Visi komentāri - 78% aptaujāto uztraucas par tālruņa fiziskiem bojājumiem

78% aptaujāto uztraucas par tālruņa fiziskiem bojājumiem 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 12.jūlijs 2019 11:05

Pamatojoties uz IPSOS veiktās aptaujas datiem , 78% Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāju uztraucas par telefona fizisku sabojāšanu.

Tieši tādēļ 15. jūlijā Huawei uzsāks jaunu tālruņu aprūpes kampaņu “Huawei Cares”, kas mazinās lietotāju bažas par potenciālajiem tālruņa bojājumiem. Tālruņa ekrāna izmaksas tiks segtas Huawei klientiem, kas savu tālruni iegādājušies laika posmā no 15. jūlija līdz 11. augustam, turklāt Huawei būs pirmais tālruņu ražotājs, kas piedāvās šāda veida pakalpojumu.

Janmins Vangs (Wang Yanmin) “Huawei Device” prezidents Centrāleiropas un Ziemeļu valstīs stāsta: „Pētījums atklāj, ka gandrīz visi patērētāji uzskata, ka saplīsis ekrāns ir visbiežāk sastopamā un satraucošākā problēma, ar ko viņi saskaras. Patērētājiem tālrunis ir vērtība un mēs, Huawei, novērtējam mūsu lietotājus un rūpējamies par tiem. Tieši tāpēc mēs piedāvāsim šo bezmaksas garantiju kopā ar mūsu jaunajiem tālruņiem, un centīsimies mazināt lietotāju bažas par tālruņa bojājumiem.”

“Huawei Cares” plāns attieksies uz problēmām, ar kurām tālruņu īpašnieki saskaras visbiežāk - bojātiem ekrāniem un stikla korpusiem. „Nelaimes gadījumi notiek - mēs visi esam tikai cilvēki,” turpina Janmins. „Mēs vēlamies būt saprotoši, palīdzot saviem lietotājiem. 75% patērētāju ir minējuši, ka viņi ļoti pārdzīvotu, ja pazaudētu sev vērtīgos datus, savukārt 78% uztraucas par telefona fiziskiem bojājumiem. Patērētāji uzskata, ka ražotājiem ir jābūt blakus, ja ar tālruni gadās kāda ķibele, un Huawei tam piekrīt. Šī iemesla dēļ mēs esam lepni, ka esam pirmais tālruņu ražotājs, kas sniedz palīdzīgu roku patērētājiem. Mēs ceram, ka citi uzņēmumi sekos mūsu piemēram.”

Aptaujas respondenti tāpat uztraucas par ierīcē saglabāto datu pazaudēšanu (63%), akumulatora darbības pasliktināšanos (59%) vai telefona apliešanu ar ūdeni (56%). Viedtālruņu lietotāji piekrīt, ka ražotājiem jādara vairāk, lai aizsargātu patērētājus no cilvēciskām kļūdām vai nelaimes gadījumiem (87,5%). Tāpat lielākā daļa respondentu uzskata, ka saplīsuša ekrāna remonts izmaksā pārāk dārgi (92%).

“Huawei Cares” tiks uzsākts 15. jūlijā un attieksies uz jaunajām ierīcēm, kas aktivizētas “HiCare” lietotnē līdz 18. augustam. Huawei P30 un P30 Pro lietotājiem būs atļauts vienu reizi 12 mēnešu laikā nomainīt bojāto ekrānu vai tālruņa stikla korpusu. Turklāt, pēc ekrāna nomaiņas, uz tā tiks uzlikta aizsargplēve.

*Aptauja tika veikta ar tiešsaistes platformas starpniecību šī gada jūnijā; aptaujāti tika Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 12.jūlijs 2019 20:38
0 0 Atbildēt

Līdz šim bija 6mēn.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti