Visi komentāri - Ministram bija kauns; šogad Latvijā plānots salabot vairāk nekā 600 kilometrus ceļa

Ministram bija kauns; šogad Latvijā plānots salabot vairāk nekā 600 kilometrus ceļa 7

 
Nozare.lv | 19.aprīlis 2023 13:36

Šogad Latvijā plānots salabot vairāk nekā 600 kilometrus ceļa, kam kopumā ceļu būvei un uzturēšanai budžetā paredzēti 340 miljoni eiro, šodien ikgadējā ceļu nozares konferencē "Valsts ceļu tīkls: noturēt esošo vai attīstīt" sacīja satiksmes ministrs Jānis Vitenbergs (NA).

Viņš pauda, ka, neskatoties uz kolēģu ieteikumiem pavasarī nedoties darba vizītēs, šogad apmeklēta vairāki reģioni, kur aizvadītas sarunas ar vietējiem iedzīvotājiem un apsekoti dažādi ceļu posmi.

"Jāsaka, ka man bija kauns," norādīja ministrs, piebilstot, ka vizīšu laikā saņemta pamatota kritika par ceļu stāvokli, jo īpaši reģionālajiem un vietējās nozīmes ceļiem, uz kuriem iestrēgušas gan ātrās palīdzības mašīnas, gan plīsuši skolēnu autobusi.

"Tās nav nesasniedzamas vai neīstenojamas prasības, tā ir pamata vajadzība cilvēkiem doties uz darbu, vest bērnus uz skolu, dzīvot tajā vietā, kurā viņi gribētu dzīvot," uzsvēra Vitenbergs,

Viņš uzrunā atzina, ka apzinās nepietiekamo finansējuma apmēru, kas atvēlēts kopējai ceļu būvniecībai un uzturēšanai, taču ar šī gada budžetu vajadzētu pietikt, lai salabotu vairākus ceļu posmus.

Tāpat viņš atzinīgi vērtēja koalīcijas un opozīcijas izpratni par naudas resursu nepietiekamību un pauda cerību, ka nākamajās budžeta sarunās transporta infrastruktūrai varētu tikt atbalstītas lielākas naudas summas.

"Es teiktu, ka ir gana daudz runāts par viedajām reindustrializācijām, ekonomikas transformēšanām un tā tālāk, bet bez pieejama un izbraucama ceļa tas viss nav iespējams," sacīja Vitenbergs, piebilstot, ka ceļu infrastruktūras uzlabošana arī turpmāk būs ministra prioritāte gan sarunās valdībā, gan Saeimā, gan koalīcijā.

LETA jau vēstīja, ka trešdien un ceturtdien, 20.aprīlī, notiek ikgadējā ceļu nozares konference "Valsts ceļu tīkls: noturēt esošo vai attīstīt".

 
Visi komentāri
 
Atbilde kremliniem 19.aprīlis 2023 14:04
3 0 Atbildēt

“Ja nebūtu okupācija, pie mums būtu tā kā Somijā”. Vai Somijā pie varas ir kāds citas valsts pilsonis, kurš runājot “par mūsu zemi” domā par kaut kādu citu zemi? Varbūt, Kremļa oligarhu ofšoru draudziņi? Vai Somijā ir pieļaujama publiska naida kurināšana, it sevišķi no valdošo politiķu puses?

“Viss ir slikti, jo pie varas bija komunisti” Tad kāpēc Slovēnijā, Čehijā un pat Igaunijā dzīves līmenis tagad ir labāks nekā Itālijā vai Grieķijā? Pie tam, Portugālē dzīves līmenis sliktāks nekā Latvijā, kaut gan režīms tur ilgstoši bija pilnīgi cits - fašistiskā diktatūra.

Fkc 19.aprīlis 2023 14:06
2 1 Atbildēt

Kas tam putriotam nepatīk? Lai brauc uz matušku - līdz stacijai nav tālu

R (8) 19.aprīlis 2023 14:07
0 0 Atbildēt

Ja velies tev varu palidzet nopirkt bileti uz Krieviju , lai sei nav jamocas

R(8) 20.aprīlis 2023 12:05
0 0 Atbildēt

Kapec izmanto manu niku , tev ir svaki ar izdomu

Ineta 19.aprīlis 2023 14:10
1 0 Atbildēt

Kāds lūdzu nopērciet visiem naciķiem biļetes uz Rodzinu - viņiem te visapkārt kremlīni un pieminekļi, ne tajā valstī dzīvo vnk

gunbox 20.aprīlis 2023 11:05
1 1 Atbildēt

Galvenā LV ceļu nesakārtotība ir tikai amatpersonu korupcijā, netīros iepirkumos un kukuļos. Dubulta summa aiziet kabatās, kuru varētu ielikt ceļos un to kvalitātē.

MMX 20.aprīlis 2023 16:36
0 0 Atbildēt

Galvenā problēma ir nekompetencē un bezatbildībā. Lai nodarbotos ar korupciju vispirms jāsaprot ko tu dari, zagt var arī vienlaikus uzturot labus ceļus, bet pie mums ar vienām sūdīgām darbībām novērš uzmanību no citām sūdīgām darbībām. 

Ja ceļu būvi un remontu plāno pēc principa "kur sanāk nauda" nevis pēc principa "kur stratēģiski vajag", tad arī rodas situācijas, ka kaut kur dziļās pierobežās ir lidlauki, bet valsts galvenās šosejas ir pēcpusē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rietumu sankcijas un rietumu auto – krievi pērk kā pirkuši 6

Pret Krieviju ieviestas sankcijas, taču Eiropā, ASV un Korejā ražoto automobiļu noiets ne tikai nav apstājies, bet tieši otrādi - uzrāda pieaugumu. Par to raksta izdevums Motor, kas atsaucas uz JatoDynamics speciālista apkopoto statistiku. Lasīt vairāk

 

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 16

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Dārgi, bet vajag - Tērvetē atklāta pirmā biometāna rūpnīca Latvijā (+ VIDEO) 13

Tērvetē šodien atklāta pirmā Latvijā bioloģiskās sašķidrinātās dabasgāzes rūpnīca. Tas ir nozīmīgs solis Latvijas enerģētiskās neatkarības virzienā, jo ļaus lauksaimniecības blakusproduktus un biomasu pārvērst par tīru un klimatneitrālu enerģijas resursu. Lasīt vairāk

 

Cik svarīga ir auto pārbaude pirms tehniskās apskates? (+ VIDEO) 10

Pat pilnīgi jauna auto mūžā reiz pienāk kārta doties uz obligāto tehnisko apskati. Tiem, kas tur nekad dzīvē nav bijuši, pastāstīsim,kas tur īsti notiek. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti