Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Satiksme Rīgas vēsturiskajā centrā, kā apbraukt centru, emisijas, stāvvietas, 30 km/h - kur, kad, kā? - diskusija par plānotajiem risinājumiem.
Centru vajag veidot, kā ekskluzīvu rajonu, kur tikai ir luksuss auto un bagātnieki. Un tā, ka katrs var piebraukt pie durvīm un nolikt auto kur vēlas. Vide kļūtu tīra un skaista. Tas arī piesaistu tūristus.
Aptuvenais scenārijs ir šāds tiks saceltas kārtējās "park&ride " stāvvietas, kur nevienam nevajag. Protams, normāls sab transports tur arī nebūs pieejams. Stāvvietas protams būs maksas, kas nonullēs jēgu tur atstāt auto. Un viss būs pa vecam. Savukārt, ja stāvvietas nebūs, tad apkārt centram būs haoss ar atstātiem auto. Tā risināšanai protams, tas tiks aizliegts. Un galā rezultātā, uz Rīgu vispār neviens nebrauks.
-nu kā ta nebrauks, LOhi noteikti brauks. Progressīvi deģenerējošā Progressijā, vizītē pie progresējošā Optometrista. Jā.
Trādirīdi, park'n'rīdi, pidrallīdi/rassasā (piedz.2x, Assā..).
Jauju spējām pacelt Railbaltic, neredzu nevienu iemeslu kapēc, nevarētu realizēt Ziemeļu šķērsojumu. Kas nav Rīgas, bet Valsts un pat Eiropas jautājums.
Skatos ka Vanšu tilts un Salu tilts arī iekšā. Tas gan ir kretīnisms. Ziemeļu šķērsojuma vēl nav un "progresīvie" stabiņspraudēji to tāpat nebūvēs. Tie imbji grib lai visi tagad brauc pa Dienvidu tiltu? Lai iet un uzsēžas uz saviem stabiņiem.
20 km stundā zonas ? Pusi centra "pilnīgai drošībai" pataisa par tādu kā veco ļaužu un invalīdu nometnes pagalmu.
Vispirms pamēģini pabraukt uz 20km/h nepārsniedzot par 1 km/h.
Ziemeļos tur satiksme nekāda, pietiek prāmi uzlikt reizi stundā.
"Ziemeļu satiksmes indikators" ir Daugavgrīvas šoseja.
Ja jau beidzot palaidīs to Bolderājas dzelzceļu, tad šoseja varētu nedaudz atslogoties. Skaidrs, ka neviens, kam ir savs auto, nestūķējas no Bolderājas un atpakaļ autobusā. Ja šis ceļš būs mērojams daudz ātrāk ar vilcienu, tad daudzi noteikti pārsēdīsies uz to.
Anonīmais laikam nav braucis pa Bolderājas ceļu. Īpaši darba dienās? No kurienes tādi DND vispār uzrodas?
Ziemeļos ir ļoti daudz. Un pat ja nav tik daudz, kā tev gribētos, arī tie ir cilvēki, kuri vēlas kaut kur nokļut, kuriem ir kaut kur jānokļūst.
Nedrīkst pilsētas rajonus padarīt eksluzīvus tikai dažiem, tad jau vienkārši saliekam rajoniem zonējumu un maksā tos šķērsojot, Gribi no Imantas uz Iļguciemu, maksā, Vecāķi uz Manzgaļiem, maksā, Vakarabuļļi uz jebkurieni - maksā par visām zonām.
Es reāli brīnos. Iesākumā varbūt visus šos līdzekļus kurua ir plānots tērēt, varbūt vajadzētu novirzīt elemntārai ielu seguma sakārtošanai vismaz basic gludā līmenī?
Kas vispār šis ir par pajoliņu izpļūtījumu ko? Ņirgājās par rīgas iedzīvotajiem?
Vai tad rīgā ir Iedzīvotāji?? Tie tak ir Lohi!
Neosim rīgu (un Naudu) Tumsai! Dodiet (ļaujiet) mums Ēst!
Vidējā briļļu cena rīgā (pagaidām) ir tikai 100eur, bet reku Hollandē lohi jau sen pērk pa 200!
Ritenim ir 28 collu rati, tie neko neņirgājās un mauc pār pa visām bedrēm ka nemetās!
Bildēs nākamā bomba 20 km/h zonas....jeb, lai pabraukt dažās vietās nevar vispār. un tad vēl redzu atsevišķu taisnāko par taisnu dirsasmietu svētu muldēšanu, ka nepārkāp un nemaksā....slieksnīti taču nemitīgi samazina/grib samazināt.
Mērķis ir visiem noņemt auto. Lai būtu kā Ziemeļkorejā, kur ar savu auto brauc tikai partijas bosi.
palasīju - galvenais jaunievedums ir tas, ka iekšpagalmus vēlās pataisīt par maksas nekāddi citi jaunievedumi nav tiks ieviestas jaunas maksas stāvvietas uz vietējo iedzīvotāju rēķina. interesanti cik ilgi rīdzinieki to cietīs😂
Ar aizliegumiem un ierobežojumiem atrisināt nevar bet citam prāta par maz
Iekšdedzes dzinēja modelim Utopia bija paredzēts elektriskais dubultnieks, taču klientiem par to “neesot nekādas intereses.” Lasīt vairāk
Mazāk jaudīgs un lētāks Zenvo modelis varētu ierasties 2026. gadā. Lasīt vairāk
Jaunais Audi A6 sedans jau ir nonācis dīleru centros, piedāvājot jauna līmeņa dizainu, aerodinamiku un luksusa klases braukšanas pieredzi. Lasīt vairāk
Kia EV4 tiks piedāvāts ar sedana un hečbeka virsbūvēm, un Vācijā pamata versijas cena sākas no atzīmes 37 590 eiro. Lasīt vairāk
Atbalstat vai nē?
Bez Ziemeļu šķērsojuma - NĒ!
risinājuma variants - ārpus zonas robežas atstāt Vanšu tiltu ar vienu vai vairākām piebraukšanas iespējām; un/vai papildinot ar (beidzot) prāmi pār Daugavu - derētu?
Viena piebraukšanas iespēja Vanšu tiltam nozīmē garantētus korķus, kas, savukārt, pasliktina ne tikai satiksmes kustību, bet arī gaisa kvalitāti (kas ir viens no iemesliem, kāpēc šo visu it kā dara). Kamēr centram nebūs adekvātas apbraukšanas iespējas, viss šis radīs tikai bardaku un neapmierinātību. Prāmis arī nav risinājums, tāpēc, ka tas radīs tikai un vienīgi vēl vairāk korķu, lai uz prāmi vispār nokļūtu, kā arī ne visi būs gatavi gaidīt 15min, lai tiktu uz prāmja, ja pa 20min varēs izstāvēt korķi pār Vanšu tiltu un nokļūt tieši tur pat. Prāmis strādātu, ja tā būtu vienīgā iespēja nokļūt otrā Daugavas pusē.
Vienīgais loģiskais risinājums paliek - Ziemeļu pārvada būvniecība. Kāmēr šī pārvada nav, visi šie zaļie brīnumdari var iet ieskrieties ar savām pseidoskandināvu idejām.
Nepiekrītu. Šķērsojums palielinās mobilitāti, bet centrs paliks tikpat sastrēdzis.
Bez tiem 70+ procentiem trafika, kuri caur centru brauc tikai tāpēc lai nebrauktu megalīkumu ar krustojumiem pa dienvidu pusi, būs novirzīti pa ziemeļu šķērsojumu, atlikumu par korķi diez vai varēs saukt.
Z vai D šķērsojums? Pirms 20 gadiem izvēlējās D, jo tam lielāks potenciāls.
Tagad ir tā, kā no Vecāķiem uz Bolderāju vienkārši neizvēlas braukt. Iztiek tāpat. Izvēlas citus darbus un skolas. Kravas? Tāpat pa Vanšu tiltu neved. Ja būtu pieprasījums pēc šķērsojuma, būtu prāmis jau sen.
Varētu padomāt ka no Jūrmalas un Ventspils uz Vidzemi nebrauc.