Visi komentāri - Kā marķēt autonomi braucošus auto; vai to vispār vajag?

Kā marķēt autonomi braucošus auto; vai to vispār vajag? 5

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 24.novembris 2021 13:39

Autonomās braukšanas sistēmas, piemēram, Tesla Autopilot uzdevums ir atvieglot vadītāja darbu, taču tad, kad elektronika vada automobili, citi satiksmes dalībnieki to nenojauš.

Iespējams, labāk būtu, ja autonomā režīmā braucošu automobili kaut kā iezīmētu, piemēram, tam iedegtos papildu diodes vai tiktu izmantots kāds cits risinājums.

Tet transports daļas vadītāja Jāņa Rapas pirmies iespaidi par jaunāko elektroauto Latvijā Audi e-tron GT

 
Visi komentāri
 
WALA 24.novembris 2021 17:49
1 0 Atbildēt

Principā ja pieļauj ka tie vadīšanas asistenti nemēģinās izveikt kaut ko citiem nesaprotamu, nekas nav vajadzīgs. Pašiem vaditājiem IR vienkārši JĀSKATAS uz ceļu un priekšā notiekošo, un jābrauc kaut drusku ari "ar smadzenēm" ...

anoagask 24.novembris 2021 17:55
0 0 Atbildēt

citiem dalībniekiem uzvedībai nav jāmainās, vai citu mizu vada mākslīgais, vai dabīgais intelekts

nono 24.novembris 2021 23:21
0 0 Atbildēt

Arī Mercedes ir diezgan labs autopilots ( nejaukt autopilots ar autonomo pašbraukšanu ) strādā Latvijā labi.. ietur distanci joslas paatrinas bremze sturē līkumos utt.. jau 2016 un jaunākām eklasēm gan s klasēm

gunbox 25.novembris 2021 14:42
4 1 Atbildēt

Kā tad, skatīsies tev uz ceļa tas, kuram arī līdz tam nav bijusi interese to darīt. Ka pieredze jau šobrīd pierāda, tad cilvēki guļ autonomajā režīmā. Dzeltena mirgalka uz jumta, ja auto ir autonomajā režīmā. Visi informēti, ka bīstams, neprognozējams auto un problēma atrisināta.

Maksims Ter-Oganesovs 25.maijs 2022 11:17
0 0 Atbildēt

man šķiet, kā vienkārši ir jāskatās uz ceļu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau 1 000 000 saražotu automobiļu - Ķīnas Leapmotor pārsteidz ar tempu

Stellantis sabiedrotais pārsteidz ar tempu, kā tas virzās uz priekšu, kļūstot tikai par otro Ķīnas jaunuzņēmumu, kas spējis sasniegt 1 miljonu saražotu eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes sekas – ZF likvidēs 7600 darbavietas 14

Vācijas uzņēmums ZF, kas specializējas automobiļu transmisiju un dažādu citu komponenšu ražošanā, līdz 2030. gadam likvidēs 7600 darbavietas, veicot restrukturizāciju un pielāgojoties tirgus prasībām. Lasīt vairāk

 

Ford Focus ST noiet no skatuves 1

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāju ieskatā smago ceļa satiksmes negadījumu izpēte un pastiprināta kontrole uzlabos ceļu satiksmes drošību 18

2025. gadā Satiksmes ministrija (SM) festivālos LAMPA, ARTIŠOKS, KOPUMS, kā arī Eiropas Mobilitātes nedēļas pasākumā “Diena bez auto” aicināja apmeklētājus piedalīties aptaujā un paust viedokli par tuvākajā laikā veicamajiem pasākumiem ceļu satiksmes drošības uzlabošanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti