Visi komentāri - Pēc divu gadu pauzes - Tradicionālais ziemas rallijs Sarma atgriežas rallija apritē

Pēc divu gadu pauzes - Tradicionālais ziemas rallijs Sarma atgriežas rallija apritē

 

Foto: Publicitātes attēls

Rallijs Sarma | 13.janvāris 2022 15:47

Janvāra sākumā tika pieņemts lēmums 12. februārī organizēt tradicionālo, starptautisko ziemas ralliju Sarma, kas nepiemērotu laikapstākļu un pandēmijas dēļ nenotika divus gadus.

Šogad viens no lielākajiem Gulbenes novada sporta pasākumiem pulcēs vietējos un ārvalstu sportistus, kuri cīnīsies par Latvijas un Igaunijas rallija čempionātu punktiem, kā arī Latvijas Historic rallija un Latvijas rallijsprinta kausa ieskaites punktiem. Diemžēl, šobrīd ir pieņemts lēmums ralliju rīkot bez skatītāju līdzdalības.

Lai arī Rallijs Sarma 2022 tika iekļauts gan Latvijas, gan Igaunijas provizoriskajos rallija kalendāros, lēmums par tā rīkošanu tika pieņemt tikai nedaudz vairāk kā mēnesi pirms tā norises, kad tā norisei atbalstu izrādīja gan atbildīgās sporta organizācijas, gan Gulbenes novads.

"Situācija valstī nav vienkārša, un arī mums, kā sacensību organizatoriem, lēmumu rīkot vai nerīkot sacensības nebija vienkārši pieņemt. Vēl jo vairāk tāpēc, ka šobrīd neredzam veidu, kā ralliju rīkot ne tikai sportistiem, bet arī skatītājiem. Rallija Sarma prioritāte vienmēr ir bijuši skatītāji un nespējam iedomāties ralliju bez tiem. Šobrīd vēl aktīvi konsultējamies ar visām iesaistītajām pusēm par šo jautājumu, jo tomēr rallijs notiek svaigā gaisā ļoti lielā teritorijā. Šā vai tā lēmums rīkot ralliju ir pieņemts, un mēs pielāgosimies apstākļiem. Jau šobrīd apspriežam dažādas idejas par to, kādus jauninājumus ieviest, lai rallija gaisotni nodotu mājās palikušajiem rallija faniem," stāsta rallija direktors Vilhelms Sniedzāns.

Rallija organizators Gulbenes AUTO – MOTO jau laicīgi bija izpildījis "mājas darbu" un sagatavojis dažādas versijas šī gada rallijam. Ņemot vērā apstākļus, ka nav jādomā par skatītājiem, pēdējā brīdī tika radīta ļoti kompakta rallija versija, kas neļaus garlaikoties rallija dalībniekiem – rallijs ar sešiem ātrumposmiem, kuru kopējais garums ir 90 km, un vienu servisa parku, tiem būs jāveic piecu stundu laikā. Rallijsprinta ieskaitē sportistiem būs jāveic četri ātrumposmi ar nepilnu 57 km kopējo distanci. Tas būs ļoti dinamisks rallijs, kurā nebūs daudz laika atpūsties.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 1

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 7

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 3

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti