Visi komentāri - Paulig sadarbībā ar Neste un DSV savos pārvadājumos samazinās siltumnīcefekta gāzes emisijas kafijas piegādēs no Somijas uz Baltijas valstīm

Paulig sadarbībā ar Neste un DSV savos pārvadājumos samazinās siltumnīcefekta gāzes emisijas kafijas piegādēs no Somijas uz Baltijas valstīm 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 19.novembris 2021 8:21

Katru gadu no Helsinkiem uz Baltijas valstīm tiek piegādātas vairāk nekā 500 kravas Paulig kafijas. Pāriešana uz Neste MY Renewable DieselTM dīzeļdegvielu samazinās Paulig piegādes oglekļa dioksīda pēdu līdz pat 90%*, salīdzinājumā ar fosilo degvielu jeb 84 000 kilogramus emisiju pārvadāšanas laikā.

“Mēs esam priecīgi par šo sadarbību, jo šī ir pirmā konkrētā darbība, ko īstenojam Paulig siltumnīcefekta gāzu emisijas samazināšanai kafijas loģistikā Baltijas valstīs. Paulig ambiciozos klimata mērķus ir apstiprinājusi Zinātnē balstīto mērķu iniciatīva (SBTi), un mūsu mērķis ir līdz 2030. gadam par 80% samazināt siltumnīcas efekta gāzu emisijas savā uzņēmējdarbībā un par 50% — vērtības ķēdē,” stāsta Paulig pārdošanas direktors mazumtirdzniecības sektoram Baltijas valstīs Rainer Tammet.

“Līdz 2025. gadam mēs esam apņēmušies samazināt uzņēmuma loģistikas emisijas par 25%, un šo darbu, kā vieni no pirmajiem, sākām jau 2018. gadā. Paulig kafijas loģistiku īsteno tikai mūsu partneri, tādēļ  esam droši, ka sasniegsim šo mērķi! Mūsu sadarbības operators ir sauszemes kravu pārvadātājs DSV, kas arī vēlas izmantot atjaunojamo degvielu sauszemes pārvadājumiem, lai paātrinātu degvielas dekarbonizāciju,” piebilst SIA “Paulig Coffee Latvia” valdes locekle Margarita Aļabjeva-Vaišļa.

Paulig ir ļoti svarīgi attīstīt un piedalīties ilgtspējīgu risinājumu realizācijā, un SIA “Paulig Coffee Latvia” valdes locekle Margarita Aļabjeva-Vaišļa atzinīgi novērtē arī šī gada vasarā ar Neste sekmīgi uzsākto sadarbību kafijas risinājuma jautājumos,  kad uzņēmums atvēra Latvijā pirmo pašapkalpošanās veikalu Neste Easy Deli. Tajā pret vidi atbildīgu, ilgtspējīgu darbību raksturo arī veikalā ietvertie īpaši selektēto produktu ražotāji – viens no lielākajiem ir Robert Paulig Roastery kafija. Šīs kafijas grauzdēšanai Paulig izmanto tikai biogāzi un saules enerģiju, turklāt ražošanas process ir pilnībā caurskatāms – kafijas ceļā var izsekot līdz pat attiecīgās kafijas audzētājiem.

DSV un Paulig sadarbojas kā partneri loģistikas pakalpojumos jau kopš 2001. gada, un šī jaunā iniciatīva kopā ar Neste uzņēmumu sadarbību paceļ jaunā līmenī. Stratēģiskā partnerība ir galvenais ilgtspējīgu biznesu izaugsmes dzinējspēks, pārliecināta visu šo sadarbības uzņēmumu vadība.  

“Uzņēmumā DSV mēs izdarām daļu no kopējā darba, uzņemoties atbildību par transporta sektora pietuvināšanu ilgtspējīgākai nākotnei. Paulig ir pirmais DSV klients gan Somijā, gan Baltijas valstīs, kas pāriet uz atjaunojamās degvielas izmantošanu. Mēs esam lepni sadarboties ar Paulig un Neste, tādējādi padarot kafijas piegādes ķēdi vēl ilgtspējīgāku,” stāsta DSV pārdošanas un mārketinga daļas direktors Jurkka Mäkelä.

“Papildus savas oglekļa pēdas samazināšanai mūsu klimata mērķis ir arī palīdzēt klientiem samazināt viņu siltumnīcefekta gāzu emisijas. Mēs esam gandarīti sadarboties ar Paulig un DSV Baltijas valstīs, lai sasniegtu šos mērķus kopīgiem spēkiem, un es priecājos par to, ka ilgtspējības ziņā mūsu ambīcijas un mērķi ir vienādi. Darbojoties partnerībā, mēs varam veikt konkrētas darbības, lai sasniegtu oglekļa neitrālu nākotni,” stāsta Neste komandas vadītāja un ilgtspējīgu partnerību, mārketinga un pakalpojumu nodaļas vadītāja Heidi Peltonen.

*) Cikla emisiju un emisiju samazināšanas aprēķināšanas metodoloģija atbilst Eiropas Savienības Atjaunojamās enerģijas Direktīvai II (2018/2001/ES)

 

 

 
Visi komentāri
 
Opis 19.novembris 2021 8:57
3 1 Atbildēt

Ja ražotu uz vietas Latvijā, nebūtu jāved no Somijas un jātērē tik daudz degvielas!

Labs! 19.novembris 2021 9:07
3 1 Atbildēt

Somija - kafijas lielvalsts....nez kāpēc tā uz LV jāved no Somijas? OK, somi paši dzer diezgan daudz kafijas, bet kur problēma zalo kafiju vest pa tiešo uz LV, uz vietas sagrauzdēt un uz vietas arī izdzert? Paulig jau netaisa nekādu smalko štelli, tā ir lēta plantāciju kafija, kuru izmanto visi lielveikalu kafijas pakotāji.

Pļurkt 20.novembris 2021 8:31
0 0 Atbildēt

Latvijā taču nekāda ražošana nav vajadzīga!!! Vēl nezinājāt???

Liepājas kafijas fabrīķi taču ar troksni aizklapēja ciet...

++++++++++++

To MY Renewable Diesel iegūst no izlietotās plastmasas un gumijas! No kā iegūst VISU plastmasu un gumiju????

Pareizi no tās pat naftas no kuras iegūst dīzeli!!! NU un kāda te CO2 izmešu samazināšana no fosīlā kurināmā??? Plika acu aizmālēšana.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Talsu novadā kravas un vieglās automašīnas sadursmē gājuši bojā divi cilvēki 12

Otrdienas rītā Talsu novadā kravas un vieglās automašīnas sadursmē gājušas bojā divas personas, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Man patīk kā tas brauc! Eko rallija dalībnieks Caune vērtē jauno Škoda Enyaq (+ VIDEO)

Jaunais Škoda Enyaq patiesībā ir vērienīgi uzlabots iepriekšējais. Šodien braucam ar Enyaq 85, kam ir 82 kWh (bruto) baterija un 286 ZS elektromotors. Elektromobilis ir ļoti izskatīgs, taču pajautāsim FIA Eco Rally dalībniekam Krišjānim Caunem, kā jābrauc un jāizskatās kārtīgam elektromobilim. Lasīt vairāk

 

Pirmie sešacu Firefly elektroautomobiļi piegādāti Eiropas klientiem 1

Ķīnas autoražotāja Nio apakšzīmols Firefly uzsācis piegādes Eiropas klientiem, kā pirmo valsti šajā sarakstā iezīmējot Nīderlandi. Drīzumā piegādes sāksies arī Norvēģijā un virknē citu valstu. Lasīt vairāk

 

Mercedes brauks ar BMW motoriem 8

Mercedes-Benz un BMW varētu noslēgt vienošanos par motoru piegādi. Ja viss noritēs pēc plāna, minheniešu četrcilindru motori jau 2027. gadā varētu parādīties konkurentu mašīnās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti