Visi komentāri - Šosezon Latvijas rallijkross startēs čempionāta statusā

Šosezon Latvijas rallijkross startēs čempionāta statusā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Ritvars Podziņš | 2.februāris 2018 12:48

Pēc vairākām veiksmīgi aizvadītām Latvijas rallijkrosa kausa sezonām, šogad tas sasniedzis Latvijas Rallijkrosa čempionāta statusu. 2018. gada sezonā kopumā paredzēti seši čempionāta posmi, sezonas atklāšana 26.maijā, Rīgā.

Latvijas čempionāta rallijkrosā atklāšana paredzēta ar “Latvijas Nafta Grand Prix” posmu 26. maijā, Biķernieku sporta bāzē. Otrais posms “SKN Sports Grand Prix” notiks 9. jūnijā, Biržos, Barona trasē. Sezonas vidū, 14.-15.jūlijā, trešais posms atgriezīsies Rīgā, Biķernieku sporta bāzē, kam paralēli notiks arī “Baltic Sea Cup” NEZ krosskartu čempionāts. 4.augustā, ceturtais LČ posms “Latvijas Nafta Grand Prix” būs leģendārajā Bauskas “Mūsa Raceland” trasē. Piektais posms “Valtek Grand Prix” 18.augustā, Jelgavā, atjaunotajā trasē “Rullītis”. Savukārt sezonas noslēgums “333 Grand Prix” norisināsies Ropažos, sporta kompleksā “333”.

Jānis Bergs, Latvijas Rallijkrosa čempionāta organizators: “Redzam, ka ieguldītais darbs nes augļus, aizvadītajā sezonā pierādījām, ka varam organizēt sacensības, piesaistot gan pietiekamu skaitu sportistu, gan ir liela interese no skatītāju puses. Sarežģītākie vienmēr ir finanšu jautājumi, bet arī tos ar posmu atbalstītājiem esam atrisinājuši, un veiksmīgi turpinām sadarboties. Pagājušajā gadā vairāk domājām par sportistiem, šogad papildu esam ieguldījuši laiku un padomājuši par apmeklētājiem.“

Paredzēts, ka sacensībās piedalīsies liels skaits braucēju gan no Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, gan šobrīd noris sarunas ar krievu, baltkrievu un somu sportistiem. Arī šogad paredzams, ka lielākais braucēju skaits būs LADA RX klasē.

“Kad strādājam pie sacensību organizēšanas, ļoti daudz tiek domāts “no sportista” skatu punkta. Uz savas ādas esmu izbaudījis daudz un dažādas sacensības un redzējis organizatoru veiksmes un kļūdas. Savā darbā turpinām veiksmīgās lietas un cenšamies mācīties ne tikai no savām, bet arī citu kļūdām. Ja atskatāmies uz pagājušā gada sezonu, tad gan sev, gan sportistiem novēlu, lai nebūtu tādas dubļu cīņas, kādas piedzīvojām Bauskā, bet gribētos vairāk ātru un aizraujošu sacensību, par ko arī rūpēsimies”, tā Rallijkrosa organizators, Latvijas čempions rallijkrosā, Ivo Traubergs.

31.janvārī, Rīgā notikušajā LAF Krosa komisijas biedru sapulcē par jauno komisijas vadītāju tika ievēlēts Gunārs Kosojs. Sabiedrībā zināms kā sacensību vadītājs, galvenais tiesnesis un komisārs pārņems Krosa komisijas vadību pēc 18 gadu ilgas Intas Ulmes darbošanās šajā amatā. Gunārs Kosojs savā komandā – komisijas padomē – saglabāja lielāko daļu līdzšinējos biedrus: Intu Ulmi, Arni Vēzu, Ivo Traubergu, Jāni Beļakovu, Jāni Kozlovski un Viesturu Saukānu. Komisijas padomes sastāvs tika paplašināts ar Jāni Bergu (rallijkrosa organizatoru pārstāvis), Arni Odiņu (autokrosa organizatoru pārstāvis), Gintu Freimani (tehniskā komisija) un Mārtiņu Lapsu (folkreisa un tiesnešu pārstāvis).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 2.februāris 2018 17:27
1 0 Atbildēt

Nitišu no normālā rallijkrosa patrieca ar sūdainu lāpstu. Laikam šo sacīksti izdomāja, lai Nitišs beidzot varētu uzvarēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti