Visi komentāri - Reinis Nitišs pirms izšķirošajām cīņām Argentīnā

Reinis Nitišs pirms izšķirošajām cīņām Argentīnā 1

 

Reinis Nitišs Foto: Publicitātes

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 21.novembris 2014 16:40

Pavisam drīz, 28.un 29.novembrī Argentīnā tiks aizvadīts pēdējais Pasaules rallijkrosa čempionāta posms. Lai cīnītos par vietu uz goda pjedestāla Argentīnā startēs arī jēkabpilietis Reinis Nitišs.

Starp priekšpēdējo un pēdējo čempionata posmiem sportistiem ir "mazliet" laika, lai sagatavotos pēdējam "iznācienam". Arī Reinis Nitišs cītīgi gatavojas izšķirošajām cīņām. Reinis uzskata, ka liela nozīme būs psiholoģiskai sagatavotībai. "Tik izšķirošā brīdī ar augstu motivāciju ir jāspēj maksimāli koncentrēties, lai varētu iet uz labu rezultātu", stāsta Reinis. Uz rezultātu būs jābrauc jau ar pirmajiem trases metriem, nozīme būs katram izcīnītajam punktam ne tikai finālbraucienos, bet arī kvalifikācijas kārtās.

"Komandā ir laba gaisotne. Visa komanda nopietni gatavojas pēdējam čempionāta posmam. Mēs ar Andreasu Bakkerudu cīnīsimies ne tikai par godalgām braucēju ieskaitē, bet arī par Olsbergs/MSE uzvaru komandu vērtējumā. Starp komandām mums ir labas izredzes izcīnīt čempionu titulu. Tas uzliek papildus slogu, jo cīņas karstumā nedrīkst aizmirst par komandu", stāsta Reinis.

Sezonas sākumā izpaudās visas Olsbergs/MSE komandas labā sagatavotība attiecībā pret citām komandām. Labi braucēji pluss lielisks auto un abi zilganbaltie Fordi regulāri finišēja vadošajā trijniekā.Taču sezonas otrajā pusē arī citas komandas bija tikušas galā ar savu auto "bērnu slimībām" un cīņa par finālu bija kļuvusi daudz spraigāka. "Auto kļuva līdzīgāki un vairāk bija  cieša cīņa, kontakti. Reti sanāca izbraukt tīrus apļus. Tas stipri ietekmēja braucienu laikus, tātad arī kvalifikācijā izcīnītos punktus un vietu pusfinālā", stāsta Reinis.

Rallijkross ir raksturīgs ar to, ka jāmāk braucēju burzmā atrast labāko trajektoriju sev un neļaut to izmantot konkurentam, piespiest tam kļūdīties un pārsteigt ar neparedzamu, agresīvu apdzīšanas manevru. Lai to paveiktu, ar meistarīgu braukšanu vien nepietiek, ir jāuzkrāj zināma pieredze, lai nepieciešamības gadījumā, atbilstošā situācijā varētu to pielietot. "Kopš startēju rallijkrosā, esmu iemācījies izmantot savas trajektorijas un aizvadīt stabilus braucienus. Tas man ir ļāvis saglabāt auto tehniskā kārtībā un uzrādīt labus rezultātus, bet cīnoties Super Car klasē ar stabilitāti vien nepietiek. Citi brauc ļoti agresīvi, lauž tehniku, šādi spējot uzrādīt labus apļa laikus. Kad tev apkārt ir četri ātri braucēji, tad to nav tik viegli izdarīt. Sezonas garumā esmu sapratis, ka lai brauktu ātri, ir jābūt pārējiem priekšā. Vēl esmu sapratis, ka lai to izdarītu ir vēl daudz jāmācās. Tāpēc jau komandas uzstādījums šosezon bija cīnīties par vietu pusfinālā", atzīst Reinis.

Viens no jēkabpilieša konkurentiem cīņā par godalgu būs komandas biedrs Andreas Bakkeruds. Reinis uzskata, ka šajā cīņā uzvarēs ātrākais. Lai cik arī spraiga cīņa nebūtu, nekādi neatļauti paņēmieni netiks izmantoti ne no viena braucēja puses. "Abi ar Andreasu esam labi draugi un mēs cienām viens otru kā ātru braucēju, tāpēc visu izšķirs meistarība", uzskata Nitišs.

Atlikušas pēdējās sacensības Argentīnā, kur izšķirsies atlikušo čempionāta medaļu liktenis. Lai kāda būtu situācija un cik spēcīgi konkurenti,Reinis darīs visu, kas ir viņa spēkos, lai iepriecinātu Latvijas fanus, atbalstītājus, ģimeni, visus, kas seko jēkabpilieša sporta gaitām Pasaules trasēs. 

 
Visi komentāri
 
Nellija 22.novembris 2014 8:27
1 0 Atbildēt

Lai tev viss izdodas Reini!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti