Visi komentāri - Rīgas ielās likvidētas bedres gandrīz 28 000 kvadrātmetru platībā

Rīgas ielās likvidētas bedres gandrīz 28 000 kvadrātmetru platībā 14

 
Nozare.lv | 2.aprīlis 2023 16:55

No ziemas sezonas iestāšanās līdz marta beigām Rīgas ielās ir likvidētas bedres gandrīz 28 000 kvadrātmetru platībā, aģentūru LETA informē Rīgas domes Komunikācijas pārvaldē.

Rīgas ielās sākts brauktuvju seguma remonts, izmantojot karsto asfaltu, kā arī vienlaidus ieklāšanas tehnoloģiju. Vasaras sezonā gaidāmi plaši seguma atjaunošanas darbi, kuriem šogad pašvaldības budžetā atvēlēti 22,5 miljoni eiro.

Šajā ziemas sezonā ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju salaboti 17 319 kvadrātmetru ielu seguma. Aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija ir piemērota laikapstākļiem, kad gaisa temperatūra svārstās ap nulli vai ir zem tās. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.

Iestājoties piemērotiem laikapstākļiem, kad nav nokrišņu un apkārtējā gaisa temperatūra nav zemāka par pluss pieciem grādiem, bedres likvidē ar karsto asfaltu, kā arī vienlaidus ieklāšanas tehnoloģiju. Rīgas ielās seguma labošanas darbus ar karsto asfaltu pakāpeniski uzsāka pagājušajā nedēļā. No šīs nedēļas darbi norit pilnā apmērā, līdz šim ar karsto asfaltu salabojot 10 475 kvadrātmetru ielu seguma. Asfalta vienlaidus ieklāšanas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj likvidēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet novērst arī mazāka izmēra defektus.

Šovasar vairākās ielās un to posmos noritēs plaši seguma atjaunošanas darbi. Pašvaldība šiem darbiem plānojusi atvēlēt 22,5 miljonus eiro. Tāpat šogad 85 ielās ar grants segumu, kas ir uz pusi vairāk nekā pērn, veiks dubultās virsmas apstrādi.

 
Visi komentāri
 
Upss 2.aprīlis 2023 20:43
6 0 Atbildēt

"Labs" aprīļa joks!!! Kaut kā neredz tās lāpītās bedres!!!

Nevajag melot! 2.aprīlis 2023 20:44
6 0 Atbildēt

Bolderājā vēl bedres ir divreiz lielākā platībā!

Maksims Ter-Oganesovs 2.aprīlis 2023 21:20
3 0 Atbildēt

manuprāt, pēdējo 5 gadu laikā Rīgā ir vissliktākais asfalta stāvoklis

Krotow 2.aprīlis 2023 21:22
3 1 Atbildēt

Lai iebrauc mikrorajonu iekšējās ielās. Imantas iela ir vienkārši izjāta un tas vēl ir tuvu centram.

650 3.aprīlis 2023 0:15
2 0 Atbildēt

Jajā,jawohļ,jess."Šajajājā" darbīgajajā nedēļā gaisa tempemperitatutūra ira tiešām tieši permananonenti augstāka/Par! pluss pieciem.Vakarnano nakt akukurāt bij kādi plu$$ dividesmit šeši. Jā.

Reku tuvējajajājā Ziepnieka kalnā (lohi) gaida ,kad 1nureiz šitas te Ass-Falta segums sadalīsies pamatfrakakcijās un/vai pārtaps/par kārtīgu maktenu Grunts segumu.Tad (to) varēs Greiderererēt un/vai treknos tos Čereššņa Reššņa ķiršus sasstādīt/gar. Jā.Uhh.

Viedoklis 3.aprīlis 2023 8:04
1 0 Atbildēt

Rīga pati par sevi ir viena liela, liela bedre. Ir jāpiepūlas, lai atrastu kādu patiešām gludu ielas posmu. (:

janis palis 3.aprīlis 2023 8:43
4 1 Atbildēt

dirseju bars nevis bedres salapitas bet kads labi salapijas uz sita reikina

Njā 3.aprīlis 2023 9:21
0 0 Atbildēt

Nu tā kā ušaks nolaidis Latvijas galvaspilsetu, tikai krievs var izdarīt. Tagad gadiem tikai lapit, lāpit un lāpit.

MMX 3.aprīlis 2023 9:31
2 1 Atbildēt

Ielas varbūt vēl ir ciešamas, bet iekšpagalmi ir vienkārši bēdu ieleja. Purvciemā esmu redzējis pat tādu bedri, ka kāds pat karteri pamanījies pārsist, spriežot pēc eļļas sliedes.

msh 3.aprīlis 2023 16:15
0 0 Atbildēt

Priekš tā, kādas mašīnas pēdējos 20 gadus ražo, nekas īpašs.

CSDD 3.aprīlis 2023 10:29
2 1 Atbildēt

Pierīgas lohi, kas Rīgai nodokļus nemaksā, bet 2x dienā dročī cauri Rīgai bojājot ceļus, vēl uzdrīkstas kaut ko vaidēt un pieprasīt? Naudu dodiet, vai muti ciet!

Fakts 3.aprīlis 2023 12:10
3 1 Atbildēt

Sāksim ar to, ka bedres tiek lāpitas tehnoloģiski nepareizi! Vienkārši iegāžot asfaltu un pieplacinot ar lābstu, retos gadījumos ar blieti! Kaut gan tehnoloģija nosaka, ka ir jāizgriež paceltais asfalsts, jāižāvē, jānopiķo, un tikai tad jāieliek asfalts! Bedru lāpīšana Rīgā ir tipiska naudas zagšana!

topinamburs 3.aprīlis 2023 13:31
0 0 Atbildēt

Likvidācijas komisija 3 deputātu sastāvā.

WALA 3.aprīlis 2023 18:01
0 0 Atbildēt

Var jau lielīties ar visu ko bet, ka aizlāpījuši bedres knapi 4 futbola stadionu izmērā ... nu ja nu vienīgi to izdarījuši kaut kāda mazāk par mēnesi ietvaros ... bet ja ieskaitījuši visas ziemas laikā kritisko bedru lāpīšanu, tad nav diez ko laba statistika ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rietumu sankcijas un rietumu auto – krievi pērk kā pirkuši 17

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 14

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 

Cik svarīga ir auto pārbaude pirms tehniskās apskates? (+ VIDEO) 10

Pat pilnīgi jauna auto mūžā reiz pienāk kārta doties uz obligāto tehnisko apskati. Tiem, kas tur nekad dzīvē nav bijuši, pastāstīsim,kas tur īsti notiek. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti