Visi komentāri - Izņem no satiksmes baļķvedēju ar vairāk nekā 20 defektiem (+ FOTO)

Izņem no satiksmes baļķvedēju ar vairāk nekā 20 defektiem (+ FOTO) 21

 

Foto: Ekrānbilde no Facebook.com/csddlatvia/

iAuto | 25.janvāris 2020 9:18

Transportlīdzekļu pārbaudēs Daugmalē apturēts satiksmei bīstams baļķvedējs. To pārbaudot konstatēja, ka piekabei nebremzēja 2 riteņi un nedega neviens bremzēšanas signāls. Papildus tam šim spēkratam tika konstatēti vēl 20 dažādi defekti. Numuri nost un dalība satiksmē – liegta!

 
Visi komentāri
 
Vietējais 25.janvāris 2020 9:28
13 5 Atbildēt

Un mēs brīnāmies, ka ceļi sabrūk!

kkk 25.janvāris 2020 9:50
0 0 Atbildēt

kāds sakars ceļiem, uz to asu skaitu kas viņiem ir, slodze uz ceļu nav lielāka kā parastam divtiltu graudu vedējam sezons laikā. vienkārši autiņi ir nodzīti un metāls saguris

imzz 25.janvāris 2020 11:16
13 7 Atbildēt

Vismaz "mūsu ceļiem" noteikti sakars ar slodzi uz asi ir, jo citādi no kurienes tās rises rastos ?

aldis 30.janvāris 2020 4:43
0 0 Atbildēt

paskaties uz ceļu būvētāju vai viņu radu,(pietuvināto) īpašumiem. tikai akls vai truls idiots var šādi pajautāt!

DALJNOBOJS 25.janvāris 2020 17:00
8 11 Atbildēt

Salabot un uzturēt baļķu vedēju slinkums, nepietiek naudas un prāta, bet taipašaij Stiga RM pietika naudas tizlam un bezjēdzīgam BMW x5 pietika un nebija negoda un nekauna sūdzēties un un raudāt pa visu Latviju kā jāmaksā nodoklis par Bavārijā mīslu vabaļu.

Kanibaals 26.janvāris 2020 0:49
0 3 Atbildēt

Tas toreiz labi parādija prioritātes tai firmai. Presei ar droši ka šis tas atleca par pārpublicēšanu.

iauto.lv/redaktora-izv...a-dargak-video

Beha 26.janvāris 2020 10:54
5 3 Atbildēt

Tu savukārt pa dzīvi esi lohs, jo tas x5 nav vainīgs ka visādi lohi viņus pērk, tādēļ mīslu vabole šeit esi tikai tu!

650 25.janvāris 2020 17:09
6 1 Atbildēt

Paskat ko, es nemaz nezināju, ka Baļķuvedējiem mēdz piemist kādi trūkumi vai defekti.Beidzamajā desmitgadē cik mums ir tādi noķerti?

uupis 25.janvāris 2020 22:53
25 9 Atbildēt

Tu jau viņus aizstāvi un stāsti ka gājējam ir jāspēj noskanēt ar aci tāds lūznis un jāpārliecinās ka idiots bez bremzēm nespēs apstāties pirms gājēju pārejas un NEDOS CEĻU gājējam kā tas ir rakstīts noteikumos.

iJuris 26.janvāris 2020 8:34
9 8 Atbildēt

Lai gan uz gājēju pārejas gājējiem ir priekšroka, satiksmes noteikumi skaidri nosaka: pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību. Proti, gājējiem jārēķinās, ka arī uz "zebras" nedrīkst iziet automašīnai degungalā, jo jebkuram transportlīdzeklim ir nepieciešams zināms laiks un attālums, lai nobremzētu.

skaidro Ceļu satiksmes drošības direkcijas Kvalifikācijas daļas vadītājs Juris Teteris. 2013 gads...

Tātad, ja vadītājs nestājas, vai acīm redzami nedod ceļu, iziet uz braucamās daļas nedrīkst.

Saproti lūdzu, pat ja csn taisnība ir gājējam, viņš nedrīkst kāpt uz ielas, ja tas nav droši un par to jāatbild gājējam.

Lūk piemērs no otra skatu punkta.

Kāds gājējs nolēmis šķērsot braucamo daļu vietā kur tas nav atļauts, nesarēķinājis pareizi ātrumus un attālumus pēc būtības viņš nokūst zem auto riteņiem, taču lielākā daļa vadītāju viņu ir manaījusi, bremzē apstājas un dod ceļu.

Tavā versijā vadītāji tā nedara, pamatojot ka gājējs pārkāpa csn.

hsm 26.janvāris 2020 11:00
10 1 Atbildēt

"iJuris" - Tak necenties ar to ākstu cīnīties, vīņš pa dzīvi stulbs, kā variators.

Viņš centīsies tevi apsaukāt par meli, jo nespēj atzīt to ka kājāmgājēji ļoti bieži paši sevi padara par bojāgājējiem...

P.s.

Vienkārši ignorē to lohu.

uupis 28.janvāris 2020 12:06
0 1 Atbildēt

Jā gājējam ir jāpātliecinās vai šoferis izpildīs CSN vai pārkāps. Tas ir arī viss skaidrojums dubultai drošībai. Un, gadījumā, ja tuvumā ir policija, tad sodu par gājēja nelaišanu (parasības DOT CEĻU nepildīšana) saņems autovadītājs par nelaišanu un nevis gājējs par nepārliecināšanos.

Šāds skaidrojums ir pietiekošs?

hsm 28.janvāris 2020 21:11
1 0 Atbildēt

Kam tu to skaidro? Visi to zin, bet ne visi gājēji zin un saprot cik ātri var apstāties auto!

Pofig par sodu - noslaucīšu dirsu un iedošu tev apēst, taču kājāmgājēju no mirušajiem vairs neviens nepiecels.

Par to jau ir stāsts. Visi (nu gandrīz visi, ir šeit vel pāris mudaki) saprot, ka gājēji nav paredzēti tam, lai vinus nobrauktu, tikai tu centies gājējiem iemācīt pofigismu! Sak slājiet pār kur un kad vien gribiet, vēlams tumsā un bez atstarotājiem, auto apstāsies utt. Pa ko tu mudak šeit cīnies vispār? Ir jābūt pilnūgi stulbai aborta atliekai lai nesaprastu šo visu...

650 26.janvāris 2020 15:02
5 1 Atbildēt

uupis, kapc atkal vajg personisku ievirzi?

Kur un kad es tos "aizstāvu"? Kas tā par dezinformāciju??

Kapc neesi izteicies pie vakardienas blakusraksta par krievijas baļķvedēja apdzinēju, kur kolēģis ZZZZ bij ielicis atsauci uz degpunkta sižetu par notikumu uz mūs pašu apvedceļa? Kam tur beigās "taisnība" izrādījās? Visa valsts tagad runā, aber "autobraucēju" pjortāls atkal guļ...

Kāpēc nodarbojamies ar demagoģiju, bet nerunājam par TO, kam pēc idejas būtu vispār nepārtraukti jākarājas acupriekšā- lai cilvēki lasa un ņem vērā?

Baļķuvedēju "kultūra" mums ir izgājusi vairākus degradācijas posmus.Sākot no 90to gadu mežu zāģēšanas buma ar jaunu tehniku un reāli kvalificētiem tās vadītājiem,pēc tam ar personāla zaudēšanu, apjoma samazināšanos un knapināšanos dažādās krīzēs, un tagad lūk ar to "sauso atlikumu".Ar nodzītu tehniku un ar "par nabaga tiesu" dzenamiem šit/šoferiem,- tiem kuri nav paspējuši vai spējuši izbraukt no šīs leiputrijas vai pat ieradušies šeit no vēl lielākas sūdubedres un gatavi uz jebko.Ar laiku būs tikai sliktāk.

Un tas taču ir klajš izsmiekls- reizi pusgadā uzrīkoja reidu, uzreiz atklāja šausmas.Nav reidu- nav arī šausmu...

Tur ja runāt par baļķvedēju uzvedību kā tādu un kā izvairītes no saskares ar viņiem- tad kamēr tiksim līdz viņu mijiedarbībai ar gājējiem,tur pa ceļam ir vēl svarīgas lietas, kuras 1kārt būtu jāzina braucējiem.

uupis 28.janvāris 2020 12:10
0 3 Atbildēt

Nē – slikts auto tehniskais stāvoklis ir nolaidība! Un to nedrīkst attaisnot ne ar kādu ekonomisko situāciju!

Mazais 25.janvāris 2020 23:45
6 0 Atbildēt

Un šitādas urnas strādā ar Latvijas valsts mežiem.

Vajadzēja noņemt transporta pārvadājuma licenzi Stigai.

Gudrits 25.janvāris 2020 23:50
7 0 Atbildēt

Stiga rm sūkā. Apcakaru kantoris.

iJuris 26.janvāris 2020 8:19
7 0 Atbildēt

Varēja vēl pieminēt kad tika veikta TA. Tas būtu jāpārbauda pirmām kārtām, inspektors kurš veia, kādi defekti bija utt.

Un ja bremzes strādātu, tad ļautu braukt tālāk ar divniekiem?

xxx 27.janvāris 2020 11:27
0 0 Atbildēt

Firmu nenosauca!

zĀrKs :) 27.janvāris 2020 18:20
0 0 Atbildēt

Nabadzīga firma nu ko lai saka,tik dzenas pēc apgrozījuma,ar šādu brīnumu šoferis tak varēja nosisties....

650 27.janvāris 2020 19:33
0 1 Atbildēt

Kurš saķēpāja slaveno Vidzemes šoseju? Akurāt tieši posmā līdz Launkalnes mega-zāģētavai?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Jaguar Type 00 pirmizrāde Monako (+ FOTO) 2

Britu ražotājs Jaguar turpina iepazīstināt ar savu “nevienam līdzīgo” Type 00 konceptautomobili, pirmo jaunās ēras sērijveida automobili solot 2025. gada beigās. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Ar jauno “Renault 5” no Polijas dienvidiem līdz Rīgai (+FOTO) 12

Aprīļa izskaņā Polijas dienvidos “Renault” Baltijas un poļu auto žurnālistiem piedāvāja izmēģināt jauno “Renault 5” modeli. Ar vienu no tiem atbraucām arī uz Rīgu. Lasīt vairāk

 

No 1.jūlija OCTA arī elektroskrejriteņiem: kas jāņem vērā to īpašniekiem? 12

No 2025. gada 1.jūlija stājas spēkā jauns regulējums, kas nosaka, ka arī elektroskrejriteņiem ir nepieciešama OCTA. Šāda likuma norma pieņemta, lai pasargātu citus ceļu satiksmes dalībniekus no finansiāliem zaudējumiem, ko var radīt, ja sadursmi izraisa elektroskrejriteņa vadītājs. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Suzuki Vitara “nelūst un netek”? (+ VIDEO) 13

Šoreiz Suzuki dīlera Andre Motors servisā papētīsim 2018./2019. gada izlaiduma Suzuki Vitaras ar dažādiem nobraukumiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti