Puse autovadītāju nevadā līdzi saskaņoto paziņojumu - iAuto

Puse autovadītāju nevadā līdzi saskaņoto paziņojumu 7

 

Foto: Publicitātes attēls

LTAB | 27.oktobris 2020 10:48

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) oktobrī veiktā autovadītāju aptauja liecina, ka 48% autovadītāju savos spēkratos nevadā līdzi saskaņotā paziņojuma veidlapas, savukārt vēl 8,4% nav par to pārliecināti.

Lai palielinātu autovadītāju izpratni par saskaņoto paziņojumu aizpildīšanu, kā arī sekmētu to plašāku izmantošanu, LTAB veicis uzlabojumus LTAB OCTA mobilajā lietotnē, padarot mobilā saskaņotā paziņojuma aizpildīšanu ērtāku un mūsdienīgāku.

LTAB jau 2018.gadā ieviesa elektronisku mobilā saskaņotā paziņojuma funkciju lietotnē LTAB OCTA. Tā ļauj CSNg cietušajiem ātri un ērti fiksēt negadījuma apstākļus, norādīt informāciju par iesaistītajām pusēm, apstiprināt datus un elektroniski nosūtīt tos apdrošinātājiem. Ņemot vērā, ka LTAB OCTA lietotne piesaistīta LTAB uzturētajai OCTA datubāzei, datu ievade cietušajiem prasa mazāk laika kā aizpildot saskaņoto paziņojumu papīra formātā, jo tie saskaņotā paziņojuma protokolā ielasās automātiski. Turklāt aizpildītu saskaņoto paziņojumu abas puses var autorizēt ar elektronisko parakstu, un tas ir saistošs ikvienam apdrošinātājam.

“Kaut arī regulāri atgādinām autovadītājiem par iespēju saskaņotos paziņojumus aizpildīt elektroniski, joprojām šo iespēju izmanto vien aptuveni 2% no visiem CSNg cietušajiem, kas negadījumu fiksē ar saskaņotā paziņojuma palīdzību. Mūsu mērķis ir, primāri, atvieglot policijas darbu, lai ekipāžām nebūtu jābrauc uz maznozīmīgiem CSNg, īpaši gadījumos, ja transportlīdzekļu vadītājiem nav līdzi paziņojuma veidlapa,” stāsta LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins, piebilstot, ka šī gada 9 mēnešos kopējais ar saskaņotajiem paziņojumiem reģistrēto negadījumu skaits bija 65% no visiem CSNg.

Šajā gadā LTAB veicis būtiskus uzlabojumus LTAB OCTA mobilajā lietotnē. “Aktualizēta lietotnes vizualizācija, nodrošinot ērtu un mūsdienīgu tās funkciju izmantošanu. Veikti uzlabojumi mobilā saskaņotā paziņojuma aizpildīšanā – datu ievadē un negadījuma shēmas attēlošanā. Tāpat vienkāršota lietotāju profilu izveide un uzlaboti lietotnes veiktspējas rādītāji,” uzskaita J.Abāšins, norādot, ka mobilā saskaņotā paziņojuma aizpildīšana elektroniskā veidā CSNg dalībniekiem aizņem mazāk laika, nekā tā pildīšana papīra formā, it īpaši, ja transportlīdzekļa vadītājs jau ir lejuplādējis lietotni un autorizējies.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nomiks 27.oktobris 2020 14:35
2 1 Atbildēt

Priekš kam vadāt? Daudz labāka opcija ir aplikācija LTAB OCTA. Vienreiz nācās izmantot. Ātri, ērti un mūsdienìgi.

Nja 29.oktobris 2020 8:21
1 1 Atbildēt

Nu nav ko staigāt apkārt ar vecu iPhone, pie programmas skaidri un gaiši rakstīts iOS 11 un uz augšu.

Pļurkt 29.oktobris 2020 18:41
1 1 Atbildēt

Ne jau visiem ir slimīga tieksme šķiesties ar naudu un pirkt pa ŠTUKU katru nākamo ābola "uzlabojumu"!

Ja man šad tad nevajadzētu izmantot navigāciju, tad pilnīgi pietiktu ar pogu telefonu Eriksona K-750 līmenī!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības? Vai zini, ka ir IDP (+ VIDEO) 1.DAĻA

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības un tās ekonomiskās zonas? Vai zini, ka iespējams pasūtīt CSDD starptautiskās vadītāja tiesības par 19,84 EUR? jāgaida 2-3 darba dienas Lasīt vairāk

 

Zviedrijā sarīko retro mežizstrādes tehnikas parādi (+ VIDEO) 3

Video sniedz atbildi par to, kādu tehniku izmantoja mežizstrādē pagājušā gadsimta 60. un 70. gados, vai pat vēl senāk. Lasīt vairāk

 

“Latvenergo” vēja parkā uzstādītas pirmās vēja turbīnas (+ VIDEO) 8

Kaigu purvā Jelgavas novadā uzstādīta pirmā no 16 vēja turbīnām, kas būs augstākās Baltijā. Turbīnas spārnu garums ir 87,5 metri, bet augstākais punkts darbības laikā sasniedz 266 metrus. Lasīt vairāk

 

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 9

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti