Pagarina termiņu konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas - iAuto

Pagarina termiņu konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas 3

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 17.maijs 2021 9:53

Divu Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) iesniegtu sūdzību dēļ līdz 8.jūnijam pagarināts pieteikumu iesniegšanas termiņš VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) konkursā par inteliģentās transporta sistēmas ieviešanu uz Vidzemes šosejas, liecina informācija Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS).

Sūdzības par iepirkuma dokumentos iekļautajām prasībām iesniegusi SIA "Kemek Engineering" un SIA "Dexfor".

Kā ziņots, inteliģentās transporta sistēmas ieviešanai uz Vidzemes šosejas plānots atvēlēt 1,259 miljonus eiro. Paredzēts ieviesti viedos dinamiskās satiksmes vadības risinājumus ar nolūku paaugstināt satiksmes drošību un samazināt braukšanas laiku posmā Rīga-Sigulda-Veclaicene.

Pēc LVC pārstāvju skaidrotā, viedie satiksmes vadības risinājumi sniegs jaunas iespējas informēt autovadītājus par brauktuves stāvokli, satiksmes situāciju uz ceļa, kā arī drošas braukšanas principiem ziemas apstākļos. 

Konkursa uzvarētājs veiks sistēmas projektēšanas un instalācijas darbus, uzlabos un uzstādīs jaunu autoceļa meteoroloģisko staciju, uzstādīs autoceļa monitoringa kameras un maināmās informācijas ceļazīmes, kā arī ieviesīssatiksmes vadības sistēmu.

No projekta kopējā finansējuma lielākā daļa jeb 1,02 miljoni eiro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzekļi. Projekts tiek realizēts sadarbībā ar Igaunijas transporta administrāciju.

Atbilstoši Ceļu satiksmes likumam inteliģentās transporta sistēmas ir tādas, kurās informācijas un sakaru tehnoloģijas izmanto autotransporta jomā, ietverot infrastruktūru, transportlīdzekļus un ceļu lietotājus, satiksmesun mobilitātes pārvaldībā, kā arī, lai nodrošinātu saskarni ar citiem transporta veidiem.

LVC izveidota 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.
 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nu zjbs 18.maijs 2021 9:09
1 1 Atbildēt

Tagad visi lohi krosoveros nevis vēros ceļu un ziemā - āra termometru, bet mauks uz maksimālo atļauto jo sistēma garantē drošību. Vienkāršāk un lētāk būtu domāt jebkādos laika apstākļos, bet kungi kas ievieš šādas sistēmas, tad negūtu peļņu, vai ne.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 9

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti