Apdrošinātājs: TOP 3 manevri, kuru dēļ visbiežāk notiek avārijas - iAuto

Apdrošinātājs: TOP 3 manevri, kuru dēļ visbiežāk notiek avārijas 5

 

Foto: iAuto.lv

Ergo | 31.oktobris 2015 14:29

Manevri, kuru dēļ visbiežāk notiek ceļu satiksmes negadījumi pilsētās, ir distances neievērošana, priekšrokas nedošana, izbraucot uz galvenā ceļa, un bieža joslu maiņa, braucot intensīvas satiksmes apstākļos, – tā liecina apdrošināšanas sabiedrības ERGO speciālistu apkopotā informācija. Analizējot OCTA pieteikumus, aptuveni 65% ceļu satiksmes negadījumu notiek, veicot iepriekš minētos manevrus.

“Nepārtraukta joslu maiņa ir tendence, kas iet roku rokā ar kopējo braukšanas kultūru, kas valda mūsu šoferu vidū. Sadursmes cēlonis bieži ir saistīts gan ar pagrieziena signāla nerādīšanu, veicot šos manevrus, gan ar agresīvu braukšanu un mēģinājumiem iespraukties starp citiem auto, lai gan vietas tam nav pietiekami,” stāsta Ivars Vismanis, ERGO Atlīdzību regulēšanas departamenta direktors. Arī rāvējslēdzēja principa ignorēšanu un vispārējas pieklājības trūkumu viņš min kā iemeslus ceļu satiksmes negadījumiem, kuri varēja arī nenotikt, ja vien autovadītāji būtu savstarpēji saprotošāki un laipnāki.

Lai arī šādi negadījumi notiek ļoti bieži, saskaņā ar ERGO datiem tajos radītie bojājumi transportlīdzeklim lielākoties nav lieli, un parasti tie ir saskrāpēti spārni vai atdures stieņi, izsisti lukturi u.tml. Vidējā atlīdzība šādos gadījumos ir ap 400 eiro.

Lai izvairītos no nepatīkamām situācijām, šoferiem ieteicams pirms jebkādu manevru veikšanas objektīvi novērtēt, vai tam pietiks laika un vietas. Nevajadzētu paļauties uz pieņēmumu, ka gan jau citi satiksmē iesaistītie visu pamanīs un palaidīs. Tapat steigā ieteicams neprovocēt situācijas, neievērojot distanci, jo nekad nevar zināt, cik veikli uz izmaiņām satiksmē reaģēs priekšā vai blakus braucošā transportlīdzekļa vadītājs. Svarīgi ir iekļauties satiksmes plūsmā un ievērot cieņu pret citiem tās dalībniekiem.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
vilks 31.oktobris 2015 15:16
4 2 Atbildēt

Vai kādreiz būs tā,kad PAMĀCĪTĀJA lomā būs SATIKSMES eksperts,kursh spēj savienot satiksmi ar SATIKSMES NOTEIKUMIEM? Shitie kabinetu žurkas ir tā apnikushi ...

Palaidniex 31.oktobris 2015 15:27
2 3 Atbildēt

Lielakā daļa kaut kā spēj savienot. Nespējnieki bieži iekļūst avarijās...

Ja nespēj pabraukt - ir sabiedriskais transports.nun kas tur grūti izpildāms vai neizpildāms tajos CSN?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izmēģina konceptam, sola sērijveidā - Peugeot ieviesīs Hypersquare stūres sistēmu (+ FOTO) 2

Peugeot prezentējis Polygon Concept – kompaktu un dinamisku konceptauto, kurā viens no svarīgākajiem un interesantākajiem jaunievedumiem ir Hypersquare stūres sistēma, kas jau no 2027. gada iegūs sērijveida pielietojumu kādā no jaunākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Salacgrīvā atklāts jaunais tilts pār Salacu (+ VIDEO) 2

Pēc pusotra gada ilgas gaidīšanas un neērtībām remonta laikā, šodien atklāts jaunais Salacgrīvas tilts. Būvniecībā pirmo reizi Latvijas vēsturē izmantota tā dēvētā uzbīdīšanas metode. Tilts ne tikai ir nozīmīgs dažādu kravu pārvadājumiem starp Baltijas un Skandināvijas valstīm, bet ir arī stratēģiski svarīgs objekts militārā ziņā. Lasīt vairāk

 

Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas 24

Bojāts, nefunkcionē vai arī vispār nav - bezmaksas kvēpu filtru pārbaude atklāj ainu latviešu autoparkā Lasīt vairāk

 

Porsche izlaiž brīvībā ocelotu – jauns īpašais modelis vienā eksemplārā 3

Atzīmējot Porsche Latin America 25. gadadienu, vācu autoražotājs izstrādājis jaunu īpašo modeli Ocelot, kas radīts uz 911 GT3 bāzes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti