Daugavpils šosejas (A6) 159. kilometrā netālu no Jēkabpils vandāļi ir mēģinājuši iznīcināt vidējā ātruma kontroles ierīci. Pateicoties iekārtas drošības sistēmai, tā netika bojāta – vidējā braukšanas ātruma kontroles posms darbojas un ierīces fiksē pārkāpumus.
Par noziedzīgo nodarījumu VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) vērsusies Valsts policijā (VP).
Kā zināms 16 valsts autoceļu tīkla posmos ir ierīkota vidējā ātruma kontroles sistēma un, kā liecina sākotnējie statistikas dati, šajos posmos par 38% ir samazinājies ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) ar cietušajiem skaits, savukārt CSNg ar ievainotajiem un smagi ievainotajiem samazinājušies par 50%. Tuvākajā laikā uz valsts autoceļiem plānots ierīkot vēl 17 vidējā ātruma kontroles posmus.
Sen jau bija laiks tos vid ātruma radarus demontēt. Žēl, ka līdz galam tas neizdevās.
Visi tie radari ir hu*iņa, kas neuzlabo satiksmes drošību, bet pārceļ apdzīšanas un ātruma pārsniegšanu uz citām vietām.
Kur diez ir kāds pētījums, ka ātrumu nevarētu pārsniegt pašā V/vid radara darbības zonā? Vai turpat riskanti apdzīt,pārkāpt nepārtraukto, agresīvi uzvesties?
Cik ir reālo sodīto/Par! momentālā (reālā) ātruma pārkāpumiem tieši V/vid iecirkņos?
Ja pārkāpjošā bandīta ceļamērķis (vai Galamērķis) atrodas padsmit km garās V/vid zonas vidū- nu kādā diez veidā viņu varētu saukt pie kaut minimālākās atbildības?
Kādēļ? Tagad vismaz var mierīgi radara zonā atvilkt 200plus un pēc tam vilkties uz 50plus, lai vidējais izveidojas ap tiem 90