Kā rūsē Volkswagen Golf II
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā rūsē Volkswagen Golf II
Tas auto nav braukts. Atrasts labs eksemplārs, un par labu naudu tiks pieklājīgi restaurēts. Izņēmums, nevis sistēma.
Ja "nebūtu braukts", tad nebūtu mainīti sliekšņi - nu pakaļas kantes nopūšana gan ir tipiska problēma. Es arī neredzu kas tur tiktu "restaurēts", bildēs redzu ciešamu remontu kura izpildījums ir tālu no tā līmeņa ko varētu saukt par restaurāciju - tā kā es savam šovasar mainīju visu pakaļu [toties sliekšņus ir bijis jāaiztiek minimāli], tad es esmu lietas kursā par pakaļas remontbleķiem, to formām un to pielietošanas realitāti.
Sliekšņi pūst no tā ka tajos iekļūst smiltis un pēc tam turās ilgi mitrums. Ne no braukšanas. Video apskatītais auto, nebrīnīšos, varētu būt turēts labi vēdināmā garāžā ar koka grīdu virs betona, tad jau arī mazdu vai nissanu līdzvērtīgos apstākļos saglabātu lieliski... No golfa te nopelns vien tur, ka kāds ar viņu grib ņemties.
Vispirms tām smiltīm tajos sliekšņos ir jāiekļūst...
pietiek iesākumam ar smiltīm starp plastmasu un slieksni. tradicionālie gali, kur vispirms iepūst caurums, un sākas visādu sūdu migrācija. galvenais ka saražo tās "aizsarguzlikas" tā ka tur rūsas perēklis jau no rūpnīcas ieprojektēts.
Man ari bija 90 gada otrais golps. Kad meistars ap 2005g pateica, ka soreiz pedejoreiz manam auto pirmsskates metinas apakshu, jo nav pie ka piekert, tad aiztirgoju talak (ekspluatets bija pa pilsetu lielakoties bez grantenes smilshpapira, no Vacijas ievedam 95gada). Shitais varbut ir no skandinavijas ievests, kur bija veiktas papildus gruntesanas un auto ar traktoriem vejaina angara uzglabats (vecajiem saabiem bija lidzigi apstradats)
90-to gadu beigās fāterim bija 2 golfs. Bija izrūsējuši caurumi grīdā. Tā kā ir dažādi izņēmumi - gan slikti, gan labi.
Es šodien ar 30 gadus vecu II Golfu izgāju teh. apskati ar pirmo piegājienu. Ar šo mašīnu katru dienu braucu vairāk kā 10 gadus. Apakšā ir metināti divi nelieli gabali. Mašīna ir superīga, ceru, ka ar to nobraukšu vēl 10 gadus. Ja mašīnīti regulāri kopj, tad viss ir ok.
kurš savu 2. golfu ir braucis no salona? ja nav dauzīts, tad izskatās, ka nepūst.
Ir man paziņai Audi 80, hvz kura gada, bet nu vecs. Ilgstoši izmantots kā autoskolas mācību auto, motoram pa lielam kapi iestājušies (kūp un ne velna neiet), apskrāpēts, sabuktēts, bet rūsas nav!
Šoreiz ne pa akciju kura vēl spēkā,man pašam bija Golf-2 un mašīnai bija 28 gadi un kāds aplauziens bija ejot skati tur darbiniekiem,jo viens teica tā-te jau būs divnieku jūra
bet Es biju sataisījis tā ka izbraucot no skates bija tikai divi divnieki,un tie paši sīkumi aizmirsu pieliet logu šķidrumu jo nesmidzināja un nedega viens bremžu uguns,šiem palika mēmas mutes
man bija 1,3 motors ar 4 ātrumiem,bet prasījās 5 ātrumi,nekad auto neatstāja mani uz ceļa kaut gadā nobraucu sakarā ar darbu pat 38štukas,labi gāžamie man viņi patīk
Nu nez. IMO reti atbaidoša kaste. Kādreiz sen izdevās kādu laiku ar to pabraukāt. Tās diožu lampiņas jau vien ir milzīgs transparents ar uzrakstu: mums ir intīms ar kapeiku. Citi tā gada gājuma auto ir stipri cilvēcīgāki
Tā jau domāju, ka esi kaut kāds muļķis, jo kurš gan visur postotu kaut ko tik trulu, kā "zārks uz īri" untml.
Vauuuu un 38k km gadā, tas nu gan ir tik daudz. Lai gan jā, tādā zārkā uz riteņiem nobraukt 38k gadā ir daudz
Vācijas autobūves uzņēmums BMW publicējis attēlus un informāciju par pirmo Neue Klasse (Jaunā Klase) modeli iX3, kas jau šoruden stāsies uz ražošanas līnijas Ungārijas Debrecenā. Lasīt vairāk
Vācijā šī gada augustā reģistrēti 207 229 vieglie transportlīdzekļi. Lielāko tirgus daļu aizņem labi pazīstami zīmoli, tomēr reģistrēto auto skaitā ir arī ļoti dārgi spēkrati un arī pavisam eksotiski autobūves pārstāvji. Lasīt vairāk
Apdzīšana ir viens no riskantākajiem manevriem uz ceļa, un ļoti daudz smagu avāriju notiek tieši nepārdomātas apdzīšanas dēļ. Tomēr ikdienā satiksmē redzam, ka daudzi šoferi joprojām pārgalvīgi apdzen, pārkāpjot noteikumus un apdraudot sevi un citus. Lasīt vairāk
Kādam turīgam Šveices iedzīvotājam var nākties maksāt 95 500 eiro par ātruma pārsniegšanu, tomēr pastāv iespēja saglābt 85 500 eiro - ar vienu nosacījumu. Lasīt vairāk
ja tadus ražos auto buve bnkrotes