Visi komentāri - Pētījums - Katrs trešais Latvijas iedzīvotājs tarifu paaugstināšanas rezultātā mainītu operatoru

Pētījums - Katrs trešais Latvijas iedzīvotājs tarifu paaugstināšanas rezultātā mainītu operatoru 3

 
Nozare.lv | 10.maijs 2017 12:39

Tarifu paaugstināšana liktu mainīt sakaru operatoru katram trešajam (34 procenti) no aptaujātajiem Latvijas iedzīvotājiem, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" veiktais pētījums.

Savukārt, apmēram katrs piektais Latvijas iedzīvotājs atzīst, ka pēdējo divu gadu laikā manījis savu sakaru operatoru vismaz reizi, kā galvenos iemeslus minot augstās cenas un sliktu sakaru kvalitāti.

Lielākā daļa respondentu atzīst, ka tarifu paaugstināšanas rezultātā būtu gatavi mainīt sakaru operatoru, attiecīgi 34 procenti atbildējuši, ka noteikti mainītu, kamēr 37 procenti norādījuši, ka iespējams mainītu. Starp aptaujātajiem 14 procenti min, ka cenas visiem operatoriem ir līdzīgas, tāpēc nemaz neizskata pāriešanu pie cita sakaru sniedzēja. Savukārt, ar visu apmierināti ir 12 procenti aptaujas dalībnieki un atzīst, ka par kvalitatīviem sakariem būtu gatavi maksāt arī vairāk.

Interesanti, ka tie dalībnieki, kas norādījuši, ka pie tarifu paaugstināšanas noteikti mainītu sakaru operatoru, ir gados jauni cilvēki vecumā no 25 līdz 34 gadiem (32 procenti). Starp tiem, kas atzīst, ka cenas visur līdzīgas un pakalpojuma sniedzēju nemainītu, katrs trešais ir vecumā no 55 līdz 74 gadiem.

Runājot par sakaru operatora izvēli pēdējo divu gadu laikā, gandrīz piektā daļa jeb 19 procenti aptaujas dalībnieku atklāja, ka ir mainījuši telefonsakaru kompāniju. Visuzticīgākie klienti ir LMT, kur 88 procenti norāda, ka nekādas izmaiņas nav veikuši, savukārt starp šī brīža Bite klientiem, tie ir 80 procenti un starp Tele2 klientiem 78 procenti apaujāto.

Teju puse par būtisku kritēriju sakaru operatora maiņai min cenu, kā otru populārāko iemeslu atzīmējot sakaru kvalitāti un pārklājumu. Savukārt 14 procenti aptaujāto atzīst, ka nav atraduši sev piemērotu tarifu plānu, kā rezultātā mainījuši operatoru. Jāatzīmē arī respondenti, kas pārgājuši pie cita operatora mainoties darba vietas apstākļiem (12 procenti). Vēl retāk tiek minēti tādi iemesli kā neapmierinošs klientu serviss (5 procenti) vai par sakariem maksā kāds cits (4 procenti).

Kopumā starp aptaujas dalībniekiem, populārākais mobilo sakaru operators ir LMT, kura pieslēgumu izmanto 28 procenti aptaujāto, 25 procenti norādījuši Bite pieslēgumu kā savu sakaru veidu, bet 22 procenti izmanto Tele2 pieslēgumu. Salīdzinoši retāk atzīmēts kāds no priekšapmaksas veidiem, starp kuriem Amigo izmanto 10 procenti aptaujāto, kamēr Zelta Zivtiņu 9 procenti. Jāpiemin, ka katrs trešais aptaujātais vecuma grupā no 55 līdz 74 norādījuši, ka izmanto priekšapmaksu, kamēr pieslēgumu vairāk izmanto gados jauni cilvēki.

Pētījumā piedalījušies 509 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem un tas veikts, izmantojot interneta aptauju - gemiusAdHoc ar izlecošo interneta anketu palīdzību, kas tika rādītas pēc nejaušības principa izvēlētiem interneta lietotājiem. Aptauja īstenota šī gada aprīlī.

 
Visi komentāri
 
tarifs 10.maijs 2017 13:19
1 0 Atbildēt

Kurš taisās mani celt?

BMW 10.maijs 2017 13:38
4 1 Atbildēt

Kur var celt???

Es jau tā savam 315 uzliku gāzi, un knapi pietiek naudas. Man ir jāmaina cilindra galvas blīve, putekļu aizsargkomplekts, sajūgs, zobsiksna, lambda zonde, un jāsametina 4 vietās, citādi, TA nevaru iziet.

Man vēl tek eļļa, bet es pirms apskates nomazgāšu, un iesmērēšu ar silikonu. Un vēl vajadzēja nomainīt spoguli. Bet Vovans viņu man vakar atnesa. Kaut kur dabūja pa lēto.

Plus pie šī visa, vēl tarifi kļūs dārgāki! Par 2 eiro! Šausmas! Par 2 eiro es varu amortizatoru tolmetā nopirkt.

BMW 10.maijs 2017 13:39
0 0 Atbildēt

BMW krutākais autiņš pasaulē!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti