Velosipēdistus aicina braukt pa velo infrastruktūru, neapdraudot gājējus - iAuto

Velosipēdistus aicina braukt pa velo infrastruktūru, neapdraudot gājējus 15

 

Foto: Mārtiņš Otto

CSDD | 18.jūnijs 2021 19:17

Lai uzlabotu vismazāk aizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku – gājēju – drošību pilsētvidē, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) sadarbībā ar Apvienību “Pilsēta cilvēkiem”, apdrošināšanas sabiedrību “ERGO” un degvielas mazumtirgotāju “Circle K” kampaņas “Brauc ar galvu” informatīvā akcijā uzrunāja tos velosipēdistus, kuri pārvietojas pa ietvi tā vietā, lai izmantotu braukšanai paredzētās velojoslas un veloceļus.

Akcijas laikā Apvienības “Pilsēta cilvēkiem” pārstāvji mudināja velosipēdistus plānot savu braucienu pilsētvidē, pēc iespējas integrējot maršrutā pieejamo velo infrastruktūru. Akcijas laikā tika uzsvērts, ka pa ietvi drīkst braukt tikai īpašos gadījumos intensīvas satiksmes vidē un apgrūtinātos vai bīstamos braukšanas apstākļos.

Līdz ar informāciju par drošas braukšanas pamatprincipiem, apdrošināšanas sabiedrība “ERGO” velosipēdistiem sniedza informāciju par velosipēda un skrejriteņa komplekso apdrošināšanu, savukārt, “Circle K” degvielas uzpildes stacijās velobraucēji, kā pateicību par veltīto laiku sarunai par drošību ceļu satiksmē, varēs baudīt bezmaksas kafiju. 

Lai veicinātu ceļu satiksmes dalībnieku drošību, CSDD īsteno sociālo kampaņu “Brauc ar galvu”. Kampaņā tiek uzrunāti gan velosipēdisti, gan autovadītāji, aicinot satiksmes dalībniekus uz savstarpēju cieņu. “Brauc ar galvu” aktualizē gan rakstītos, gan nerakstītos ceļu satiksmes drošības aspektus, kā arī piedāvā ieteikumus, kā pēc iespējas ērtāk un drošāk izmantot pilsētvidi un ceļus ārpus tās. Informatīvie un izglītojošie kampaņas materiāli pieejami vietnē www.braucargalvu.lv.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pareizi 18.jūnijs 2021 21:04
5 4 Atbildēt

Minies pa veloceļu vai ja tāda nav - pa brauktuvi. Ietve ir gājējiem. Viss pēc CSN.

imzz 19.jūnijs 2021 8:40
3 0 Atbildēt

Cik droši riteņbraucējam ir uzkrist uz barjeras , tas vēl ir jautājums. Katra vertikāla struktūra, barjera vai stabiņi, palielina traumu iespēju, jo jāparedz riteņbraucēja krišanas iespēju. Risinājums ir, ka tai barjerai vai nu jābūt mīkstai, vai jābūt nevis barjerai, bet 1.80m augstai sētai :-/

Motorists 18.jūnijs 2021 21:26
3 0 Atbildēt

Kad gājēju pareizi notriec tas vairs apkārt nevazājas un netraucē gasēt pa pilsētu. Vot šitā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 1

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Nepilni 73 000 eiro – 390 Zs jaudīgais Formentor VZ5 4000 vienībās 8

Eiropas tirgū pasūtīšanai kļuvis pieejams jaudīgs un ekskluzīvs Cupra modelis - Formentor VZ5, kas tiks saražots vien 4000 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Ļoti grezns Unimog, bet – tikai vienā eksemplārā (+ FOTO) 8

Par godu uzņēmuma 80. gadu jubilejai, Mercedes-Benz Special Trucks izstrādājis unikālu transportlīdzekli, ko droši var saukt par greznāko Unimog, kāds jebkad radīts. Lasīt vairāk

 

Atteikšanās no iekšdedzes dzinēju aizlieguma kritizē Volvo un Kia 19

Daži autoražotāji nebūt nepriecājas par Eiropas Savienības kursa maiņu attiecībā uz pilnīgu iekšdedzes motoru aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti