Tagad 30 km/h - Parīzē ievieš maksimālā ātruma ierobežojumu - iAuto

Tagad 30 km/h - Parīzē ievieš maksimālā ātruma ierobežojumu 28

 

Ilustratīvs attēls Foto: Pexels.com

iAuto | 31.augusts 2021 14:02

Pa lielāko daļu Francijas galvaspilsētas ielu turpmāk varēs pārvietoties ne ātrāk kā ar 30 kilometriem stundā.

Maksimālā ātruma ierobežojums līdz 30 km/h stājās spēkā 2021. gada 30. augustā. Tas ieviests, lai uzlabotu satiksmes drošību Francijas galvaspilsētā, samazinātu negadījumu skaitu un gaisa piesārņojuma līmeni, kā arī atslogotu autostāvvietas pilsētas centrā.

Varas iestādes cer, ka tas palīdzēs pārliecināt vairāk iedzīvotāju pārsēsties uz sabiedrisko transportu, izmantot velosipēdus vai doties pastaigās.

Ierobežojums ieviests lielākajā daļā Parīzes ielu. Izņēmums ir pilsētu ieskaujošais Perifērijas apvedceļš, pa kuru var braukt ar ātrumu 70 kilometri stundā, un citas lielas "artērijas" - bulvāri, ieskaitot Elizejas laukus.

Parīze nav vienīgā Francijas pilsēta, kas krasi samazinājusi atļauto pārvietošanās ātrumu, lai uzlabotu vides stāvokli un palielinātu drošību. Tas pats ierobežojums jau ir ieviests aptuveni 200 valsts pilsētās, bet paredzams, ka no 2022. gada tam pievienosies Liona, Francijas trešā lielākā pilsēta.

 

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jau dzirdu 31.augusts 2021 14:09
18 5 Atbildēt

Vernona, 650, viencexperta vaimanas par to ka lēnāk par 50+10 pa virsu viņi braukt nemaz nemāk, to nedarīs un ka vispār dzīve tūlīt izbeigsies.

Geto 31.augusts 2021 21:05
6 4 Atbildēt

Geto ir tagad, kad auto stāv probķos un taisa gāzes kameru visam dzīvajam.

650 1.septembris 2021 11:35
5 1 Atbildēt

"Citos" (ne/braucēju) p-ortālos rakstīts, ka šodn tiekot demontēti altonavas/vācieša vārdā nosauktie Stabiņi.

Jautājumš- kādam DDD-jobam bija jjābūt, lai savulaik tos tur ieskrūvētu.Kas un/vai kāpēc to ierosinanāja apstiprinonanāja.Vienīgais ,par ko jautājumu nav- kurš par to maksāja.Vane, cien. Lohi ?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 5

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti