eSprinter ir ienācis arī Latvijā - iAuto

eSprinter ir ienācis arī Latvijā 2

 

Foto: Publicitātes attēls

MB | 26.janvāris 2022 12:42

Ar tikpat lielu maksimālo iekraušanas tilpumu un uzticamību kā Sprinter, kā arī priekšrocībām, ko sniedz tieši elektriskā piedziņa, Mercedes-Benz eSprinter citviet pasaulē sevi jau paguvis apliecināt kā uzticamu partneri pilsētas loģistikā. Tagad eSprinter ir ienācis arī Latvijā.

“Pieprasījums pēc furgoniem ar elektrisko piedziņu ir augošs ne vien Eiropā, bet arī Latvijā. Piemēram, “Amazon” izmantošanai uz Eiropas ceļiem ir jau pasūtinājis 1800 Mercedes-Benz e-furgonus, no kuriem 1200 ir tieši eSprinter. Arī Latvijā par autoparka nomaiņu uz bezizmešu transportlīdzekļiem ir paziņojuši vairāki kurjerpasta un loģistikas uzņēmumi, tostarp DHL Latvia, kam gada sākumā tiks piegādāti pirmie Mercedes-Benz eSprinteri.

Fakts, ka arī Latvijā tuvāko gadu laikā pilsētvidē plānots uzsākt zemo emisiju zonu izveidi, nosakot ierobežojumus transportlīdzekļiem ar iekšdedzes dzinējiem, šīs kategorijas potenciālu palielina vēl vairāk,” saka Vitālijs Ročans, SIA “Domenikss” komercdirektors, valdes loceklis. “Uzņēmumi, lemjot par autoparka atjaunošanu vai paplašināšanu, galvenokārt vērtē ekspluatācijas un uzturēšanas izmaksas, kā arī komfortu šoferim. Tāpat aizvien biežāk elektro auto iegāde tiek vētrtēta kā investīcija sava zīmola reputācijā. Sprinter jau vairāk nekā 25 gadus ieņem vadošo lomu komerctransporta segmentā. eSprinter ir radīts, lai šo veiksmes stāstu turpinātu.”  

eSprinter ir pielāgojams jebkura uzņēmuma vajadzībām

eSprinter ar maksimālo iekraušanas tilpumu 11 m3 un kravnesību līdz 1040 kg ir paredzēts lielāku apjomu pārvadāšanai.

eSprinter elektriskā piedziņa sasniedz 85 kW jaudu, griezes moments - līdz 295 ņūtonmetriem. Sasniedzamība ar akumulatora ietilpību 47 kWh ir līdz 168 kilometriem. Savukārt konfigurācija ar akumulatora ietilpību 35 kWh ļauj mērot līdz 120 kilometrus lielu attālumu.

Uzlāde no 10-80% nieka 30 minūtēs

eSprinter standartā ir aprīkots ar diviem uzlādes portiem. Viens paredzēts maiņstrāvai ar maksimālo uzlādes jaudu līdz 7.4 kW, otrs uzlādei ar līdzstrāvu ar maksimālo jaudu līdz 80 kW. Integrētā ātrās uzlādes funkcija nodrošina iespēju uzlādēt akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem aptuveni 25-30 minūtēs. Savukārt uzlādei no 0-100% ar jaudu 47kWh nepieciešamas 8 stundas, ar jaudu 35kWh – 6 stundas.

eSprinter ir trīs piedziņas programmas - “E” un “C”, un četri rekuperācijas, jeb enerģijas atgūšanas līmeņi - "D-", "D", "D +" un "D ++", ko izvēlas ar lāpstiņu pie stūres. Atkarībā no veiktās izvēles, eSprinter izmanto enerģiju par labu lielākai sasniedzamībai, vai uzlabotam komfortam. Atbilstoši veicamajam uzdevumam konfigurēt var arī maksimālo ātrumu - 80 km/h, 100 km/h vai 120 km/h.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
spriidiic 26.janvāris 2022 14:51
4 0 Atbildēt

Tas nekas, arī šito nepirks.

650 27.janvāris 2022 0:04
1 0 Atbildēt

Šito dos par velti.Jo cena nav minēta.Kurjerpasta šoferiem jau laika gana daudz- ik pa 6h pielādēt, lai nobrauktu iespējamos 120km.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autoražotājiem nāksies padomāt: ES pieprasa ilgtspējīgākus risinājumus 21

Eiropas Savienībā šobrīd top jauns likums, kas varētu būtiski mainīt to, kā ražojam, lietojam un pēc tam atvadāmies no saviem transportlīdzekļiem. Lasīt vairāk

 

Kuldīgas novadā atklāts Latvijā lielākais saules enerģijas parks (+ VIDEO) 7

Kuldīgas novada Vārmes pagastā atklāts šobrīd Latvijā lielākais saules enerģijas parks. Tas ir arī pirmais šāds projekts, kas pieslēgts Latvijas elektroenerģijas augstsprieguma pārvades tīklam. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 24

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti