Visi komentāri - Ceļu policijas drons vakar palīdzējis likumsargiem aizturēt sešus agresīvus braucējus

Ceļu policijas drons vakar palīdzējis likumsargiem aizturēt sešus agresīvus braucējus 79

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 17.septembris 2020 14:42

Valsts policijas drons vakar palīdzējis ceļu policistiem aptuveni stundas laikā aizturēt sešus agresīvus braucējus, aģentūru LETA informēja Valsts policija.

LETA jau iepriekš rakstīja, ka Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Satiksmes drošības pārvalde satiksmes uzraudzīšanai ir iegādājusies vienu bezpilota lidaparātu

Bezpilota lidaparāts ir iegādāts ar mērķi uzlabot kopējo autovadītāju braukšanas kultūru, jo ar to tiks veikta periodiska ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu kontrole. Uzsvars tiks likts uz agresīvas braukšanas, kā, piemēram, automašīnu kolonnu apbraukšana, nepamatota joslu mainīšana, zīmju neievērošana un citu pārkāpumu konstatēšanu.

"Šis ir viens no tehniskajiem līdzekļiem, kas paplašina policijas iespējas uzlabot un kontrolēt satiksmi - ar tā palīdzību var veikt arī satiksmes kontroli vietās, kur policijas ekipāžai var būt grūtāka pārredzamība. Šobrīd satiksmes uzraudzīšanai tiks izmantots viens drons, lai sākotnēji saprastu visas tā iespējas ceļu satiksmes dalībnieku braukšanas kultūras uzlabošanā," uzsver Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

Bezpilota lidaparāts tiek izmantots kā palīgrīks, ar kuru fiksē pārkāpumu no augšas. Dronu pilotē policijas darbinieks, kurš ir ieguvis tā pilotēšanas licenci. Tiklīdz viņš konstatē kādu likumpārkāpumu, par to tiek paziņots netālu esošajai ekipāžai, kura pēc tam aptur ceļu satiksmes noteikumu pārkāpēju. No drona iegūtais video materiāls kalpo kā pierādījums pārkāpumam.

Bezpilota lidaparāts ir iegādāts par Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) līdzekļiem. Tā izmaksas ir 6000 eiro, tajās ietilpst arī Satiksmes drošības pārvaldes personāla apmācība un licences iegūšana.

 
Visi komentāri
 
kasir 17.septembris 2020 14:57
15 4 Atbildēt

nepamatota joslu mainīšana? CSN nav tāda termina. Ja mainīja, tātad vadītājam bija apsvērumi. Vai joslas nomaiņa tagad jāsaskaņo ar tuvāko policijas posteni?

Cita lieta būtu - joslas mainīšana, radot traucēkli vienam vai vairākiem citiem braucējiem. Bet tad tā arī būtu jāraksta, nevis jādzejo kā Rainim.

anonimikis 17.septembris 2020 15:10
1 4 Atbildēt

Ir tak video!

anonimikis 17.septembris 2020 15:10
3 3 Atbildēt

nahuj tā poga pievienot video, ja nestrādā?

youtu.be/VHKHBg12_so

Apgrieziens 17.septembris 2020 15:16
4 1 Atbildēt

Kā es nevaru ciest šitos, kas domā, ka apgriešanās vietā ir 2 joslas.

WALA 17.septembris 2020 15:22
1 0 Atbildēt

pag ja vieni apgriežas un otri šķērso brauktuvi - imo normāli, bet ar konkrēto vietu man nav bijusi vispār saskarsme, nav ne jausmas ka tur viss "sazīmēts"

Kanibaals 17.septembris 2020 18:12
8 2 Atbildēt

Apgriešanās vietās joslu skaits nav noteikts. Jāturas ir pie labās malas kaut vai tāpēc ka šo gudrinieku dēļ reizē griežoties vainigs būs tas kas pa kreisi.

Vernons 17.septembris 2020 19:17
3 7 Atbildēt

Tu nopietni? Es ar fūri, pa savu joslu, ar lielu rādiusu, veicu kreiso, vai apgriežos, un kur Tu redzi vietu vēl kādam!?

Kanibaals 18.septembris 2020 8:35
4 2 Atbildēt

Tu tad ar savu fūri skaties, lai kāds mudaks neielien. Labi ka tev nav fūres, tas tik vēl trūka.

Kanibaals 18.septembris 2020 19:46
0 2 Atbildēt

Tur nav kustība pa loku pēc 70. panta, lai varētu braukt kā grib.

Vernons 18.septembris 2020 10:44
2 8 Atbildēt

Tu lūdzu pārlasi CSN 70. punktu! Tas par stāvokli uz ceļa! Bet par "fūri", mēdzu pabraukt!

Hi hi 21.septembris 2020 22:21
0 0 Atbildēt

Fūre un pabraukt un Vernons?

Maksimums - iedzīt boksā uz bedres vai mazgātuves boksā...

Pilots CP 18.septembris 2020 14:15
0 0 Atbildēt

Super komentārs!Mēs ar kolēģiem pārsmējāmies!

WALA 17.septembris 2020 15:20
3 1 Atbildēt

Intersanti kas šiem protokolā tiek rakstīts, jo man izskatas ka konkrētā gadijuma ar mazu juridisku palīdzību šo pārkāpumu nāktos atcelt, vai uz stipri maznozīmīgu pārcelt ... tik nedrīkst protokolam uz vietas piekrist, vai vēl labāk to yzreiz pareizi nokomentēt ...

Vernons 17.septembris 2020 15:55
6 8 Atbildēt

Poličiem slidens gadījims!

Pļurkt 17.septembris 2020 16:42
2 2 Atbildēt

Kāds vēl slidens?????

1. Nav atļauts šķērsot 3 joslas!!

2. Zīme apgriezties neatļauj pagriezties pa kreisi!

WALA 17.septembris 2020 18:15
2 0 Atbildēt

1) Vot šito par 3 joslu škērsošanu kuru nedrīkst veikt - CSN pantu studijā !

2) kaut kas tev ar pusēm nav pareizi sarakstījies IMO ! Jo visi griežas "nosacīti pa kreisi nu vai taisni !"

Pļurkt 17.septembris 2020 19:22
2 2 Atbildēt

Da izlasi kaut reizi tos nolāpītos CSN kaut reisi savā mūža!!!!!

283.15. 723. zīme "Apgriešanās vieta". Ceļa posmā starp krustojumiem norāda vietu vai pārtraukumu sadalošajā joslā, kur atļauta apgriešanās braukšanai pretējā virzienā. Nogriezties pa kreisi aizliegts

HE 19.septembris 2020 14:53
2 0 Atbildēt

Da vecais impotent pļurkšķi, salabo vienreiz savu redzi, kaut vienreiz mūžā, tu maz saskati kāda turbir ceļa zīme? Kā tu vispār pa ielām pārvietojies?

Kanibaals 18.septembris 2020 8:40
1 0 Atbildēt

Pļurkt atkal ieslīdzis pašapmierinātajā elementā, izmazgā acis un apskaties kāda ir zīme augstāk pievienotajā video, kur tur ir apgriešanās vieta???

WALA 17.septembris 2020 19:38
2 0 Atbildēt

Tātad pārkāpj pilnīgi visi ???

Bradypus 21.septembris 2020 15:59
0 0 Atbildēt

"Poličiem slidens gadījims!"

Lai nu kurš to teiktu... Video uzskatāmi tiek šķērsotas vairākas nepārtrauktās baltās līnijas, kas šajā gadījumā vairs nav nāves soda ceinīgas?

Palaidniex 17.septembris 2020 15:55
6 4 Atbildēt

Latvietis parastais?

Tev patīk kā izpildās atsevišķi indivīdi uz ceļa? Tas uzlabo drošību, atvieglo satiksmi pārējiem? Gan jau ka likumā ir atrunāts veids un ir noteikumi par ko šiem čaļiem likumīgi izrakstīt "pendeles". Neapgalvoju, ka man būs taisnība, bet pieļauju, ka šiem čaļiem piesies agresību braukšanu ar ciktur soda punktiem un visu izrietošo.

Es saprotu, ka latvietim parastajam, ja ar likumu aizliegs iekakāt akā, viņš cīnīsies par šādām tiesībām ar putām uz lūpām, neapjēdzot, ka likums pats par sevi nav slikts un nevajag pret visiem likumiem cīnīties principa pēc. Un, kad būz uzvarējis - pilnām mutēm strēbs pats savu kakaino akas ūdeni...

WALA 17.septembris 2020 16:05
2 2 Atbildēt

Mani tie atsevišķie indivīdi netraucē, un uz nerva nespēj uzkāpt. Satiismi sačakare tie kas stulbības ieplāno, nevis tie kas šādi steidzas, ir dausz citu tizlāku gadijumu, kas tiešā veidā veicina avārijas situācijas ...

anonimiķa ieliktais man uzskatas pēc konkrēta CP resursa izniekošanas ... tas arī viss

Palaidniex 17.septembris 2020 16:26
4 2 Atbildēt

Paga, kā tieši bija jāprojektē tā apgrtiešanās vieta?

2 joslās? nopietni? Ar divām bremzēšanas joslām?

Viena ar izbraukšanu uz brauktuves, otra ar divu joslu brauktuves šķērsošanu, tad nepārtrauktās līnijas šķērsošanu un braukšanu caur blakusteritoriju?

Vel pasaki, ka tie zeperi "nesaprata ko dara", tur ir "pirmo reizi" un tiem nav "ne mazākās nojausmas", kāpēc otrā josla pirms šīs apgriešanās vietas ir lēnāka...

Bet cik saprotu, tikai tāpēc ka ir citas vietas, kur policijai cīnīties ar "satiksmes optimizatoriem" jebkurš drīkst "kakāt tavā" akā?

WALA 17.septembris 2020 17:58
2 1 Atbildēt

man jau no video izskatījās ka uzprojektēts ir stulbums, paksaties pats iekš google maps - pie Ozo golfa kluba, tā nav jopcik vispār par apgriešanās vietu nav uzskatāma, bet gan par tupu nogriešanās vietu un līdz nelabumam stulbi uztaisītu.

Normāli, būtu ka iet izgriešanas josla ar ieskrējiena uz Mīlgrāvja ielu "atpakaļ" un atseivšķa kas ļauj griezties tajā ceļā (liekam Exera iela) kurš šeit tiek rādīts, iebraukšana tajā blakusteritorijā kur tie 2 kadri izlīda cauri ir jāpadara neiespējama no minētās "apgriešanās vietas", vai arī pagriešanās vieta ir jābīda Rīgas virzienā savus 200 metrus.

un tagad - kā ir uztaisīts ceļš - tā arī brauc - un manā skatījumā pareizi arī dara - ceļu drīkst bŗivi sadalīt pēc saviem ieskatiem ja nav norādīts savādāk !

Palaidniex 17.septembris 2020 18:07
2 2 Atbildēt

Kurā gadā to būvēja? Ir kaut aptuvena nojausma?

Kāda tajā gadā bija satiksmes intensitāte?

Ir uzbūvēts kā ir, kas tieši ļauj vai spiež tik rupji ignorēt CSN un pārējos satiksmes dalībniekus?

Tieši tagad jāpārbūvē, kad jau būvē satiksmes pārvadu uz Tvaika ielu? Nopietni?

Ceļu, ja ir CHA nekādu nedrīkst dalīt savādāk, kā tas ir sadalīts ar CHA. Un, pastāsti kā tur apgriezties fūrai?

Bet tā, cik sapratu - ka Tev kaimiņš kakā akā, tad nevis kimiņš ir kretīns, bet Tev nepareiza aka izrakta. Es pareizi saprotu?

WALA 17.septembris 2020 18:26
3 4 Atbildēt

Paklau, tātad ja tev gar māju brauc 3 mašīnas dienā, tad tur būtu vēlams ieprojektēt jo stulbāk jo labāk ... nu tā lai nākotnē varētu pārtaisīt 35 reizes ...

Vai tiešām tēŗejot naudu visādām ne pārāk saprātīgām kampaņām par sat. drošibu nevar saņemties un salabot iepriekšējo sviestu, kur kādam "zīmulis ne tā noslīdējis".

P.S. un pareize CHA ir tāds dēļ liegabarīta transporta, bet tā pati situācija ir Uzvaras bulvārī un vēl 101 un vienā vietā kur kurķa laikā pilnīgi visi uzskata ka ir OK veidot 2 joslas vieglajiem.

P.P.S ja tu neesi uzlicis akai vāku - tev patiesībā vajadzētu "atsēdēt" par nolaidību, un ja neesi uzlicis ka tavs privātīpašums, sētu ( lasi ceļa zīmes vai CHA) un ka dirst nedrīkst - tad kaimiņš "izpilda pilnīgi loģisku lietu" - no tavu privāto tiesību aizskāruma viedokļa - tu neesi parūpējies par savu īpašumu, tātad pilnīgi labprātīgi esi parakstījies viņa sūdus izvest !

viencexperc 17.septembris 2020 16:07
5 3 Atbildēt

Divkāršie lūzeri. Pirmkārt, centās apsteigt, bet nesanāca ( es tiktu garām pirmais), otrkārt, - uzrāvās policijai.

p.s.

neesmu advokāts, bet domāju, ka šo var pārsūdzēt.

Palaidniex 17.septembris 2020 16:29
3 1 Atbildēt

Lai pārsūdzētu, ir jāzina ko ierakstīja protokolā.

p.s.

Principā pārsūdzēt var jebko.

p.p.s.

Te nesenčaļi ar 100+ dB skaļiem izpūtējiem piesējās pie mērījuma. Nu ok - - uz vietas neparaksti papīru, tavu motociklu pa tiešo nogādā mērījuma veikšanai absolūti atbilstošā vietā, nomēra +/- to pašu, tikai pārsūdzēšana un tielēšanās ir tas pats kauns, tikai ar vairākām pajātām stundām. Un vēl - uz mērījuma veikšanas vietu piespiedu kārtā nogādātam mo izpūtējs klusāks nepaliks, atšķirīā no alkohola koncentrācijas asinīs, kas reizēm samazinās proporcionāli laikam, kamēr nonāk līdz analīžu veikšanas vietai.

un 17.septembris 2020 16:53
4 0 Atbildēt

pārsūdzēt var jebko, tikai kāpēc rakstiski apstiprināt savu zābaka statusu? pārkāpi? ir pierādījumi? izciet sodu un vairs nepārkāp!

sākt te vēl tiesāties kā krievu aktieris, kuru advokāts samācīja neatzīt pārkāpumu, atsaucoties uz "neatceros, ka es to būtu darījis" un saucot ekspertus, kas murmulēja par paranormālās ietekmes iespējamo klātbūtni. Šie te ērgļi arī raudās - tur ādere, stūre patu pagriezās!

WALA 17.septembris 2020 18:03
0 1 Atbildēt

Baidost ka attiecībā rpet aktiera "veikumu" likums nav viņa pusē, taču šeit es īsti neredzu ko var piesiet tiem "balkusteritorijas caurbraucējiem/apbraucējiem". Tur vienīgi ko teorētiski varētu mēgināt piesiet - neprātrauktās šķērsošana, bet pēc google maps/streetview . tā līnija ir stipri "pašvaka", tā kā "atmazkas" mierīgi var sadomāt !

P.S. kā jau teicu lai likums pareizi strādātu ir pareizi un gudri tas jāpielieto, un šeit ceļa konstrukcija to nenodrošina nekādā veidā.

Nja 18.septembris 2020 8:14
0 0 Atbildēt

Neuztraucies, neviens neskatās google maps, bet gan pēc fakta kāds tur līnijas!!!!

Palaidniex 17.septembris 2020 18:08
2 2 Atbildēt

Izlasi par ko piesien agresīvu braukšanu.

WALA 17.septembris 2020 18:17
2 1 Atbildēt

Tātad vai pareizi saprotu, ka lielākā daļa tautas pēc tavām domām Uzvaras bulvārī rītos ir pieskaitāmi pie agresīviem braucējiem ...

Kanibaals 18.septembris 2020 8:49
1 2 Atbildēt

Ja CP ierakstīs agresīvs tad ar to pietiek, neatmazgāsies.

ūpja klons 21.septembris 2020 22:32
0 0 Atbildēt

JAP agresīvs ir izplūdis termins un nav apgāžams, pat ja tev ir video. Pat ja video būs redzama paātrināšanās, kura ir ātrāka par pamatplūsumu (2 mašīnām blakus joslā), būsi agresīvs...

Tāds nu mums ir padomju mantojums.

WALA 17.septembris 2020 15:14
5 9 Atbildēt

cerams to lidaparātu var normāli identificēt, citadi ātri vien viņu no debesīm "izšaus" privātīpašnieki ar stroķiem ...

reku 18.septembris 2020 0:08
0 0 Atbildēt

Kā reiz pīļu sezona ir sākusies.

Kanibaals 18.septembris 2020 8:51
2 3 Atbildēt

Atceries ka tas darbojas filmēšanas režīmā un par šaudīšanos ir arī pants. Tā kaimiņu opis bez bises um mednieku apliecības palika, jo draudēja bērniem ar bisi par to ka pagalmā pārāk troksņojot. Šaudīties pilsētā, ko tupāku grūti iedomāties.

WALA 18.septembris 2020 9:24
0 0 Atbildēt

Ptotams ka pilsētā šaudīšanas ir viena lieta, bet laukos pavisam cita ... un bled vēl draudēt, tas tā ka ir drusku jau pa citu tēmu, un pie psihiatra ..., kurš visticamak tādā gadījumā atī pieveiezyu atļauju ..

imzz 18.septembris 2020 11:20
0 0 Atbildēt

Vismaz administratīva, ja ne krimināllieta + ieroča atļaujas zaudēšana. Tā, ka tie "privātīpašnieki (?)" labi padomās, pirms darīs ko tamlīdzīgu :-/

WALA 18.septembris 2020 13:44
3 0 Atbildēt

Lai šos izšautu no debesīm - ieroča autļauju nemaz nevajag, šo pietiekoši daudz kas bez pulvera spēj nobliezt ;)

ūpja klons 21.septembris 2020 22:39
0 0 Atbildēt

šitam piekrist. Gultņa bumbiņa no paštaisītas kaķenes 25 metros bateriju tam drapakam padarīs par atsvaru ar dūmiem.

WALA 17.septembris 2020 18:06
1 1 Atbildēt

P.S. un par tās "apgriešanās" vietas "devumu" ceļu satiksmes drošības jomā es nevaru izdomāt nevienu labu vārdu ...

Palaidniex 17.septembris 2020 18:09
0 1 Atbildēt

Kurā gadā to ceļu projektēja un nodeva ekspluatācijā? Kāda bija satiksmes intensitāte? Un ko tur tagad lāpīt, ja tiek būvēts satiksmes pārvads uz Tvaika ielu un šo varēs vispār likvidēt.

WALA 17.septembris 2020 18:35
1 2 Atbildēt

man prieks ka kaut ko vispār dara, bet neba nu pārvads taps 1 dienā un neba nu uzreiz pazudīs šī principā ļoti bīstamā vieta, kur pa labi redzamība ir diezgan apgrūtināta tiem kas šādi grib braukt zem dzelceļa". Labi ka tur vispār ir jau 50 tiem kas nāk no labās.

dArtanjans 17.septembris 2020 18:15
3 2 Atbildēt

Kādreiz par DE ņirdzām,ka tur ir policejiska valsts. LV sit pāri, viss naudas, naudas un vēlreiz naudas dēļ. Pat pārkāpumu formulējumi tādi glumi, lai tik varētu iekasēt un kabināt nost vākus.

... 17.septembris 2020 18:17
4 0 Atbildēt

Kad pēdējo reizi tevi šī policejiskās valsts policija bez pārkāpuma aipturēja, kas bija tas glumais, ko ierakstīja protokolā? Cik sodu “par neko” samaksāji?

dArtanjans 17.septembris 2020 19:33
3 1 Atbildēt

Strauja paātrināšanās-agresīva braukšana. Parādi man mērvienības šāda veida pārkāpumam. Noplātija rokas un šķīrāmies.

Vernons 17.septembris 2020 18:28
5 7 Atbildēt

Nu ar fūri braucot 100 punkti vēl kādam no labās puses braucot pa kreisi neizdzīvot! Ar autobusu arī!

Kanibaals 18.septembris 2020 8:53
3 3 Atbildēt

Iemācies turēties pie labās puses vai arī slinkums baranku grozīt?

Rr19 17.septembris 2020 18:40
1 0 Atbildēt

Dronu var palaist no rīta virs Jelgavas ielas, šorīt abos virzienos visi brauca agresīvi, virzienā no centra visi apbrauca stāvošos strādnieku autiņus pa pretējo joslu, uz centru, visi pa labo ietvi, pretenzijas neviens neizrādīja, laikam tas ir katru dienu, sen nebiju braucis.

dubis 17.septembris 2020 21:45
4 0 Atbildēt

Bla nu te tak 2x šķērsota nepārtrauktā līnija, ar to pietiek, lai ņemtu nost no trases, sastrēguma apbraukšana pa virsu visam.

WALA 18.septembris 2020 7:17
0 0 Atbildēt

Jā to tur var mēģināt rakstīt protokolā, vienīgis puslīdz realistiski pierādāmais pārkāpyms .

dubis 18.septembris 2020 7:47
0 0 Atbildēt

Nu mēs esam aizdzīvojušies, tas pirmais ir diezgan smags pārkāpums, tā kā pilnīgi normāls iemesls protokolam un vismaz brīdinājuma pirmajā reizē, lai gan par 2x šķērsotu varētu arī bez brīdinājuma iztikt.

Kanibaals 18.septembris 2020 8:58
1 1 Atbildēt

Tur skaidri ir saskatāmas agresīvas braukšanas pazīmes par ko arī sods. Ja mērķis būtu iebraukt DUS tad vēl varētu izlocīties ka tikai līniju šķērsoja, bet te ir pilns komplekts ar vairākkārtēju CSN pārkāpumu.

Kanibaals 18.septembris 2020 9:01
2 1 Atbildēt

Un vispār jābeidz šī pielaidība, ta taču tikai līnija. Nē tās līnijas ir jāuztver kā fiziskas barjeras un attiecīgi arī jāsoda kā būtu sadalošo joslu šķērsojis. Tās līnihas nav tikai tāpat vien un ignorēsana noved pie smagām avārijām. CSN ir skaidri pateikts kad tās var šķērsot. Kļūda ir ka stāvvietas sazīmetas arī ar baltu līniju tad arī tiek uztvertas ka nekas traks un var šķērsot.

WALA 18.septembris 2020 9:28
1 0 Atbildēt

Nu es te vairāk par to ka juridiski šo būs pārāk viegli apstrīdēt, un pēc butības, tas "ceļa izstradājums" pat ja visi ievēro noteikumus, nav drošs lai kā uzto skatītos, un steidzīgie, situaciju vēl vairāk pasliktina ...

Bet stavvietu līnijas tam ir paredzētas - lai tās šķērsotu ! Uz tām nedrīkst novietot, bet pārbraukšana ir paredzēta !

Palaidniex 18.septembris 2020 10:07
1 1 Atbildēt

Ceļa izstrādājums ne ceļa izstrādājums.

Līnijas ir gana skaidri redzamas, tās nav tik nodilušas, nedz arī tās klāj sniegs un ledus.

Ir ceļa zīme par apgriešanās vietyu. Šī ceļa zīme neparedz nogriezties uzreiz pa kreisi.

Lai iebrauktu apgriešanās vietā ir bremzēšanas josla kura no sākuma ir atdalīta ar pārtrauktu, vēlāk ar nepārtrauktu joslu.

Es saprotu, ka latvietis parastais! Dzer vien un slavē kaimiņā piekakātās tavas akas ūdeni, vēl iedot buču tam kaimiņam!

p.s.

Ja līnija apzīmē kraujas malu - cik drusku aiz tās var aizkāpt, lai nenokristu no kraujas un paliktu uz ceļa?

WALA 18.septembris 2020 13:39
2 0 Atbildēt

Nav tur nekādas zīmes par apgriešanās vietu tas 1. kārt, jo citādi tiem kas domā ka brauc pareizi (nelinot caur DUS) arī būtu sodi bieža slānī - jo viņi neapgriežas bet nogriežas !

Tur ir zīme kuru tagad drīksti iztulkot pareizi atbilstoši minētajai vietai un CSN -

405. zīme "Braukt taisni vai pa kreisi";

gribu redzēt vai mācēsi pareizi to iztulkot !

"Have fun", un neaizmirsti pateikties ka ļoti labi un saprātīgi organizēta braukšana !

Palaidniex 18.septembris 2020 14:43
1 1 Atbildēt

Par apgriešanos braukšanai pretējā virzienā piekrītu, bet lai iebrauktu bremzēšanas joslā - tiek šķērsotota nepārtrauktā līnija.

tas pirmkārt

Lai iebrauktu Benzīntankā tiek sķērsota tieši tāda pat līnija, un daļēji vēl arī saliņa

treškārt šis manevrs ir pareizu nogriešanās manevru veikt gribētāju apsteigšana ar papildus ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem

Agresīva braukšana. Seši vai ciktur punkti + prāvs UN PELNĪTS naudas sods.

Kas tur apstrīdams, nesaprotams vai aizstāvāms?

Kā tieši tie čaļi uzlaboja pareizu nogriešanās manevru veicēju manevra drošību aizsedzot skatu pa labi? Ar tādiem "optimizatoriem" visiem ir jārēķinās?

Vēlreiz atkārtoju - nav būtiska rīcības optimizācijas joma - ceļu satiksme, valsts konkurss, otkats, sarunāts darījums, pateicības utt. Kamēr paši ar ko tādu samierināsimies un vai pat vēl vairāk - šādu rīcību atbalstīsim - normālui demokrātiju un godīgu uzņēmējdarbību un politiku neredzēt kā savas ausis. Tā turpimāt Mister, kaimiņa piekakātās akas ūdens slavinātāj!

WALA 18.septembris 2020 9:34
1 0 Atbildēt

ja būs pietiekami liels sods ar kuru kādam būs iemesls aizvilkties līdz tiesai, tad visticamakais rezultats būs tads, ka būs jamaina/jāprecizē termins agresīva braukšana (pieļaujot, ka to CP vispār izmanto) ... labi zinu no daža laba kadra, ka ja juridiski pareizi pieiet jautājumam, arī tiesību atņemšana par dzeršanu, ja vien neesi to uz papira atzinis ir pietiekami viegli "apčakarējams fakts" .

Tādēl nevajadzetu brīnīties ka tiesas velkas gadiem utt. Nav mums likumos utml. īstas kārtības ...

Palaidniex 18.septembris 2020 10:14
3 1 Atbildēt

vienkārši apbrīnojama vēlme būt nbērnuidžrzniekam un meklēt caurumus, kurā savu rupjo pārkāpumu padarīt par nebijušu vai padarīt par legālu manevru.

Tur arī esam, kur esam, ka daudzi "latvieši" dara visu, nevis, lai kā "vecis" uzņemtos un atbildību par tiem varoņdarbiem, kuriem bija "veča" drosme izpildīties, bet tāpēc, ka rīkojas kā bērnudārznieki, kas izdomā visādus ieganstus, meklē visādus smirdīgus uun zemiskus caurumus, lai atkratītos no atbildības par tiem.

TU esi vecis vai neesi vecis? Vai ņuņņa un lupata? Bērnudārznieks, kas par saviem darbiem negrib uzņemties atbildību?

KAS TIEŠI TUR TAJĀ VIDEO NAV REDZAM UN IR NESAPROTAMS? Ja neredzi līnijas - varbūt vajag anulēt medicīnisko izziņu? Varbūt ir jāiegādājās brilles un par to ir jābūt atzīmei atovadīāja apliecībā?

WALA 18.septembris 2020 12:12
1 0 Atbildēt

Tiešām domā ka pats nemeklētu, ja nonāktu tādaā situācijā - es vēl neiznu nevienu kas to neizmantotu, ja kaut kāda iemesla pēc ir palicis vai draud palikt bez tiesībām.

P.S. bet es ne par sevi - man ar Policiju uz ceļiem vispār nav bijusi nekāda darīšana jau vairāk kā 10 gadu (pirms tam kaut kad sen brīdinājumi - 67km/h īsi pirms zīmes 70 Madonā, un par sarkano Brīvības/Tērbatas krustā un pāris radari uz 103 km/h uz Jelgavenes ) , tik kā liecinieks pāris āvārijām esmu pieteicies uzrakstīt paskaidrojumus.

WALA 18.septembris 2020 12:47
1 0 Atbildēt

Sarkanais -ka gājējam ;)

Palaidniex 18.septembris 2020 14:48
0 1 Atbildēt

Es kopš ~ 2001. gada neesmu mēģinājis nekādi izlīferēt par nevienu pārkāpumu. Neesmu savā prātā aizdomājies veikt eļu satiksmē pārkāpumus par kuriem man draudcētu autovadītāja apliecības zaudēšana, līzd ar to neradu pamatu "izlīferēt" no situācijas, kas draud ar tiesību atņēmšanu.

Ja ko tādu izdarīšu - palikšu noteikto laika posmu BEZ vadīāja apliecības, jo to tā pat vien nepiespriež. Ja esmu vecis pārkāpt - esmu gatavs xsaņemt likumā paredzēto sodu. Bet saprotu, ka tev šāda nostāja ir sveša un nesaprotama. Ko lai saka - uzraksti vēl slavinošu rakstu par upeņui garšas niansēm kas parādījušās tavas akas ūdenim pēc tam kad jkaimiņš to sāka regulari piekakāt.

WALA 18.septembris 2020 17:27
2 0 Atbildēt

Man tik vienu gribas teikt "tu tikai nedirs" - pats esmu no "tipa tādiem baigi godīgajiem", bet negrasos izlikties ka nekad un nekur nekādus caurumus nemeklēšu ...

P.S. un manā akā kādam iekakāt būs ļoti grūti ;)

Palaidniex 18.septembris 2020 18:47
0 1 Atbildēt

Nu, re - ar vidējo “latvieti” ir tik sūdīgi, ka tas pat nevar pieļaut ideju - ka kāds var nevēlēties būt ņuņņa un ir gatavs atbildēt par saviem darbiem kā “vecis”. Esmu arī gājis kursus par soda punktu dzēšanai. Un? Droši vien ar kukuļiem un izlīšanas caur adatas aci varētu no tiem izvairīties vai pat tiem ne pietuvoties, bet kā jau teicis tev nesaprast.

Tavā “akā” iekakā regulāri, visās frontēs. Valsts numurzīmju izgatavošanas cenās, tr.līdzekļa ekspluatācijā nodoklī, biļešu cenā sabtransportā, nepietiekamā budžetā valstī, necaurspidīgos sadārdzinātos iepirkumos utt. Utjpr. Tā kā Tavā akā tieši vai netieši iekakā visi kam vien nav slinkums, jo virnmer tak var sarunāt, ielīst, apiet, uz 5 minūtēm utt.. veiksmi tev!

WALA 18.septembris 2020 22:10
0 0 Atbildēt

Tapec lai man stulbi nekāptu uz galvas - es aizvācos no Rīgas. Bet skaidrs ka no visiem "sudiem" izvairities neizdodas, bet par līšanu man gan pulnīgi pohuj - vairāk par vienu tāpat neielīdīs ...

Vernons 18.septembris 2020 10:37
2 7 Atbildēt

Būvējot ceļu, šajā gadījumā pastrādātas divas muļķības!

1. Ātruma samazināšanas josla, kā "zilumzāles" īsa, jo īsa!

2. Vieta kur būtu jāapgriežas jābūt citur! Ne jau pretī iebrauktuvei benzīntankā!

Un tā jau ir ceļa projektētāju "agresija" autobraucējiem

CSL 19. panta 3. punkts "citai personai"!!!

Palaidniex 18.septembris 2020 10:56
4 2 Atbildēt

1. Ātruma samazināšanas josla ir domāta, lai sabremzētos no cik? No 50 km/h! Cik gara tā ir vajadzīga?

2. Interesanti - kas uz tā ceļa bija pirmais - apgriešanās vieta vai benzīntanks? Man šķiet ka benzīntanks tur tika uzbūvēts vēlāk. Es gan pieļauju iespēju ka kļūdos, bet nezkāpēc man šķiet ka izbūves secība bija šāda.

3. Ceļa projektētāju "agresija" un standarti, ātrumi un intensitāte ir krietni mainījušies kopš tā ceļa izbūves datuma. Ļoti bieži ir jāizmanto ceļa infrastruktūra, kura ir tapusi vēl pirms pirmā pasaulkes kara, kuru nav bijis vajadzības, nav bijis vēlēšanās vai nav arī nekādu fizisku un/vai tehnisku iespēju modernizēt atbilstoši šodienas vajadzībām. Piemēru - VEF satiksmes pārvads nu ir arhitektūras augonis Brīvības ielā. Nojaukt nedrīkst - piemineklis, paplatināt - nav iespēju, jau tā šauras ietves. Brūģi likvidēt nedrīkst - piemineklis utt...

Vernons 18.septembris 2020 16:50
2 9 Atbildēt

Tu nekļūdies! Vispirms uztaisa ātrgaitas ceļu un tad to sāk krustot ar lēngaitu ik pēc 100 metriem!

Josla ātruma samazināšanai varēja sākties no tilta un ieskrējiena apmēram tā pat beigties. Nu un kādas tās ir?

Bradypus 21.septembris 2020 16:05
0 0 Atbildēt

Novākt ietves un blakus un blakus uzbūvēt vieglas konstrukcijas gājēju tiltu - sanāktu pilnas četras joslas 24/7. nevis ar izcilo "reverso" sliežu izmantošanu.

WALA 21.septembris 2020 19:28
0 0 Atbildēt

Tas cita starpa būtu baigi labi, jo ar velo tur braucot pāri ari ir regulari grūti izmainities ...

Andris 18.septembris 2020 10:45
3 0 Atbildēt

Sākumā vajadzētu sakārtot ceļu infrastruktūru, lai var normāli braukt, nevis ar muļķībām nodarboties. Būtu labāk par 6000 vienu bedri aizlāpījuši.

Palaidniex 18.septembris 2020 10:58
3 2 Atbildēt

Tad kad jāpārkāpj maksimālais braukšanas ātrums, jāveic aizliegti manevri, jāšķērso napārtrauktās līnijas, "jātambotrē" pa joslām - tā pēkšņi infrastruktūra ir gana laba...

WALA 18.septembris 2020 13:49
2 0 Atbildēt

Redzi ar lielu varbūtību, tiem kas pārkāpj - tās infrastruktūras esamība, neesamība utml. pilnīgi un galīgi nesipj, tas sipj tos kam tur ir jāizbrauc atbilstoši CSN un pietiekoši bieži ...

Un kā redzams tad sipj diezgan būtiski, tikai pieējāties nepareizajai problēmai - katram idiņa policistu nepieliksi + mums CP nav sevišķi daudz, kur nu vēl ar Dronu pilota licencēm ...

Visatļautību ierobežo soda neizbēgamība, nevis soda kā tāda esamība , bet ar mazu varbūtību tikt pieķertam ...

Palaidniex 18.septembris 2020 14:56
3 3 Atbildēt

Par mēģinājumu pārsūdzēt pelnītu sodu vajag iezvanīt dubultu sodu. Un ir forši, ka par kukuļdošanas mēģinājumu iezvana restotus mākoņus.

Ja soda neizbēgamība un izlīferēšanas neiespējamība ir musthave, bet te mēs atkal runājam par to pašu - "nepamanīt" ka pats pārbrauc baltās līnijas un veic "maksas" pagriezienus, milicim izlikties to nemanām, nodokļus nesamaksāt utt. kamēr paši pret jēlu negodīgumu un "vienreiz" vai "uz 5 minūtēm", vai "te jau", vai "kamēr neredz", vai "var sarunāt" utt. var) būsim kur būsim. Un Ņefig kunkstēt ka kaut kas nenotiek kā tam vajadzētu notikt, jo ikvienā jomā atradīsies desmitiem optimizatoru!

650 18.septembris 2020 18:04
1 1 Atbildēt

Žēl tos Lohus, kuriem tur katru dienu jābrauc.Bet ilgtermiņa uztraukumam nav pamata- "labo darbu" ķeksītis ir ievilkts un pēc pāris ned tas 6k vērtais lohadrons noplauks nebūtībā. Līdzīgi kā tas viņa slavenaiss priekšgājējs lohbuss ar lohkamerām pa 50k un 3gab dzēšgumijām kājstarpē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības? Vai zini, ka ir IDP (+ VIDEO) 1.DAĻA 6

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības un tās ekonomiskās zonas? Vai zini, ka iespējams pasūtīt CSDD starptautiskās vadītāja tiesības par 19,84 EUR? jāgaida 2-3 darba dienas Lasīt vairāk

 

BMW X5 no 2028. gada arī ūdeņraža degvielas versijā (+ FOTO) 2

Vācijas autobūves uzņēmums BMW papildinās populārā SUV piedāvājumu ar ūdeņraža degvielas elementu versiju iX5 Hydrogen, tādejādi X5 būs pieejami kopumā pieci piedziņas veidi. Lasīt vairāk

 

Ķīnas ražotāja BYD hiperauto sasniedz gandrīz 500 km/h; rekords tiek apšaubīts (+ VIDEO) 5

Ķīnas autoražotāja BYD apakšzīmola Yangwang modelis U9 Extreme Papenburgas testēšanas trasē Vācijā sasniedzis 496,22 km/h, kas būtu jauns pasaules ātruma rekords sērijveida automašīnām, tomēr pastāv bažas, vai visi nosacījumi ir ievēroti. Lasīt vairāk

 

Viena no lielākajām kravas lidmašīnām AN-124 paceļas gaisā no Rīgas lidostas - 21.09.2025 (+ VIDEO) 13

21. septembrī 2025 plkst. 10.48 Rīgas lidostā pacēlās gaisā Antonov Airlines AN-124 100 “Ruslan” – viena no lielākajām kravas lidmašīnām pasaulē. Šis reti redzamais lidojums Latvijā piesaistīja aviācijas entuziastu uzmanību. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti