Visi komentāri - Rallijā Sarma igaunis Georgs Gross ar Ford Fiesta WRC svinēs atgriešanos autosportā

Rallijā Sarma igaunis Georgs Gross ar Ford Fiesta WRC svinēs atgriešanos autosportā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Rally Sarma 2017 | 3.februāris 2017 8:50

Rallijā Sarma 2017, kas notiks 11. februārī Gulbenes novada ceļos, savu atgriešanos autosportā pēc trīs gadu pārtraukuma svinēs viena no ātrākajām igauņu ekipāžām – Georgs Gross un Raigo Molders.

Turklāt šī ekipāža atgriezīsies ar ļoti ātru sporta automašīnu – Ford Fiesta WRC. Ar šo rallija automobili 2015. un 2016. gada sezonā pasaules rallija čempionātā startēja igauņu WRC pilots Ots Tanaks.

Ņemot vērā, ka tas ir nozīmīgs notikums Baltijas autosportā, un to, ka šī ekipāža viennozīmīgi ir uzskatāma par galvenajiem rallija Sarma 2017 favorītiem, lūdzām Georgu Grosu un Raigo Molderu atbildēt uz dažiem rallija skatītājus interesējošiem jautājumiem.

Kopš 2013. gada, kad kļuvāt par Igaunijas čempioniem, jūs bijāt pametuši ralliju. Vai jums šo trīs gadu laikā nepietrūka rallijs?
Protams, ka mums pietrūka rallijs un tas mums bija ilgs pārtraukums. Raigo šajā laikā gan bija Ota Tanaka stūrmanis WRC, bet kopā mēs neesam braukuši kopš 2013. gada.

Vai apspriedāt iespēju iegādāties R5 klases auto, pirms jums radās ideja iegādāties šo Ford Fiesta WRC?
Ja esat aizvadījuši daudzas sezonas ar WRC klases auto, jums negribas neko citu. WRC sniedz mums un skaitītājiem daudz prieka. Ir jābūt šovam!

Divas nedēļas pirms rallija Sarma aizvadījāt testus ar jauno auto. Vai Jums izdevās pie tā pierast?
Pārtraukums bija ļoti ilgs. No braukšanas viedokļa nav daudz problēmu, bet ieklausīšanās stenogrammā šobrīd ir sarežģītākais uzdevums. Šīs prasmes sāks atgriezties ar katru nobraukto kilometru.

Vai jaunais auto testos pārsteidza? Kāds tas ir salīdzinot ar jūsu iepriekšējo Ford Focus WRC?
Es protams viņus varu salīdzināt, bet tajā pašā laikā tie ir pilnīgi atšķirīgi un Fiesta man vēl ir pārāk nepierasta. Skaidrs ir tas, ka Fiesta vadāmība ir daudz labāka, salīdzinot ar Focus. Tas ir ļoti labs auto, ļoti konsekvents. Ar to ir ļoti liels prieks braukt.

Kāpēc kā savu atgriešanās ralliju izvēlējāties tieši ralliju Sarma?
Rallijs Sarma mums bija pirmais izvēlē, jo pirms tā gan automašīna, gan mēs nebijām gatavi.

Sarmā jūs esat startējuši tikai 2011. gadā, kad uzvarējāt ar Ford Focus WRC. Ko jūs domājat par šo ralliju?
Cik nu mēs atceramies, tas bija lielisks rallijs ar daudz skatītājiem. Ceram, ka rallija laikā būs labi laikapstākļi, un mēs varēsim izpriecāties Latvijas mežos.

Ko jūs domājat par potenciālajiem konkurentiem – Kalli Rovanperu un Nikolaju Grjazinu ar ŠKODA Fabia R5, Jāni Berķi ar Ford Fiesta R5, un Ranno Bundsenu, Jāni Vorobjovu? Vai paredzat sīvu cīņu par uzvaru rallijā Sarma?
Protams būs sīva cīņa! Jaunieši ir stipri un arī citi ir ļoti ātri. Mēs darīsim visu iespējamo un cīnīsimies par uzvaru.

Noslēdzot mūsu sarunu, jautājums par plānu šai sezonai.
Viennozīmīgi brauksim pilnu sezonu Igaunijas čempionātā un dažus rallijus Latvijā, ja tas būs iespējams.

Rallijam Sarma 2017 starts tiks dots 11. februārī pulksten 9:30 un tas noslēgsies ar apbalvošanas ceremoniju pulksten 20:00. Plašāku informācija par rallija norisi ir atrodama mājas lapā www.autorally.lv

 
Visi komentāri
 
sviesc 3.februāris 2017 11:59
0 0 Atbildēt

ta jau shis ir nopircis sliikoni, kursh pie tam veel ir arii sists. :D

bet nu lai veicas sportistiem. ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen koncerns šogad realizējis 6,6 miljonus transportlīdzekļu

Volkswagen grupa 2025. gada pirmajos deviņos mēnešos visā pasaulē piegādājusi klientiem kopumā 6,6 miljonus transportlīdzekļu. Lasīt vairāk

 

Nissan Tekton – gandrīz Dacia Duster, bet – Indijas tirgum

Japānas autobūves uzņēmums Nissan piesaka jaunu SUV, kas izstrādāts uz mums labi zināmā Dacia Duster bāzes. Lasīt vairāk

 

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 25

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Ko nozīmē pazīstama riepu ražotāja apakšzīmols? (+ VIDEO) 1

Vācu riepu gigants Continental pazīstams daudziem, bet kā ar Barum? 77 gadus senais čehu riepu ražotājs kopš 90. gadiem ir viens no zināmākajiem Continental meitasuzņēmumiem. Šai ziemas sezonai Barum izgatavojis pirmo Skandināvijas tipa ziemas riepu kompānijas vēsturē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti