Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā - iAuto

Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā 2

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.februāris 2022 15:15

Norīkotas papildu deviņas remontdarbu brigādes satiksmei bīstamu bedru likvidēšanai Rīgā, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvaldē.

Pašvaldībā norāda, ka mainīgos laika apstākļos ielās veidojas satiksmei bīstamas bedres. Bedres veidojas vietās, kur nolietots segums un uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas. Lai ātrāk likvidētu satiksmei bīstamās bedres, brauktuvju uzturētāji ir piesaistījuši papildu deviņas remontdarbu brigādes.

"Šobrīd ceļu uzturētāji strādā pastiprinātā režīmā, lai likvidētu satiksmei bīstamās bedres. Lai šos darbus veiktu operatīvāk, ir norīkotas papildus brigādes. Ilgtermiņā novērst bedru rašanos var tikai ar pilnu seguma atjaunošanu vai vienlaidu asfalta ieklāšanu, ko turpināsim darīt šovasar vēl aktīvāk nekā iepriekšējā būvdarbu sezonā," uzsver Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).

Vienlaidus asfaltbetona seguma ieklāšana garākos ielu posmos ir vienīgais uzturēšanas remontdarbu veids, kas izslēdz bedru veidošanos tuvākajos gados. 2022.gada pašvaldības budžetā paredzēti papildus septiņi miljoni eiro ceļu uzturēšanai. 

Kopumā 24 miljoni eiro ir līdz šim lielākais ielu uzturēšanas budžeta apjoms, norāda Ķirsis.

Satiksmei bīstamo bedru likvidēšanai izmanto aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju, kas piemērota vēsākiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra ir ap nulli. Pirms ieklāšanas darbu sākšanas bedre tiek rūpīgi iztīrīta un nosusināta. Remontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori - laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.

Atbildīgie dienesti regulāri seko līdzi bīstamajām bedru vietām un veic remontdarbus. 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Chalenger 10.februāris 2022 8:09
2 0 Atbildēt

bedrīšu remontam arī ir tehnoloģija - izzāģēt taisnas malas, izžāvēt un tad piepildīt bedri ar asfaltu, izlīdzināt un noblīvēt, nevis ar lāpstu iegāž pļek pļek un ar zābaku uzmin virsū...

Hmm 10.februāris 2022 15:31
1 0 Atbildēt

Latvija var! Lepnums par mūsējiem!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autoražotājiem nāksies padomāt: ES pieprasa ilgtspējīgākus risinājumus 16

Eiropas Savienībā šobrīd top jauns likums, kas varētu būtiski mainīt to, kā ražojam, lietojam un pēc tam atvadāmies no saviem transportlīdzekļiem. Lasīt vairāk

 

Kuldīgas novadā atklāts Latvijā lielākais saules enerģijas parks (+ VIDEO) 6

Kuldīgas novada Vārmes pagastā atklāts šobrīd Latvijā lielākais saules enerģijas parks. Tas ir arī pirmais šāds projekts, kas pieslēgts Latvijas elektroenerģijas augstsprieguma pārvades tīklam. Lasīt vairāk

 

Vai tik daudz ir labi? - šoferi pārvērš auto par "Ziemassvētku eglītēm" (+ FOTO) 22

Kokapstrādes bizness nerimst arī naktīs, tādēļ šoferi aprīko savus kravas auto ar papildu gaismām. Jautājums - vai tik daudz papildlukturu nav pārspīlējums un vai tik liels "gaismekļu" atbilst noteikumiem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas Sany plāno pārdot savus elektriskos tālsatiksmes kraviniekus Eiropā 20

Ķīnas kravas automobiļu un būvniecības tehnikas ražotājs Sany 2026. gadā plāno uzsākt elektriskā vilcēja e263 piegādes Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti