Visi komentāri - Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem

Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem 31

 
iAuto.lv | 12.jūnijs 2025 15:55

Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.

 
Visi komentāri
 
Nujā 12.jūnijs 2025 16:34
1 0 Atbildēt

Atbalstat vai nē?

Krotow 12.jūnijs 2025 19:10
4 0 Atbildēt

Bez Ziemeļu šķērsojuma - NĒ!

topinamburs 13.jūnijs 2025 5:32
0 0 Atbildēt

risinājuma variants - ārpus zonas robežas atstāt Vanšu tiltu ar vienu vai vairākām piebraukšanas iespējām; un/vai papildinot ar (beidzot) prāmi pār Daugavu - derētu?

Original Nja 13.jūnijs 2025 8:55
1 0 Atbildēt

Viena piebraukšanas iespēja Vanšu tiltam nozīmē garantētus korķus, kas, savukārt, pasliktina ne tikai satiksmes kustību, bet arī gaisa kvalitāti (kas ir viens no iemesliem, kāpēc šo visu it kā dara). Kamēr centram nebūs adekvātas apbraukšanas iespējas, viss šis radīs tikai bardaku un neapmierinātību. Prāmis arī nav risinājums, tāpēc, ka tas radīs tikai un vienīgi vēl vairāk korķu, lai uz prāmi vispār nokļūtu, kā arī ne visi būs gatavi gaidīt 15min, lai tiktu uz prāmja, ja pa 20min varēs izstāvēt korķi pār Vanšu tiltu un nokļūt tieši tur pat. Prāmis strādātu, ja tā būtu vienīgā iespēja nokļūt otrā Daugavas pusē.

Vienīgais loģiskais risinājums paliek - Ziemeļu pārvada būvniecība. Kāmēr šī pārvada nav, visi šie zaļie brīnumdari var iet ieskrieties ar savām pseidoskandināvu idejām.

topinamburs 13.jūnijs 2025 11:27
0 1 Atbildēt

Nepiekrītu. Šķērsojums palielinās mobilitāti, bet centrs paliks tikpat sastrēdzis.

Krotow 13.jūnijs 2025 12:07
2 0 Atbildēt

Bez tiem 70+ procentiem trafika, kuri caur centru brauc tikai tāpēc lai nebrauktu megalīkumu ar krustojumiem pa dienvidu pusi, būs novirzīti pa ziemeļu šķērsojumu, atlikumu par korķi diez vai varēs saukt.

topinamburs 13.jūnijs 2025 19:05
1 0 Atbildēt

Z vai D šķērsojums? Pirms 20 gadiem izvēlējās D, jo tam lielāks potenciāls.

Tagad ir tā, kā no Vecāķiem uz Bolderāju vienkārši neizvēlas braukt. Iztiek tāpat. Izvēlas citus darbus un skolas. Kravas? Tāpat pa Vanšu tiltu neved. Ja būtu pieprasījums pēc šķērsojuma, būtu prāmis jau sen.

Krotow 13.jūnijs 2025 23:52
1 1 Atbildēt

Varētu padomāt ka no Jūrmalas un Ventspils uz Vidzemi nebrauc.

haha 12.jūnijs 2025 16:51
3 0 Atbildēt

Centru vajag veidot, kā ekskluzīvu rajonu, kur tikai ir luksuss auto un bagātnieki. Un tā, ka katrs var piebraukt pie durvīm un nolikt auto kur vēlas. Vide kļūtu tīra un skaista. Tas arī piesaistu tūristus.

Ha 12.jūnijs 2025 17:30
9 1 Atbildēt

Aptuvenais scenārijs ir šāds tiks saceltas kārtējās "park&ride " stāvvietas,   kur nevienam nevajag.  Protams,  normāls sab transports tur arī nebūs pieejams.  Stāvvietas protams būs maksas, kas nonullēs jēgu tur atstāt auto.  Un viss būs pa vecam.  Savukārt,  ja stāvvietas nebūs,  tad apkārt centram būs haoss ar atstātiem auto.  Tā risināšanai protams,  tas tiks aizliegts.  Un galā rezultātā,  uz Rīgu vispār neviens nebrauks.

650 13.jūnijs 2025 3:22
0 0 Atbildēt

-nu kā ta nebrauks, LOhi noteikti brauks. Progressīvi deģenerējošā Progressijā, vizītē pie progresējošā Optometrista. Jā. 

Trādirīdi, park'n'rīdi, pidrallīdi/rassasā (piedz.2x, Assā..).

haha 12.jūnijs 2025 18:24
2 0 Atbildēt

Jauju spējām pacelt Railbaltic, neredzu nevienu iemeslu kapēc, nevarētu realizēt Ziemeļu šķērsojumu. Kas nav Rīgas, bet Valsts un pat Eiropas jautājums.

Krotow 12.jūnijs 2025 19:09
11 1 Atbildēt

Skatos ka Vanšu tilts un Salu tilts arī iekšā. Tas gan ir kretīnisms. Ziemeļu šķērsojuma vēl nav un "progresīvie" stabiņspraudēji to tāpat nebūvēs. Tie imbji grib lai visi tagad brauc pa Dienvidu tiltu? Lai iet un uzsēžas uz saviem stabiņiem.

imzz 12.jūnijs 2025 20:18
3 1 Atbildēt

20 km stundā zonas ? Pusi centra "pilnīgai drošībai" pataisa par tādu kā veco ļaužu un invalīdu nometnes pagalmu.

haha 12.jūnijs 2025 23:04
5 0 Atbildēt

Vispirms pamēģini pabraukt uz 20km/h nepārsniedzot par 1 km/h.

anonimikis 12.jūnijs 2025 20:29
1 2 Atbildēt

Ziemeļos tur satiksme nekāda, pietiek prāmi uzlikt reizi stundā.

imzz 12.jūnijs 2025 23:15
3 1 Atbildēt

"Ziemeļu satiksmes indikators" ir Daugavgrīvas šoseja.

darklight 13.jūnijs 2025 0:12
0 0 Atbildēt

Ja jau beidzot palaidīs to Bolderājas dzelzceļu, tad šoseja varētu nedaudz atslogoties. Skaidrs, ka neviens, kam ir savs auto, nestūķējas no Bolderājas un atpakaļ autobusā. Ja šis ceļš būs mērojams daudz ātrāk ar vilcienu, tad daudzi noteikti pārsēdīsies uz to.

Krotow 13.jūnijs 2025 12:03
3 0 Atbildēt

Anonīmais laikam nav braucis pa Bolderājas ceļu. Īpaši darba dienās? No kurienes tādi DND vispār uzrodas?

iJuris 15.jūnijs 2025 22:04
1 0 Atbildēt

Ziemeļos ir ļoti daudz. Un pat ja nav tik daudz, kā tev gribētos, arī tie ir cilvēki, kuri vēlas kaut kur nokļut, kuriem ir kaut kur jānokļūst.

Nedrīkst pilsētas rajonus padarīt eksluzīvus tikai dažiem, tad jau vienkārši saliekam rajoniem zonējumu un maksā tos šķērsojot, Gribi no Imantas uz Iļguciemu, maksā, Vecāķi uz Manzgaļiem, maksā, Vakarabuļļi uz jebkurieni - maksā par visām zonām.

Naudasmaiss 13.jūnijs 2025 0:53
8 0 Atbildēt

Es reāli brīnos. Iesākumā varbūt visus šos līdzekļus kurua ir plānots tērēt, varbūt vajadzētu novirzīt elemntārai ielu seguma sakārtošanai vismaz basic gludā līmenī? 

Kas vispār šis ir par pajoliņu izpļūtījumu ko? Ņirgājās par rīgas iedzīvotajiem?

650 13.jūnijs 2025 3:36
1 0 Atbildēt

Vai tad rīgā ir Iedzīvotāji?? Tie tak ir Lohi! 

Neosim rīgu (un Naudu) Tumsai! Dodiet (ļaujiet) mums Ēst!

Vidējā briļļu cena rīgā (pagaidām) ir tikai 100eur, bet reku Hollandē lohi jau sen pērk pa 200! 

Ritenim ir 28 collu rati, tie neko neņirgājās un mauc pār pa visām bedrēm ka nemetās!

Freijers 13.jūnijs 2025 15:30
5 0 Atbildēt

Bildēs nākamā bomba 20 km/h zonas....jeb, lai pabraukt dažās vietās nevar vispār. un tad vēl redzu atsevišķu taisnāko par taisnu dirsasmietu svētu muldēšanu, ka nepārkāp un nemaksā....slieksnīti taču nemitīgi samazina/grib samazināt.

Krotow 1.jūlijs 2025 22:33
0 0 Atbildēt

Mērķis ir visiem noņemt auto. Lai būtu kā Ziemeļkorejā, kur ar savu auto brauc tikai partijas bosi.

core 14.jūnijs 2025 14:58
0 0 Atbildēt

Tajā kartē, kas tie par tiltiem tik lielā skaitā?

ahha 14.jūnijs 2025 21:29
2 0 Atbildēt

palasīju - galvenais jaunievedums ir tas, ka iekšpagalmus vēlās pataisīt par maksas nekāddi citi jaunievedumi nav tiks ieviestas jaunas maksas stāvvietas uz vietējo iedzīvotāju rēķina. interesanti cik ilgi rīdzinieki to cietīs😂

Jānis 16.jūnijs 2025 7:18
1 0 Atbildēt

Ja ir pašvaldības pagalms, iedzīvotājiem jāsamierinās ar maksas stāvvietu vai arī jāiegādājas īpašumā zeme.

Krotow 1.jūlijs 2025 22:34
0 0 Atbildēt

Šādu ideju autorus publiski jānokauj.

Xxx 15.jūnijs 2025 9:41
1 0 Atbildēt

Ar aizliegumiem un ierobežojumiem atrisināt nevar bet citam prāta par maz

Mareks 16.jūnijs 2025 7:20
1 0 Atbildēt

Šlesers jau kādu laiku atpakaļ gribēja maksas Rīgas centru.

0pis 16.jūnijs 2025 11:44
1 0 Atbildēt

Tās ir solītās jaunās darba vietas, viss sakrīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pagani pārtrauc darbu pie elektriskā superauto izstrādes 2

Iekšdedzes dzinēja modelim Utopia bija paredzēts elektriskais dubultnieks, taču klientiem par to “neesot nekādas intereses.” Lasīt vairāk

 

Dāņu superauto ražotājs Zenvo plāno mazāku un lētāku “Tora veseri” 2

Mazāk jaudīgs un lētāks Zenvo modelis varētu ierasties 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

55 500 eiro Vācijā - Audi uzsāk A6 pārdošanu

Jaunais Audi A6 sedans jau ir nonācis dīleru centros, piedāvājot jauna līmeņa dizainu, aerodinamiku un luksusa klases braukšanas pieredzi. Lasīt vairāk

 

37 590 eiro - Kia uzsāk elektriskā EV4 pārdošanu Eiropā 4

Kia EV4 tiks piedāvāts ar sedana un hečbeka virsbūvēm, un Vācijā pamata versijas cena sākas no atzīmes 37 590 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti