Rīgā uzlabos neregulējamas gājēju pārejas - iAuto

Rīgā uzlabos neregulējamas gājēju pārejas 11

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 25.maijs 2020 12:23

Lai pilnveidotu satiksmes organizāciju un uzlabotu drošību gājējiem un velobraucējiem, Rīgas domes Satiksmes departaments sācis darbu pie neregulējamo gājēju pāreju satiksmes drošības uzlabošanas, aģentūru LETA informēja departamentā.

Plānots, ka gājēju pārejas tiek aprīkotas ar norobežojošajiem elementiem un brauktuves konkrētajās vietās tiks sašaurinātas, padarot tās ērtāk un drošāk šķērsojamas gājējiem un velobraucējiem. Darbs jau sākts Mārupes ielā, Kurzemes prospektā, Kalnciema ielā, Dzelzavas ielā, Braslas ielā, Bāriņu ielā un Bebru ielā.

Savukārt, lai no Vanšu tilta ērtāk nokļūtu centrā, sākta neregulējamas gājēju pārejas izveide Citadeles ielā pie Krišjāņa Valdemāra ielas. Paredzēts, ka rezultātā gājēji un velobraucēji no Vanšu tilta ērti un droši varēs šķērsot Citadeles ielu, kura būs aprīkota ar norobežojošajiem elementiem, apzīmējumu un ceļa zīmēm.

Tāpat turpinās darbs pie apmaļu nolīdzināšanas, lai gājēji ar kustību traucējumiem, māmiņas ar bērnu ratiem un velobraucēji varētu ērtāk pārvietoties. 

Iedzīvotāji par nepilnībām infrastruktūrā var departamentu informēt zvanot uz bezmaksas tālruni 80003600 vai vietnē "www.veloslazdi.datuskola.lv".

Par "veloslazdiem" tiek uzskatītas vietas, kas traucē velobraucēju ērtu un drošu pārvietošanos - bedres, apmales, šauras un nepārredzamas vietas un tamlīdzīgi.

iAuto saistītie raksti:

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Laaciz 26.maijs 2020 8:15
4 1 Atbildēt

Kurš ir tas cirvis kam ienāca prātā uz Citadeles ielas pāreja? Tur burtiski pārdesmit metrus nostāk no Valdemāra ielas ir regulējama pāreja! Tas pamuļķis, kas šito izdomāja kaut reizi ir bijis tur un paskatījies, kas tur notiek pīķa stundās? Tas vēl vairāk palēlinās auto tikšanu uz Vanšu tilta. Kārtējo reizi pierāda, ka satiksmes departaments ir bars ar idiotiem.

Spilgts piemērs no Imantas par ko nesen bija sižets Bez Tabū, šķiet. Zentenes iela gals pie Anniņmuižas bulvāra. Mašīnas novieto abās pusēs, ka rodas grūtības izbraukt. Bet tā vietā, lai paplašinātu uz zālājā rēķina vienu pusi ielai, lai izveidotu ko līdzīgu, kas ir nedaudz tālāk (kabata), iespraudīs zīmi "apstāties stāvēt aizliegts". Jo tā acīmredzot ir vieglāk un viss ko viņu 0 kompitence spēj izdomāt...

Freijers 25.maijs 2020 14:31
4 0 Atbildēt

Interesanti, ko viņi tur plāno Kalnciema ielā šaurināt ? No divām joslām taisīs vienu ? FR, kas tur abos galos ir, ar tiem par maz ? Kalnciema ielas pāreju (kas pie kvartāla) varēja tuvāk pieturai pārcelt un neko nevajadzētu čakarēties, bet ar atlikušām neņemties...."Patterns" tagad skaidrs, vispirms uz maģistrālām ielām saradīsies pārejas un tad sāks satiksmi dirsināt, jo kādam slazdi, kādam nepatīk, bet lattes jaunatnei vajag.

imzz 25.maijs 2020 15:57
3 0 Atbildēt

Jādomā, šajā vietā ( Citadeles/Valdemāra ) pāreju nevar izveidot pie pašas Valdemāra ielas, jo tad tie auto, kuri izgriež uz Vanšu tiltu dabūs apstāties uz pašas pārejas, lai palaistu tos, kuri nesas augšā no Kronvalda bulvāra puses. Ja to izveidos gabalu tālāk, tad aiz pārejas līdz izbrauktuvei uz tiltu būs vieta tikai vienam vai diviem auto. Tālāk pāreju nav vērts taisīt, jo pie nākošā krustojuma tikai 50 m tālāk viena jau ir.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunais VW Crafter + FOTO

Jaunais VW Crafter pārsteidz ar gaitas kvalitāti un vadīšanas komfortu. Lasīt vairāk

 

Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 ražošanu 2

Ķīnā uzsākta uzlādējamā Plug-in hibrīda Volvo XC70 ražošana. Ar trīs elektromotoriem apveltītais SUV pirmizrādi svinēs 27. augustā un uzreiz kļūs pieejams pasūtīšanai. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgs starts – elektriskais Mercedes eActros 600 darbībā jau 15 valstīs 5

Mercedes elektriskais kravas auto ar sniedzamību līdz 500 kilometriem, ir veiksmīgi startējis un tiek izmantots nu jau 15 pasaules valstīs, aptverot plašu darbības spektru, kas sākas ar speciālo transportu piena savākšanai un beidzas ar tālsatiksmes pārvadājumiem. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes motoru Koenigsegg pārspēj elektriskā Rimac rekordu (+ VIDEO) 6

Kas ir labāks – automobilis ar degvielas motoru vai elektrisko piedziņu? Koenigsegg saka, ka pirmais un pierāda to darbos. Rekords 0-400-0 km/h disciplīnā atgriezies pie zviedriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti