No šodienas, 28. aprīļa, līdz 30. aprīlim Ķīpsalā notiek izstāde "Auto 2023". Piedāvājam TOP 10 ar nozīmīgākajiem pieturas punktiem, kur noteikti jāpiestāj.
"Maserati GranTurismo" – tīrasiņu itāļu sportiskā kupeja ar 550 ZS
Patiesi ekskluzīva pirmizrāde izstādē "Auto 2023" ir jaunās paaudzes "Maserati GranTurismo" sportiskais modelis, kas vēl pavisam nesen piedzīvoja pasaules mēroga prezentāciju. Itālijas pilsētā Modenā tapusī tīrasiņu sportiskā kupeja ir četrvietīgs automobilis, kam zem motora pārsega atrodas V6 biturbo benzīna dzinējs, kas atkarībā no versijas attīsta līdz pat 550 zirgspēkiem. Turklāt "GranTurismo" ir pieejama arī simtprocentīgi elektriskā versija, kas attīsta iespaidīgu 760 ZS jaudu.
"VW ID.Buzz" – hipija busiņa pēctecis ar tikpat ikonisku dizainu
Leģendārā hipiju busiņa ideoloģiskais pēctecis "Volkswagen ID.Buzz" ir pieejams tikai simtprocentīgi elektriskā versijā, tostarp komerctransporta modifikācijā "Cargo". Šis modelis ieguvis plašu atzinību par dizainu, tostarp arī Latvijas mēroga konkursā "Gada auto". "Volkswagen" piedāvājumā "ID.Buzz" aizstāj līdzšinējo "Sharan" modeli.
"Hyundai Ioniq 6" – ļoti ātri lādējas un nobrauc 600 km
"Hyundai" šobrīd ir vieni no tehnoloģiskajiem līderiem elektromobiļu jomā, jo spēj savos modeļos piedāvāt 800 voltu sistēmu, kāda citiem autoražotājiem ir pieejama tikai modeļos, kuru cena ir rakstāma ar sešiem cipariem. "Hyundai Ioniq 6", atšķirībā no jau pazīstamā "Ioniq 5", ir ieturēts sportisku plūdlīniju automobiļa veidolā. Pateicoties 800 V arhitektūrai, akumulatoru uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem var nieka 18 minūtēs. Savukārt ar pilnu akumulatoru pietiks, lai nobrauktu līdz pat 600 kilometru.
"Willys Jeep" – visu džipu vectētiņš vēl no II pasaules kara
Viss sākās ar "Willys Jeep" jeb vienkārši "Jeep" – pateicoties šim modelim, visus turpmākos apvidniekus sarunvalodā sauc par džipiem. Šis amerikāņu vieglais apvidus automobilis tika radīts Otrā pasaules kara laikā Sabiedroto armijas vajadzībām, tādēļ tika saražots ievērojamā skaitā – vairāk nekā pusmiljons vienību. Ko līdzīgu britu zīmols "Land Rover", kas šobrīd ir plaši pazīstams ar robusto "Defender" modeli, izgatavoja tikai jau pēc kara. Tādējādi "Willys Jeep" ir kļuvis par visu "džipu" vectētiņu.
Šogad beidzot 1reiz super odioza "izstāde".Kā tik visa tur nebija- Rolls Roiss,Merscēdess, Volvō(xc80),Bemewē, Minī, KiA,iĀ,Subāruss,AalfaFiāts Romēuss, Micubissiuss,Fords, Macda,Tajajata,Lehuss, Pegiots,Joguārs,Poršš, LendRāveris,Smārts,utt.Atvainojojos, ja aizmirsu pieminēt vēl kādu LV iecienīto zīmolu,kuru (noteikti) bija jāredz. Ā, jā, vēl tur bija izstādīti kādi 5-6gab diski un (arī) dažas riepas.Pārsvarā tas jaunākais Danlap modelis, DOT 0518 vai kaut kā Tā. Kā arī, katrs Lohs varēja (pats/sev) nokrāsot spārnus vai uzpucēt Torpēdu.Jā.
Bet,johaidīdī, atkal visapkārt tie Lohi.Kur viņu tikdaudz saradies..Štrunta piecīša ekakaonanomijas meklējumos izdangarējuši visu skaistō Ķīpusalas celiņu apmales un tām pieguļošos zaļos zālājus.Brīnumi, ka neviens no viņiem nav iedomājies iesniegt kādu iesniegumu vietējajai Patērētāju biedrībai.Lai tie tur izstādīšanās manipopulorātori viņiem atgriež vismaz pa kādi 2eur no katriem 6,- (ikgadēji par šito te faršu iztērētajiem).
iemet Tēzaurā vārdu "odiozs". Ja gribēji pakomentēt izstādi, tad paskaties mazliet zemāk - uzreiz skaidrs, ko cilvēks gribēja teikt, un, paldies viņam par to. No tevis - kā parasti, neko saprastikakināt nevar - tad slikta tā izstāde bija, vai tieši otrādi?
Izstāde bija ne to ka vienkārši suudīga, bet KRIETNI suudīgāka nekā citās (iepriekšējajās) suudīgajās reizēs (dažādu iemeslu dēļ gandrīz visas iepriekš notikušās esmu apmeklējis).
Izstādes vietā tas pasākums sen ir pārvērties par lētu fufeli,kurā "piedalās" aptuveni trešdaļa LV tirgojamo auto zīmolu (un pat ne tie Labākie), kā arī pārējais "paviljonu" aizpildījums ar katru gadu paliek arvien drazaināks.
Ja Tu konkrēti to ikgadējo fufeli apmeklē lētu saulesbriļļu un/vai vēl kaut kādu sadzīvē/garāžā pielietojamu priekšmetu iegādes nolūkā- nu tā nu ir Tava izvēle.
Tas, ka te kāds siekalojas tur par to tur pelēko toņu spānijas izcelsmes plastmassas gabalu, vai ja viņam ''ļoti patīk" tas tur no ikkatras LV šķirbas rēgojošais zivs galvas simbols ar izdurto zaļo aci- nu tā arī ir Viņa izvēle.
Tas, ka te daži romāņu izcelsmes marku apjūsmotāji (Drakulass Grāāfa fani) "gaidīja" no tā sava elka par "sākot no 16k" vismaz cilvēka cienīgu salonu ,kurā nebūtu kauns dzīvus cilvēkus sēdināt- nu tas arī ir viņu problēma.Vienīgi ka demagoģijas un nekaunības uzplūdā līdz šim nevienam nebij bijis drosmes to publiski atzīt.
Viens fraņņču markas auto tur gan bija tiešām izstādes cienīgs, saistībā ar kuru (iespējams) 40 tūkstošus izlikušajam pretendentam kādu laiku nebūtu kauns/par!
Pārējie, ieskaitot te dažus "nāvessprieduma spriedējus" un ar tml slimībām sassirgušos, kuri tur neatrada par vajadzīgu "piedalīties" - nu tas skaidri parāda gan attieksmi pret saviem "interesentiem", gan arī (jo īpaši!) šī te bezjēgas passākuma totālo pagrimumu.Ieskaitot pat TOS, kuri tur bija pagājušgad, bet nebija šogad (izlasi te augstāk, tur ir smalks uzskaitījums).
skaidrs, labi, ka nebraucu - pēdējoreiz biju pirms 3 gadiem, bet, šķiet, ka nekas nemainās - vienas un tās pašas automarkas un tūnētie auto, kā lielākā vilšanās.