Visi komentāri - Talantīgajam Lapiņam pietrūkst 11 sekundes, lai kvalificētos Neste World RX of Latvia finālam

Talantīgajam Lapiņam pietrūkst 11 sekundes, lai kvalificētos Neste World RX of Latvia finālam 1

 

Foto: Mārtiņš Jankovskis

prokart.lv | 3.oktobris 2016 7:55

Vakar uz starta „Neste World RX of Latvia” izgāja ne tikai mūsu SuperCar talantīgie braucēji Reinis Nitišs un Jānis Baumanis, bet ar RX Lites klases braucēji – Mārtiņš Lapiņš, kurš sacensībās piedalījās JC Race Teknik komandas sastāvā, un SRT komandas pārstāvis Vasīlijs Grjazins.

RX Lites klasē kopumā startēja 12 sacensību auto. Līdz šim Lapiņu vairāk manījām kartinga trasē, jo kopš 9 gadu vecuma sportists piedalās šajā autosporta veidā un karjeras laikā uzrādījis ļoti labus rezultātus. Nozīmīgākie no tiem - Trīskārtējs Latvijas Čempions kartingā un divkārtējs Baltijas vicečempions Rotax Euro Challenge 2010.gadā.

Pēc pirmās dienas braucieniem Mārtiņam bija dalīta 6 līdz 9 pozīcijā kopvērtējumā. Savukārt šodienas 4. kvalifikācijas brauciens tika uzsākts ar ļoti labu startu, kuram sekoja nepārāk veiksmīgs turpinājums. Laikapstākļu dēļ pasliktinājās redzamība, aizsvīda Lapiņa spēkrata priekšējais stikls un līkumā pirms finiša taisnes tika aizķerts betona norobežojums. Rezultātā – pēdējā pozīcija kvalifikācijas braucienā. Pusfinālā, sīva cīņa ar Kenijas sportistu, taču diemžēl pavisam nedaudz – 11 sekundes, pietrūka, līdz iekļūšanai pirmajā trīniekā un iespējas stāties uz starta finālā.

Mārtiņa Lapiņa komentārs pēc sacensībām: „Vakar un šodien kopumā gāja diezgan labi. Vakar pēc 3 kvalifikācijas braucieniem 6. pozīcija. Savukārt šodienas 4. kvalifikācijas braucienā aizsvīda stikls un uzskrēju iekšmalā uz betona sienas, nolauzu riteni, kā rezultātā paliku devītajā pozīcijā pēc kvalifikācijas braucieniem. Attiecīgi pusfinālā startēju no iekšmalas trešās rindas. Tiku līdz 4. pozīcijai un sanāca saķeršanās ar Kenijas braucēju, kā rezultātā priekšējā piedziņa atteica un nācās turpināt braukt ar pakaļpiedziņu, kas vairs negarantēja stabilu braukšanu.”

Šī bija Mārtiņa pirmā pieredze lielajā rallijkrosā. „Iepriekš biju braucis žiguļos un esmu aizvadījis vienas sacensības Zviedrijā ar RX Lites automašīnu, tieši tādu pašu ar kādu devos trasē šodien.”

Par savu nākotni rallijkrosā Lapiņš izsakās pozitīvi: „Ļoti interesanta disciplīna, daudz skatītāju, fanu un atbalstītāju. Labprāt gribētu braukt visu nākamo sezonu, taču tas, protams, būs atkarīgs no atbalstītājiem un sponsoriem.”

Arī savu kartingu sportists nākotnē neplāno pārdot, jo noteikti vēlas arī nākamajā sezonā piedalīties pēc iespējas vairāk Latvijas Kartinga posmos. „Kartings uztur ļoti labu formu un, protams, sacensību pieredzi.”

Jautājot par šajā „Neste World RX of Latvia” posmā iegūto pieredzi Mārtiņš uzskata, ka ļoti pozitīvi ir tas, ka bijusi iespēja trasi izmēģināt gan sausos, gan slapjos laika apstākļos. Attiecīgi tika mainīti un testēti arī dažādi automašīnas uzstādījumi. „Kopumā esmu apmierināts ar savu sniegumu. Arī komanda ir apmierināta un vēlas mani redzēt savā sastāvā turpmāk. Izteikti daži vilinoši piedāvājumi. Komanda  ir ļoti profesionāla un arī pārējie braucēji ir tādi no kuriem varētu daudz ko vēl mācīties un labprāt turpinātu ar viņiem sadarbību!”

Novēlam Mārtiņam veiksmi un izdošanos un sveicam ar lielisko pieredzi savā pirmajā, tik augsta līmeņa rallijkrosa posmā!

 
Visi komentāri
 
Kašpis 3.oktobris 2016 10:51
3 0 Atbildēt

Pavisam nedaudz - 11 sekundes! :D

Nopietni, tas ir pavisam nedaudz?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti