Franči savās mašīnās ēd un dzer, bet itāļi - mīlējas - iAuto

Franči savās mašīnās ēd un dzer, bet itāļi - mīlējas 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Public ID Group | 15.septembris 2017 13:36

Kāds saimnieks, tāds auto jeb kā dažādas tautības rūpējas par saviem spēkratiem

Līdz ar izmaiņām lietoto automašīnu tirdzniecības kārtībā pircēji var justies drošāk, pērkot ārzemēs lietotus auto, jo ir samazinājies risks uzņemties iepriekšējā īpašnieka ārvalstu saistības, taču tas neizslēdz citus riskus, kurus pirms transporta līdzekļa iegādes arī vajag izsvērt, uzsver "Inchcape Motors Latvia" mazlietoto automašīnu nodaļas vadītājs Vjačeslavs Smirnovs.

Neuzmanīgi vadītāji ir gan Rīgā, gan arī Berlīnē, gan citviet. Tomēr, var novērot saistību tajā, kā dažādas tautības rūpējas par automašīnu un tās vada, un to, ko katrai nācijai nozīmē braukšanas kultūra.

"Gan ceļu kultūra, gan arī automašīnu stāvoklis ir vairāku likumsakarību kopums - jo sliktāka būs valsts ceļu infrastruktūra, zemāki spēkratu drošības standarti un maigāki ceļu satiksmes noteikumi, jo braucēji būs agresīvāki uz ceļiem un mazāk rūpēsies par saviem auto," papildina Anatolijs Vasiļjevs, "Kurbada" autovadītāju kvalitātes vadītājs ar 22 gadu pieredzi Eiropas ceļos.

Pēc Vasiļjeva novērojumiem vismazāk par "samīcītiem" bamperiem uztraucas itāļi. Proti, šai nācijai gluži pašsaprotami ir tas, ka, novietojot auto stāvvietā, priekšējais un aizmugurējais auto tiek pastumdīts, lai iegūtu kāroto vietu. Tāpēc pat jaunām automašīnām bamperi ir sliktā stāvoklī. Turklāt itāļi ir visai karstasinīgi mīlnieki, kuri bieži vien mīlestības izpausmēm vietas izvēlē nesmādē arī automašīnas.

Lai arī franči tiek uzskatīti par romantikas pamatlicējiem, tomēr pētījumi liecina, ka savās automašīnās viņi pavada laiku krietni citādāk! Lielāko daļu laika aizņem ēšana un dzeršana, bet pēc tam radīto nekārtību un notraipīto salonu satīrīšana, tādēļ var gadīties, ka no francūža iegādāta auto salons būs krietni nolietots.

Atbilstoši Pasaules Veselības organizācijas datiem Zviedrija ir drošāko ceļu topa otrajā vietā uzreiz aiz Mikronēzijas. Tas tiek saistīts ar stingrajiem aizliegumiem braukt alkohola reibumā un augstajiem transportlīdzekļu drošības standartiem. Smirnovs atzīst, ka klienti arī BMW autosalonā labprāt izvēlas zviedru mazlietotos auto, jo viņu pedantiskums un lielās rūpes par savu transportlīdzekli atspoguļojas arī automašīnas kvalitātē, līdz ar to tās, kas nākušas no Zviedrijas, ir labi uzturētas, drošas lietošanā un spēs ilgi kalpot.

Protams, vācieši gan pedantiskuma, gan arī ceļu kultūras ziņā ierindojas topa augšgalā līdz ar zviedriem. Automašīnas vienmēr tiek uzturētas tehniskā kārtībā, salons būs perfekti tīrs, bet uz ceļiem demonstrē pieklājības un pacietības paraugstundas. Taču, arī vācieti uz ceļa var nokaitināt - ja neievērosi nerakstītos ceļu satiksmes noteikumus un, piemēram, apstāsies ceļa malā vietā, kur ir norādīts maksimāli atļautais braukšanas ātrums.

Tāpat eksperts ir novērojis, ka vēl piesardzīgāki par zviedriem un vāciešiem uz ceļiem ir bulgāri. Lai saudzētu savus rumakus, tādējādi taupot gan degvielu, gan arī izdevumus par liekiem remontiem, bulgāri pārvietojas visai lēnu un pārdomāti - bez liekām virāžām.

Savukārt satiksmes noslogotības pētījumi konstanti uzrāda pārsteidzošu faktu par Belģijas divām lielākajām pilsētām Briseli un Antverpeni. Izrādās, salīdzinot ar Eiropas un Ziemeļamerikas pilsētām, tās ir visnoslogotākās pilsētas satiksmes ziņā. Kaut arī ir aprēķināts, ka Briselē autovadītāji automašīnā pavada aptuveni 83 stundas gada laikā, pēc Vasiļjeva novērojumiem, tomēr par saviem auto viņi rūpējoties visai pavirši.

"Lai izvēlētos, no kuras valsts ievesto automašīnu izvēlēties, pircējam ir jāsaprot, kas viņam ir svarīgāks, piemēram - glīts un labi kopts salons kā vāciešiem, laikā veiktas tehniskās apkopes kā zviedriem, ar mazāku nobraukumu kā bulgāriem, bet varbūt automašīnas rūdījums izcilā stāvvietā novietošanās tehnikā kā francūžiem," piebilst Smirnovs.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 15.septembris 2017 14:30
1 2 Atbildēt

Ja franči auto ēd, bet itāļi mīlējas, tad vācieši tikai brauc. Jo neko citu tajos spaiņos darīt nevar.

Bet skatoties uz to, ka ASV auto ir ar daudz glāžu turētājiem, lieli ( pat Eiropas auto Amerikas sav. valstīs tirgo lielākus, piemēram VW passats asv versija ir par 5 cm garāka), un lielāki motori, tad ASV automašīnās ēd, izklaidējas, mīlējas un izbauda braukšanu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kūleņu kūleņiem (+ VIDEO) 6

Priekšā braucošais transportlīdzeklis nogriežas no galvenā ceļa, bet aizmugurē braucošie šo situāciju "nenolasa" un cenšas izvairīties, "raujot" pretējā joslā. Lasīt vairāk

 

Eiropas Gada auto 2026 – zināmi septiņi finālisti (+ FOTO) 15

Eiropas Gada auto (European Car of the Year) žūrija nosaukusi septiņus finālistus, no kuriem tikai viens kļūs par galvenā titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Šiem labāk mest līkumu: auto no dabas katastrofu vietām- tikšķoša laika bumba 6

Saulē vizoša krāsa, nevainojams salons un ticams nobraukums. Tā izskatās ideāls atradums lietoto auto placī, zem kura vilinošās ārienes var slēpties tumšs noslēpums. Lasīt vairāk

 

No 67 500 eiro: elektriskais Alpine A390 drīzumā Eiropas tirgū

Novembra vidū franču sporta automašīnu zīmols Alpine atvērs pasūtījumu grāmatu pilnībā elektriskajam A390, kas būs pieejams GT un GTS versijās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti