Visi komentāri - Baltijas motošosejas čempionātā Lietuvā - 5 godalgotās vietas Latvijas sportistiem

Baltijas motošosejas čempionātā Lietuvā - 5 godalgotās vietas Latvijas sportistiem

 

Foto: Publicitātes attēls

LaMSF | 31.jūlijs 2019 9:28

Uz riska robežas – ar lietainiem laika apstākļiem sestdien - sacensību treniņu dienā un karstu svelmi svētdien, 28. jūlijā, Lietuvas trasē “Nemunas ring” norisinājās Baltijas čempionāta 2. posms motošosejā, kas paralēli tika vērtēts arī kā Liqui Moly Lietuvas čempionāts motošosejā un Latvijas čempionāts motošosejā.

Sacensībās, kuras lielākā daļa Latvijas sportistu trasi raksturoja kā īpašu savas sarežģītās konfigurācijas un reljefainās virsmas dēļ, Latviju pārstāvēja 9 sportisti, no kuriem godalgotās vietas izcīnīja 5 braucēji.  

No Latvijas sportistiem godalgotās vietas izcīnīja divi SFRT Motorsports komandas sportisti -  Ilmārs Rudzons, kurš izcīnīja 1.vietu Superstock 600 klasē un Māris Grīviņš, kurš izcīnīja 2 vietu Street sport 1000 klasē. Street sport 1000 klasē uzreiz aiz Māra Grīviņa 3. vietu ieņēma Andrejs Andrejevs un Street klasē 1. vietu izcīnīja Aleksejs Poraženko. Visjaudīgākajā sacensību motošosejas klasē – Superbike - 4 sportistu konkurencē uzvarēja Lietuvas sportists Sarunas Pladas, bet 3. vietā ierindojās Latvijas sportists Sergejs Paņevins (Vihur Motosport).

Pirmās vietas ieguvējs Superstock c600 klasē Ilmārs Rudzons (SFRT Motorsports) dalījās savās pārdomās pēc aizvadītā Baltijas čempionāta posma: “Pārāk maz laika tika pavadīts treniņos. Sestdien trase bija daļēji slapja, jo visu dienu lija lietus, mitrais asfalts ātri žuva un atkal lija, tāpēc treniņu laikā nācās regulēt amortizatorus un attiecīgi mazāk laika palika pašiem treniņiem. Svētdienas treniņi bija labi, bet pietrūka laiks, lai pierastu pie trases specifikas un kvalifikācijā  varētu nobraukt  pietiekoši konkurētspējīgu apļa laiku.” Ilmāra mērķis bija vismaz atkārtot savu iepriekšējā gada apļa laiku, taču šoreiz tas neizdevās.  “Savā klasē biju pirmais, bet ar apļa laikiem un savu veikumu trasē šoreiz neesmu apmierināts, jo es zinu, ka varu daudz labāk.” tā Ilmārs.

Savukārt Superbike klases trešās vietas ieguvējs Sergejs Paņevins (Vihur Motosport) bija apmierināts ar savu sniegumu un minēja, ka viņam vienmēr ir izaicinājums startēt kopā ar tāda līmeņa sportistiem kā Šarunas Pladas un Kestutis Stankunas. “Sacensību dienā bija ļoti karsts laiks - gaisa temperatūra bija  pāri 30 grādiem pēc Celsija, bet asfalta temperatūra virs 46 grādiem, pie tam  vēja praktiski nebija. Cīņa pa 3. vietu man bija ar Mindaugas Nemunis, kuru izdevās apdzīt jau pirmajā aplī. Mans mērķis bija noturēt vadošo pozīciju līdz brauciena beigām, kas arī izdevās.” Māris Grīviņš un Mikus Baltrums (SFRT Motorsports komanda), kas šajā trasē bija pirmo reizi minēja bija apmierināti ar savu sniegumu sacensībās. Gandrīz visi sportisti sportisti “Nemunas ring”  trasi raksturoja kā interesantu trasi ar izteiktu reljefa maiņu un ļoti ātriem līkumiem. Tāpat viņi arī piezīmēja, ka lielākā daļa trases seguma savu laiku ir nokalpojusi un vairākās vietās ir bedres un plaisas, bet tas nav traucējis izbaudīt interesanto trases konfigurāciju.

 Nākošais Baltijas čempionāta posms notiks jau šī gada 25. augustā  Rīgā, Biķernieku trasē.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti