

Salacgrīvā ir pilnībā nojaukts vecais tilts pār Salacu un turpinās jaunā tilta būvdarbi. Lai mazinātu ietekmi uz dabu, darbi veikti no peldošiem pontoniem, izmantojot celtņus un speciālus betona griezējus. Vecā tilta nojaukšanu veica PS «NB&Tilts» apakšuzņēmējs SIA «Grāvējs». Lasīt vairāk

 

Cilvēki turpina iekrist LMT un Jūrmalas domes lamatās un neapzināti pārkāpj CSN saņemot naudas sodus (+ VIDEO) 60

iAuto.lv skaidro, kur tas "āķis" un, kā autovadītājiem neiekrist pie viltīgi izliktajām ceļa zīmju/luksoforu lamatām. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots dalās pārdomās par satiksmes nebūšanām Rīgā, Tilta un Čaka ielā, pašvaldības policijas priekšnieku (+ VIDEO) 35

Timrots ir pazīstams kā TV raidījuma „Zebra” vadītājs, kurš jau vairāk nekā divdesmit gadus analizē un komentē satiksmes drošības jautājumus Latvijā. Šoreiz viņš izsakās par dažādiem jautājumiem, tostarp pauž savu viedokli par vēlēšanām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti