Aprīļa izskaņā interneta vidē lielu sabiedrības uzmanību piesaistīja kāds video, kurā redzams, ka vairāki motociklisti klaji ignorēja sarkano aizliedzošo signālu pie dzelzceļa pārbrauktuves Ogrē, un, apdraudot savu drošību, šķērsoja dzelzceļa pārbrauktuvi.
Par video materiālā redzamajiem pārkāpumiem Valsts policija uzsāka administratīvā pārkāpuma procesus un veica izmeklēšanas darbības, kuru laikā tika noskaidroti vairāki video redzamie motocikla vadītāji un tie saukti pie administratīvās atbildības.
Veicot izmeklēšanas darbības administratīvā pārkāpuma procesos, Valsts policija ir noskaidrojusi 15 motociklu vadītājus, kuri šī gada 29. aprīlī šķērsoja dzelzceļa pārbrauktuvi Ogrē pie sarkanā aizliedzošā signāla. Konkrētie motociklu vadītāji ir saukti pie administratīvās atbildības par agresīvu braukšanu un piemērots naudas sods amplitūdā no 70 līdz 200 eiro.
Tāpat vairākos gadījumos pie administratīvās atbildības ir saukti motociklu īpašnieki par ziņu nesniegšanu par tiesisko transportlīdzekļa lietotāju, kurš vadīja transportlīdzekli pārkāpuma izdarīšanas brīdī. Par šādu pārkāpumu motociklu īpašniekiem ir piemērots naudas sods amplitūdā no 70 līdz 500 eiro.
Savukārt vēl dažos gadījumos Valsts policija turpina skaidrot motocikla vadītājus, lai sauktu viņus pie administratīvās atbildības par agresīvu transportlīdzekļa vadīšanu, šķērsojot dzelzceļa pārbrauktuvi pie sarkanā aizliedzošā signāla.
Valsts policija atgādina, ka vilciena bremzēšanas ceļš ir krietni lielāks, nekā automašīnai – klaja noteikumu ignorēšana dzelzceļa tuvumā vai uz pārbrauktuves var novest pie traģiskām sekām. Būtiski, lai satiksmes dalībnieki apzinās, ka esot dzelzceļa tuvumā, visa uzmanība jāpievērš drošībai – obligāti jāievēro noteikumi, tāpat jāizņem austiņas no ausīm, lai varētu dzirdēt apkārt notiekošo, kā arī viedierīces jānoliek nost, lai varētu pilnu uzmanību pievērst drošam ceļam.
Kolektīvs noziegums jau nav noziegums!
Jautājums policijai. Jūs uzraugat likumību! Kāpēc virzienrādītāju kolektīvi visi ignorē? Kāpēc STOP signāls ir tikai ar augšup paceltu roku? Kāpēc vieglie bez aiztures nozog lieliem smagiem Distanci? Kāpēc ar CSN 105. punkta vienu trešdaļu Jūs atceļat CSN būtību?
Nestrādā tavs stopsignāls ar paceltām rokām! Tas jau sen ir pierādīts National Geographic Aviokatastrofu izmeklēšanā! Tur pirms katras lidmašīnas iespraušanas zemē vai klintī viss salons vicina rokas pa gaisu un nekas nebremzējas un nepagriežas!
Un vēl viena lieta - tev par maz ka pus Rīga braukā ar pastāvīgi ieslēgtu brīdinājuma signālu ka tūliņ bremzēs un strauji? Tu pavēro cik daudzi šoferi atšķir aizmugures miglas lukturus no bremžu gaismām un paskaties cik bieži Rīgā ir migla! Pus Rīga katru dienu tevi brīdina ar aizmugures miglas lukturi ka tūliņ bremzēs! Par maz?
Tie ir gasterbeiteri no UK. Tur bieži migla.
Ūpim! Kad un kur Tavi kursanti ieslēdz virzienrādītāju?
Kas Tavam auto, pirms manevra pirmais parādās? Stop signāls vai virzienrādis?
Stāvoklis joslā manevram tiek korekti izpildīts?
Spoguļos kursants skatās?