Visi komentāri - Reinis Nitišs uzvar Kārlstadē

Reinis Nitišs uzvar Kārlstadē 1

 

Startē Nitišs un Radstrems Foto: rallycross.com

iAuto | 14.februāris 2015 21:30

Zviedrijas pilsētā Kārlstādē aizvadīts RallyX on Ice sacensību otrais posms, kurās ar mainīgām sekmēm startēja Latvijas braucēji Reinis Nitišs un Jānis Baumanis

Kārlstadē vairāki braucēji stājās uz starta pirmo reizi. Starp viņiem bija arī rallija eksčempions Markus Gronholms un jēkabpilietis Reinis Nitišs. Otrajam mūsu braucējam Jānim Baumanim šis bija jau otrais starts seriālā.

Izloze jau priekšbraucienā kopā saveda Nitišu un Baumani. Braucienā nelielu kļūdiņu pieļāva Jānis Baumanis. Tika aizķerts sniega valnis. Šis incidents mazliet sabojāja Jāņa rezultātu. Visai negaidīti arī kvalifikācijas braucienos vienā braucienā tikās Jānis ar Reini. Cīņa šoreiz bija ļoti līdzīga, taču finišā jēkabpilietis tomēr ātrāks. Pēc rezultātu apkopošanas Jānis Baumanis netiek izslēgšanas braucienos, bet Reinis iet tālāk.

Izslēgšanas serijas pirmajā braucienā Reinis Nitišs pārspēj zviedru rallija braucēju Tomasu Radstrēmu un iekļūst nākamajā kārtā. Savukārt Reiņa komandas biedrs Andreas Bakkeruds kļūdas cīņā ar Markusu Gronholmu un soms arī iekļūst pusfinālā. Vietas pusfinālā izcīna arī Kevins Eriksons un Sebastjans Eriksons.

Pusfinālos norit ļoti aizraujošas cīņas. Pēc sīvas spēkošanās Markus Gronholms zaudē Kevinam Eriksonam tikai septiņas sekundes tūkstošdaļas. Tātad Gronholms netiek finālā. Reiņa un Sebastjana Eriksona brauciens aizrit tik pat sīvā cīņā. Spriedzi neiztur Eriksons un avarē. Reinis finālā pret Kevinu Eriksonu.

Finālā dramatiskā cīņā Reinis Nitišs apliecina savu meistarību un izcīna uzvaru. Reinis visiem apliecināja, ka var būt ļoti ātrs ne tikai uz asfalta un grunts, bet arī uz ledus. Pēc finiša jēkabpilietis bija ļoti gandarīts ar sasniegto. Pirms nedēļas Liepājā aizvadītais Eiropas rallija čempionāta posms deva savu ieguldijumu cīņām ledus trasē.

Viennozīmīgi, pasākumam "odziņu" piešķīra Markusa Gronholma starts. Slavenais soms jau ilgāku laiku nepiedalās sacensībās, taču joprojām spēj nopietni konkurēt ar jaunajiem talantiem. Savā laikā Gronholms piecas reizes ir uzvarējis Zviedrijas rallijā, vienīgajā īstajā WRC ziemas rallijā.  

 
Visi komentāri
 
Crankshaft 16.februāris 2015 10:06
1 1 Atbildēt

Ko lai saka, TEICAMI! Jaunam puikam "kaukt vilku barā"

līdzvērtīgi ar "zvaigžņiem" - tas ir kaut kas! Jānim - nenokar

snīpi, pats zini, kāda ir rallijkrosa, nu jau arī autokrosa,

specifika. :-) Arī Tev : KAUC LĪDZ, UN LABI SKAĻI !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti