Visi komentāri - "Citroen" prezentējis jaunās paaudzes "Berlingo" (+ FOTO)

"Citroen" prezentējis jaunās paaudzes "Berlingo" (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 18.februāris 2018 6:52

Francijas autobūves kompānija "Citroen" publicējusi attēlus un informāciju par jaunās paaudzes "Berlingo", ko plašākai publikai atklās Ženēvas autoizstādē (no 8.03).

"Citroen Berlingo" pamatā ir EMP2 platforma, ko izmanto arī "PSA Peugeot Citoren" koncerna modeļiem "Citroen C5 Aircross", "Peugeot 3008" un "5008". Jaunais modelis zīmīgs ar to, ka ieguvis par “Airbump” dēvētos gaisa aizsargus durvju apakšējā malā.  Versijā "M" "Berlingo" garums būs 4,4 metri, versijā "XL" – 4,75 m. Riteņu bāze abiem variantiem vienāda – 2,97 m, bet bagāžas nodalījuma tilpums pirmajā gadījumā 775 litri (par 100 l vairāk nekā līdz šim), otrā – 1050 litri.   

"Berlingo" otrajā rindā iebūvēti trīs atsevišķi sēdekļi un trešā sēdekļu rinda. Versijā "M" tā ir fiksēta, bet "XL" variantā montējas uz sliedēm, kas sēdekļi ļaus pārbīdīt 130 mm diapazonā. Pateicoties risinājumam, kas ļauj nolocīt vadītāja blakussēdētāja sēdekļa atzveltni, "Berlingo" varēs pārvadāt līdz pat 2,7 m (versija "M") un 3,05 m (versija "XL") garus priekšmetus. Padomāts arī par izmēros mazāku bagāžu un personīgajām lietām, ko varēs izvietot pavisam 28 kabatās, nišās un novietnēs ar kopējo tilpumu 186 litri. 

"Citroen Berlingo" aprīkojumā var būt projekcijas displejs, adaptīvā kruīzkontrole, ārkārtas bremzēšanas sistēma, vadītāja noguruma kontrole, aklās zonas asistents, elektroniskā stāvbremze, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, tālo gaismu automātika, atpakaļskata kamera, viedtālruņa bezkontakta uzlādes funkcija, sistēma, kas palīdz uzsākt kustību slīpumā, piekabes stabilizēšanas sistēma, multimediju iekārta ar astoņu collu ekrānu, "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu. 

Motoru piedāvājumā 1,2 un 1,5 litru dīzeļi. Pirmais atkarībā no versijas ar 110 vai 130 Zs jaudu, otrs – ar 75, 100 vai 130 Zs. Bāzes versijas komplektē ar sešu pakāpju mehānisko kārbu, bet variantus ar visjaudīgākajiem motoriem – vēl arī ar astoņu pakāpju automātu.

"Citroen Berlingo" tirdzniecība sāksies 2018.gada otrajā pusē. 

 
Visi komentāri
 
felix65 18.februāris 2018 9:08
2 1 Atbildēt

Kāda jēga no tik augsta jumta, ja pasažieru versijā tas apjoms netiek izmantots? Tikai palielināts mideļa laukums un līdz ar to paaugstināts degvielas patēriņš.

Pakaws 19.februāris 2018 20:39
1 0 Atbildēt

Jo pirmkārt Berlingo ir un būs "kabluks", mazais komerctransports.........

E.B. 19.februāris 2018 23:46
0 1 Atbildēt

Ir vispar kāds kurš viņus pērk izņemot uzņēmumus?

nez 20.februāris 2018 10:55
1 1 Atbildēt

Ir jau kas braukā, jo mašīna ir ļoti izturīga, mazs ceļa nodoklis, bet mums Latvijā braukāt ar tādu nez ir apkaunojoši - mums vajag pašus dargākos bavāriešus, kuri nemitīgi plīst un rij degvielu

Patisons 20.februāris 2018 12:20
1 1 Atbildēt

Esmu pabraukājis ar nullīti un iepriekšējās paaudzes dīzeli. Ģenerators izbeidzās pirmajā gadā, nost no ceļa nedrīkst braukt, jo zems. Izturīga noteikti nav, jo katru gadu kaut kas piekarē tika mainīts. Renault Megane un Citroen Berlingo ir bijuši paši prasīgākie uz remontiem no jaunajiem auto. Mazda 3 un Honda Accord ar kārtu mazāk. Situācija paliek dramatiska, kad francūži sasniedz vecumu 7+ Rezumē - nav tādu auto kuri nebūtu jākopj un jāremontē. Tāda mana subjektīvā pieredze.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti