Visi komentāri - Dacia Sandero un Stepway jau Latvijā (+ FOTO)

Dacia Sandero un Stepway jau Latvijā (+ FOTO) 32

 

Foto: iAuto.lv

Renault / iAuto.lv | 19.februāris 2021 12:30

Dacia ar trešās paaudzes Sandero, Sandero Stepway un Logan vienlaikus uzlabo trīs savus ikoniskos modeļus, radot jaunu vienkārša, mūsdienīga auto konceptu, kas par labāko cenu atbilst klientu reālajām vajadzībām.

JAUNĀ SANDERO, SANDERO STEPWAY UN LOGAN  UZLABOTAIS DIZAINS

Jaunā Sandero izteiktās spārnu un riteņu arkas rada viegli robustu iespaidu. Tā vispārējās proporcijas ir pārveidotas, lai turpinātu veiksmes formulu – kompakti gabarīti un lielāks plašums vēl lielākai daudzpusībai. Auto kopējā līnija ir plūstošāka, pateicoties slīpākam vējstiklam, zemākai jumta līnijai, un jumta galā izvietotai radio antenai. Klīrenss nav mainījies, taču platās šķērsbāzes un iegremdēto riteņu dēļ jaunais Sandero šķiet zemāks un vairāk balstīts uz sliekšņiem.

Skatoties no priekšpuses, Sandero Stepway uzreiz var atpazīt pēc rievotā un noapaļotā motora pārsega. Tas ietver krosoveru pasaules dizaina iezīmes ar paaugstinātu klīrensu, jumta reliņi ar logotipu, lieli riteņu arkas paplašinātāji un izteiktākas durvju apakšdaļas. Automobilim ir arī hromēta Stepway zīme zem priekšējā režģa un izliekti spārni virs miglas lukturiem. Priekšas un aizmugures bamperī ir iestrādāti virsbūves krāsas metāla motora aizsargi, kuru uzdevums ir aizsargāt oriģinālo krāsu pret skrāpējumiem, kas var rasties ikdienas ekspluatācijā.

Dacia iezīmē arī noderīgas un nepieciešamas inovācijas, piemēram, jaunā Sandero Stepway jumta reliņi, kas jau izstrādes laikā tika paredzēti bagāžas transportēšanai. Tie ir pārdomāti, ērti lietojami un tiek piedāvāti jau standarta aprīkojumā.

Jaunā Logan dizains ir vienmērīgāks. Turklāt šis modelis ir par 3,6 cm garāks, tam ir garāka garenbāze un samazināta aizmugurējā pārkare. Automobilim ir slaidāka forma, slīpāks priekšējais vējstikls un jumts, kas ir par vienu centimetru zemāks nekā iepriekšējās paaudzes Logan. Plūstošā jumta līnija, jumta galā izvietotā radio antena un nedaudz mazākie sānu logi piešķir kopējam dizainam dinamiskāku izskatu. Daži elementi ir tādi paši kā jaunajam Sandero, piemēram, Y formas LED gaismas akcenti, riteņi, kas uzstādīti viena plaknē ar virsbūvi, un atsevišķu elementu – piemēram, durvju rokturu – dizains.

Visos trijos modeļos priekšējie un aizmugurējie lukturi atklāj Dacia jauno Y formas LED gaismas akcentu, kas piešķir automašīnai spēcīgāku raksturu. Horizontāla līnija savieno abus lukturus gan priekšā, gan aizmugurē un pāriet attiecīgajās LED līnijās, piešķirot automašīnai izteiktāku izskatu. LED priekšējie lukturi, kas tiek piedāvāti kā standarta automātiskā funkcija visos aprīkojuma līmeņos, palielina redzamību naktī.

JAUNA PIEREDZE AUTO SALONĀ

Jaunais informācijas panelis ir kļuvis vēl ergonomiskāks un tajā ir iestrādāti materiāli, kas sniedz mūsdienīgāku un kvalitatīvāku izskatu. Tie paši materiāli izmantoti arī durvju apdarē un polsterējumā.

Ergonomiskāku braukšanas pozīciju nodrošina uzlabotais sēdekļu dizains, savukārt daudzās sēdekļu un stūres regulēšanas iespējas sniedz lielāku komfortu braukšanas laikā. Dacia piedāvā arī jaunu Media Control sistēmu, kas lietotājiem ļaus pārvaldīt radio, saziņas līdzekļus un navigāciju pa tiešo no viedtālruņa, kas būs ievietots īpašā turētājā instrumentu paneļa augšpusē. Šo sistēmu, kura pieejama pirmajos aprīkojuma līmeņos, papildina Media Display un Media Nav sistēmas, ar īpašu ekrānu uz centrālā paneļa.

Nedrīkst aizmirst arī par šo trīs  modeļu vēsturiski stipro pusi – rekordlielu plašumu kompaktā ietvarā. Lai gan ārējie gabarīti tika saglabāti, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan salona plašums, bagāžas nodalījuma ietilpība un uzglabāšanas vietas arī ir uzlabotas.

INOVATĪVAS DROŠĪBAS FUNKCIJAS

Pateicoties CMF modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan veikta konstrukcijas uzlabošana, lai paaugstinātu drošību, ko papildina 6 standarta drošības spilveni. Jaunā elektroniskā arhitektūra ļauj šajos auto integrēt jaunas autovadītāja palīgsistēmas, ieskaitot AEB (avārijas bremžu sistēma) un eCall standarta aprīkojumā.

UZLABOTS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ UN BRAUKŠANAS PIEREDZE

Pateicoties jaunajai modulārajai platformai, jaunajos Sandero, Sandero Stepway un Logan tika iekļauti efektīvāki dzinēji, efektīvāka aerodinamika, racionālāk pārdomāta šasija un mazs svars, lai nodrošinātu gan lielāku braukšanas prieku, gan samazinātu izmešu daudzumu un degvielas patēriņu. Benzīna dzinēju klāstā ir sastopama CVT pārnesumkārba ar vēl nebijušu divu pedāļu risinājumu, kā arī ECO-G benzīna/LPG sistēma, kas ir vienkāršs, uzticams un ekonomisks risinājums.

Jaunie Sandero, Sandero Stepway un Logan – tā ir lieliska iespēja iegūt savā īpašumā automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū.

TEHNISKIE DATI:

Dacia Sandero Comfort TCe 90 CVT

Garums x platums x augstums (m): 4,09 x 1,76 x 1,49
Riteņu bāze (m): 2,60
Motors: R3-benzīns, turbo, 999 ccm
Jauda: 91 Zs pie 4500 līdz 5000 apgr./min.
Maks. griezes moments: 142 Nm pie 1750 līdz 3750 apgr./min.
Maks. ātrums: 169 km/h
Paātrinājums 0 - 100 km/h: 13,4 sek. 
Degv. vid. patēriņš: 5,1 - 4,9 litri
CO2-emisijas: 115 - 112 g/km 
Pašmasa / kravnesība: 1162 - 1174 kg / maks. 400 - 412 kg
Bagāžas nodalījums: 328 - 1108 l.
Apgriešanās rādiuss: 10,4 m
Riepas: 185/65 R15

Daten Dacia Sandero Stepway Comfort TCe 100 ECO-G

Garums x platums x augstums (m):  4,10 x 1,85 x 1,59
Riteņu bāze (m): 2,61
Motors: R3-LPG gāze, 999 ccm
Jauda: 101 Zs pie 4600 - 5000 apgr./min.
Maks. griezes moments: 170 Nm pie 2000 - 3500 apgr./min.
Maks. ātrums: 177 km/h
Paātrinājums 0 - 100 km/h: 11,9 sek. 
Degv. vid. patēriņš: 6,7 litri
CO2-emisijas: 105 g/km 
Pašmasa / kravnesība: 1209-1229 kg / maks. 389 - 393 kg
Bagāžas nodalījums: 328 - 1108 l.
Apgriešanās rādiuss: 10,4 m
Riepas: 205/60 R 16

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
NAI999 19.februāris 2021 12:54
7 4 Atbildēt

Vācijā jaunais Dacia Sandero Essential Sce65 maksā 8890euro, ko Latvijā tādas cenas? Par 9k var iegādāties labu jaunu auto ar kruīza kontroli, led tuvajām gaismām, labu ergonomiku. Šis auto būtībā ir tāds kādai vajadzētu būt Toyotai, pārbaudīta tehnoloģija, bet tikai par saprātīgu cenu. (Kad 100 gadus ražo vienu to pašu, tad cenu var nolaist, bet Toyota pelnošākais autoražotājs jau n-tos gadus, cilvēki kā Ulmanis stulbi pērk, viņam vajadzēja šo Dacia, nevis pārcenotu Toyota!)

GK1968 19.februāris 2021 15:59
0 1 Atbildēt

Jo jauna paaudze, jo aizvien tālāk no tautas. Jā, izskatās jaunāks, braukšanā komfortablāks, bet tas arī viss!? Kur paliek rērtības remontā, pieejamība cenā? Būtu iebūvēts vismaz ērti noņemams, gaisa caurlaidībā regulējams, priekšējais "bampers"! Vai līdzi dod pdf formāta remontinstrukciju kaut EN variantā?

NAI999 19.februāris 2021 16:11
0 1 Atbildēt

Cena apmēram tāda pati kā iepriekšējai paaudzei, es savam VW un citām VW grupas automašīnām, remonta instrukciju var nopirkt par dažiem eiro no erwin.volkswagen.de, lejupielādējot .pdf visas pieejamās remonta instrukcijas.

Mehs 19.februāris 2021 16:36
0 3 Atbildēt

Atbilde uz tavu jautājumu. Tirgus Importieris nosaka ieteicamo realizācijas cenu. Ne katrs ir tik drosmīgs lai ar PDF instrukciju rokās apkalpotu savu auto vai gluži otrādi ir tādi, kas spēj pārdot savu laiku par tādu naudu, lai ar šo atlīdzību pietiktu norēķināties par auto servisu pakalpojumiem. Zobus tu cerams pats nelabo pačukstēšu tas ir dārgi, prasi instrukciju ķeries klāt un ietaupīsi labu naudu.

imzz 19.februāris 2021 16:59
7 0 Atbildēt

aha, par zobārstu vārds vietā ;) Ja kādam škiet, ka kaut kas dārgi, ieteicams apmeklēt zobārstu dažas reizes. Viena vizīte pie zobārsta =jauns akumulators, viena zoba pilnīga salabošana ar kanāla pildīšanu = jauns riepu komplekts, un ne to lētāko. Visu zobu komplekta kapitāls remonts=jauna Dace apm.

NAI999 19.februāris 2021 17:32
2 0 Atbildēt

Uz zobārstu par mani dažas štukas jau ir iztērētas, vēl mašīnai par vienkāršiem darbiem maksāt dīlerim es negrasos. Dzelzis nav tas pats, kas miesa . Mašīna - cilvēka izgudrojums, ar drosmi pats vari saremontēt, veikt apkopi, nekāda problēma. Neesmu no bagātajiem, kas nopelna vairāk stundā nekā izmaksātu autoserviss. Principā bagātajiem nauda pati ražo naudu, dēļ investīcijām, tad jau tāpat nekas daudz nav jādara, vari sākt remontēt mašīnu aiz garlaicības.

ezis71 19.februāris 2021 18:18
1 3 Atbildēt

Divu VAG spaiņu īpašnieks ir vel piedevām feniņdrāzējs,pats apkopes taisīs

NAI999 19.februāris 2021 18:58
1 1 Atbildēt

zini cik grūti logu slotiņas nomainīt, pie dīlera būs divreiz dārgāk vēl piedevām sūdīgas slotiņas uzliks , tas pats ar spuldzīšu maiņu, ieskrūves pašu lētāko huiņu, naktī knapi spīdēs.

ezis71 19.februāris 2021 19:25
2 2 Atbildēt

Slotiņas dīleris pats uz savu galvu nemaina,vienīgi ja to pieprasa/paprasa pats auto īpašnieks,kā arī spuldzes.Es skatos kad esi spameris,pats neko nezin bet dirš pa desmit mēmiem.

NAI999 19.februāris 2021 19:40
1 1 Atbildēt

Jā, es varu atbraukt ar miskasti pie dīlera, bet kamēr čeku neizrakstīšu, neko viņi nedarīs, tu laikam brauc pa lēto, es izvēlos kvalitatīvas detaļas, pasūtu internetā, atbrauc kurjers uzreiz nomainu tās, kas atnāca. Ieekonomēju laiku, savu naudu, vēl piedēvām braucu ar kvalitatīvāku preci. Neesi tik naivs.

felix65 19.februāris 2021 17:52
0 0 Atbildēt

ESSENTIAL

Als ECO-G (LPG) erhältlich

UPE zzgl. Überführung ab 8.890,00 €

Media Control: Multimediasystem mit Bedienung über Lenkrad oder Smartphone

Nebelscheinwerfer

Tempopilot mit Geschwindigkeitsbegrenzer

Rücksitzlehne asymmetrisch umklappbar (1/3 zu 2/3)

ezis71 19.februāris 2021 18:28
0 2 Atbildēt

Kad 2008.gadā pirku jaunu Skoda Fabia Elegance 1.4l 16V,tā maksāja 13900 EUR,no ekstrām bija ādas stūre,priekšējo benķu apsilde,klimatkontrole,kruīza,R14 ļitoki i vsjo,nu labi,vel 4 logi ar pogu.Malači Dacia,jau sāku aizdomāties par Stepway versiju.

ZZZZ 19.februāris 2021 18:37
1 2 Atbildēt

Patreiz T-Roc arī jau no 17 eirām...

ezis71 19.februāris 2021 18:56
1 1 Atbildēt

Varu garantēt gad no 17 eirām ar airiem aizmugurē.

ZZZZ 20.februāris 2021 10:22
2 0 Atbildēt

70-80' tajos tautas auto ekstras bija miglas lukturi un tahometrs Un ja lūka jumtā tas jau luxury pārākais...

Personīgi man tāda lūka piem ir tikai mīnus un aizmugurē logi manispēc vispār uz āķīšiem lai sīkie neko nevirina Tas kā ar kabrioletu, kruta baigi...tik dienvidos nomā tādu iesaku neņemt. Sacepsies saulē un noputēsi ar lielceļu labumiem.

msh 19.februāris 2021 18:47
0 1 Atbildēt

Pasaki vēl ka ķiršsakranā krāsā un brauci 7 gadus...

Tas 1.4 to fābiju vismaz adekvāti kustina uz priekšu; par šito mašīnas izstrādājumu bik šaubos.

ezis71 19.februāris 2021 18:55
0 2 Atbildēt

Diemžēl nē,pelēka toņmaiņa,kurš pēc 4 gadu eksplutācijas sāka rūsēt,pat uz jumta.

anoagask 19.februāris 2021 19:22
1 0 Atbildēt

pasūtīji toņmaiņu un tagad sūdzies - nomainījās no peleka uz rūsganu

ezis71 19.februāris 2021 19:31
0 2 Atbildēt

Tanī pašā gadā kolēģis paņēma jaunu Octavia,viņš ar viņu brauca ilgāk nekā es ar Fabiju,sapuva kā spainis.

msh 19.februāris 2021 19:53
1 1 Atbildēt

Nu nevar jau gribēt no lētuča kvalitāti - pie tā kā škodas inženieri ir iepisuši kapeiku uz dažādām mašīnas salonā esošām lietām, gan jau viņi to darīja arī uz krāsojumu...

NAI999 19.februāris 2021 20:16
1 1 Atbildēt

Man radiniekam ir kopš jauna, 2012.gada Skoda Octavia Combi 1.4 tsi, tagad 200000km, nekas vēl nav izpuvis, nekas negrab, visas tehniskās apskates pa 0, apkopes tikai pie dīlera. Automašīna, gan nekad nav bijusi avārijās, kas ir galvenais, lai auto nerūsētu, nekvalatīvi pārkrāsots = izrūsēs. Man personīgi daudz labāk patīk Škoda par manu 2011.gada VW Touran, bet tikai ar benzīnu savu 2l dīzeli nevaru ciest. Gaidu lētos elektromobiļus, man galvenais automašīnā ir klusums.

msh 19.februāris 2021 20:34
0 0 Atbildēt

Par to ka "galvenais lai nav bijis avārijās", protams, pasakas. Redzu mana darbadevēja jetiju, hvz, mazpadsmit gadus vecs - norūsējušas arkas tu noteikti gribēsi norakstīt uz avārijām , bet kā ar rūsu uz durvīm, tieši konkrēti roktura vietā - arī avārijas sekas? Muteres 13 gadus vecajai fābijai arī ir rūsa - nē, nevis tajā vietā kur bijusi sista [labais priekšas lanžers] bet gan aizmugures arkas, uz jumta savienojumu vietās mastika saplaisājusi, ielaidusi mitrumu un sācis rūsēt, un iepriekšējais īpašnieks pārkrāsojis grabažnieku - nu un vēl apakšā šur un tur nāksies pasmilšot.

imzz 20.februāris 2021 12:09
0 0 Atbildēt

vietās mastika saplaisājusi

Škoda lietoja vai vēl lieto kaut kādu neadekvātu mastiku/hermētiķi durvju gumijām vai gumijām pret kurām durvis atbalstās. Piem. Yeti apakšā pie durvīm sacietējusi gumija - izrādās, nav sacietējusi gumija, bet no tās apakšas, kad paberzē, sāk birt kaut kāds balts pulveris, it kā būtu lietota ģipša tepe :-/

NAI999 19.februāris 2021 20:55
0 0 Atbildēt

Pie kreisajām aizmugurējām durvīm vienā vietā krāsa nolobījusies(pie jumta), to redz tikai atverot durvis, ja cītīgi meklē, turpat pie sliekšņa

rūsas burbulis zem krāsas, arī grūti ieraudzīt. Zinu, ka izpūtēja stiprinājumi mainīti, jo vecie izrūsējuši. Vizuāli nav redzama rūsa. Nu arkas vai bagāžnieks nav ar rūsu, vismaz vizuāli. TA nesūdzas, dīleris neko neiesaka.

msh 19.februāris 2021 21:10
0 1 Atbildēt

TA sūdzēsies tad kad ar pirkstu varēs izbakstīt caurumus, bet dīlerim tas viss ir pohuj.

Šis Stepway 19.februāris 2021 19:25
11 1 Atbildēt

izskatās saprātīgāks pirkums kā 5 gadīgs A3 ar 150t km nobraukumu.

aizejošais 20.februāris 2021 13:48
1 0 Atbildēt

esmu jau teicis, ka vienlaicīgi bija lietošanā WAG izstādājums Škoda Yeti un Renault izstrādājums Dacia Logan. Yeti dārgāks, ērtāks, bet izpuva/novecoja ātrāk par Logan, toties Yeti kāds nopirka, bet Logan - nepirka neviens. Logans tiek turpināts lietot paredzētajam nolūkam no 2007. gada, ap 330000 nobraukums pašlaik. Logan iespaidā 2017. gadā nopirku jaunu Lodgy sev, un 2019. gadā - lietotu Sandero sievastēvam uz 88 gadu dzimšanas dienu

msh 20.februāris 2021 15:18
2 0 Atbildēt

Sievastēvam vajadzēja nopirkt jaunu autobusa mēnešbiļeti

lopee 20.februāris 2021 22:49
1 1 Atbildēt

Šīs ir labs par savu ciparu. Prieks

felix65 21.februāris 2021 10:33
0 0 Atbildēt

Tu laikam nesaprati? Vācijā tas ir par 2- 3 štukām lētāks.

hehe 21.februāris 2021 9:33
0 1 Atbildēt

jēs te apspriežat auto, itkā tam būtu jānokalpo vākamie 50 gadi, bet realitāte ir tāda ka pēc 2030ā iekšdedzniekus varēsiet dāvināt un apdāvinātais nikni spļaudīsies pretī)))

AM 15.novembris 2021 17:00
0 0 Atbildēt

Labs auto par šo cenu. Nobraucu tagad jau 6000 km. Tas pats Renault Clio. Pilsēta ideāls. Ārpus pilsētas var just ka trūkst jaudas pie apzīšanas, labas skaņas izolācijas un vadamības, ja salīdzina ar japāņiem tad saņas izolācija tādi pati. Degvielas patēriņs pilsētā 7 litri, ārpus 5. Piekare pati parastākā, tas būs mīnuss pie vadamības, bet pluss pie Latvijas ceļiem. Pie dizaina un salona vairs nevar piekasīties, materiali salonā kā pie amerikāņiem (cieta plastmasa). Virsbuve no plāna metala un krāsa arī būs plāna. Bet ir cinkota virsbuve un rūpnīcā iekšdobumos jau ir sapūsts vasks. Starp citu salona izmēri tādi pāši kā Duster.

Daži cilvēki jau sākusi saprast ka auto ir domāts braukšanai, nevis servisa un detaļu ražotāju sponsorēšanai. Daudzi vel tic veiksmei . Auto izmaksas jārēķina ņēmot vērā visas izmaksas.

Man ir garantija 5 gadi un servisa apkopes ar materiāliem ir iekļautas garantijas periodā, kas maksā 450 EUR pie auto pirkšanas. Iepriekšējais auto bija Nissan X-trail 2004. gada un varu pateikt ka šis Dacia ir daudz labāks auto neka Nissan.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai tu zini, kas ir avio spotteri? Un ko tie šodien gaida? Drīz lidos pāri! (+ VIDEO)

Avio tehnikas entuziasti nedēļas nogalē bija sapulcējušies Rīgas lidostā, lai redzētu kā debesīs paceļas viena no lielākajām transportlidmašīnām pasaulē. Angļu valodā šī hobija nosaukums ir "Plane spotting" un arī pie mums tam piekritēju netrūkst. Lasīt vairāk

 

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 9

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 11

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 

22 nepilnības: ROADPOL akcijas laikā Jēkabpilī jaunieša “BMW” nonāk CSDD inspektoru pārbaudē (+ VIDEO) 5

Jēkabpilī kādam jaunietim brauciens beidzās tehniskās apskates stacijā – Valsts policijas darbinieki reida laikā konstatēja vairākas vizuālas nepilnības "BMW" automašīnā, tostarp lielu uzlīmi uz priekšējā stikla. Transportlīdzeklis tika nodots Ceļu satiksmes drošības direkcijas inspektoriem, kuri atklāja virkni problēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti