Visi komentāri - Klāt WRC Meksikas rallijs

Klāt WRC Meksikas rallijs

 

Foto: ewrc.cz

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 3.marts 2015 23:30

Jau šajā nedēļas nogalē Meksikā viesosies Pasaules rallija čempionāta 3 posma dalībnieki, lai cīnītos par uzvaru rallijā un vērtīgiem punktiem kopvērtējumā.

Meksikas rallijs ir viens no tradicionālajiem WRC kalendārā. Rallijs izceļas ar papildus sagādātajām grūrībām gan ekipāžām, gan tehnikai. Augstkalnes rajonos lielu slodzi izjūt spēkratu dzinēji, jo retināta gaisa apstākļos tie zaudē ievērojamu jaudu. Arī ekipāžām klājas smagi, jo jāpārvar liels karstums kā auto salonā, tā arī ārpus tā. Bieži labu rezultātu uzrādīt traucē iepriekš startējošā auto saceltie putekļi, kā arī uz braucamās daļas esošās smalkās smiltis. Visu šo apstākļu dēl Meksikas rallis neļauj izvērtēt čempionāta dalībnieku reālo ātrumu 2015 gada sezonas sākumā.

Neskatoties uz iepriekš minēto, galvenie pretendenti, jau paliek iepriekšējie Sebastians Ožjē, Jarri Mati Latvala. Atzīstamu ātrumu jau sācis demonstrē jaunais norvēģis Andreas Mikelsens. Tomēr talantīgajam norvēģim ciņai par titulu vēl trūkst pieredzes un stabilitātes. Savu ātrumu un spēju cīnīties par visaugstākajām vietām jau pierādijis belģis Tjerī Noivils, taču cīņai par titulu papildus ātrums jāatrod Hyundai spēkratiem. Savukārt Citroen puišiem Mīkem un Ostbergam jāmeklē ātrums pašos, jo auto konkurētspēju Montekarlo rallijā nodemonstrēja Sebastians Loebs. Sarežģītāk klājas M Sport komandai. Abi jaunieši Elfins Evans un Ots Tanaks ir talantīgi, tomēr viņiem lielāka uzmanība jāpievērš stabilitātei un finišu sasniegšanai. Igaunis Ots Tanaks gan atsevišķos posmos varētu arī patraucēt mieru līderiem.

Meksikā pirmais startēs Ožjē, kurš nebeidz sūdzēties par netaisnību attiecībā uz čempionu, kuram jātīra trajektorija pārējiem. Taču reāli pirmajos divos posmos ātrais francūzis nebija zaudētājs, jo ziemas apstākļos segums bija pārāk mainīgs, lai dotu priekšrocības kādai no ekipāžām. Zviedrijā pat čempionāta līderim Ožjē kā pirmajam bija iespēja braukt pa vēl gludu un nesamaltu, kūstošo ledu. Līdzīga situācija varētu būt arī Meksikā, kur ceļš gan būs jātīra, taču netraucēs iepriekš startējošās ekipāžas saceltie putekļi.

Pēc diviem aizvadītajiem posmiem kopvērtējumā līderis ir Sebastians Ožjē ar 50 punktiem par 20 punktiem mazāk ir beļģim Tjerī Noivilam un VW otrās komandas pilotam Andreasam Mikelsenam. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas, ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību‼️ 1 400 km & Pandas (+ VIDEO) 1

Pandas? Tālākais un garākais auto tests no Ķīnas jau pēc pāris dienām - ja dabūšu Ķīnas autovadītāja apliecību 1 400 km. Mēs gatavojamies doties vienā no iespaidīgākajiem auto testiem, kas tiks veikts ar vienu no lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Pēc pāris dienām sākas brauciens 1 400 km distancē. Lasīt vairāk

 

Kāpēc Dreiliņu rotācijas aplis kļuvis par vienu no satiksmes "melnajiem punktiem"? (+ VIDEO) 18

Rīgā, Dreiliņos, ir rotācijas aplis, ko sauc par “Sievasmātes apli”, jo kādreiz tur blakus bijusi kafejnīca ar nosaukumu "Pie sievasmātes". Dreiliņu aplis ir izveidojies par vienu no tā dēvētajiem “melnajiem punktiem”, kur ik gadu notiek ļoti daudz satiksmes negadījumu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti